quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan moet ze haar vent eens uit dr kut trekken
Zeg dat ie wel vast een rubberboot, lieslaarzen en een kettingzaag meeneemt. En een bouwhelm.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Ja, stuur daar maar eens zo'n controleur op af.
Schimmelkut, laat de rest maar aan je fantasie over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef NoBody122 het volgende:
Klonten tussen der benen?
Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Schimmelkut, laat de rest maar aan je fantasie over.
Dan moet ze dat bord pap eens uit dr kut trekken
Dan moet ze dat bord haar pap eens uit dr kut trekken
Zieeekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sperma druipt toch gewoon uit de kut als je in haar gespoten hebt.... Misschien zat er nog een stukje tampon in de weg. Als ze die wegtrekt komen er 3 ladingen cum mee naar buiten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is ze niet gewoon een beetje gewelddadig ongesteld ?.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef Molluck het volgende:
Zet maar alvast een doosje Lactacyd Intimate Wipes op haar bureau voor als ze terugkomt.
Met een pruim en een banaan, en morgen zeer belangstelend langsgaan, checken wat er van over isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef jors het volgende:
fruit mandje sturen natuurlijk
Alles leuk en prachtig, maar kom dan niet aan met een verhaal over klonten zodat je niet meer kan lopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:49 schreef octopussy het volgende:
Maar ehm een vrouw kan best wel heul ziek zijn als ze ongi is... geen grapje![]()
denk ook niet dat ze het waardeert als je vraagt of ze erover wil praten![]()
en post daarna vooral de foto's van het gezicht dat ze trekt..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef Molluck het volgende:
Zet maar alvast een doosje Lactacyd Intimate Wipes op haar bureau voor als ze terugkomt.
Misschien kun je je daar beter maar niest bij voorstellen. Ik hoop dat ze ze bilijft houden tot haar contract afloopt, want ik denk niet dat ik haar nog aan kan kijken zonder klont-beelden in mijn hoofd te krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef NoBody122 het volgende:
Klonten tussen der benen?
Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen
Ze zei het pas later, dus niet direct. Ze belde later op de dag nog een keer terug. En ik gok dat er in dit geval geen sprake is van een partnerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:17 schreef wietse.cc het volgende:
Klinkt inderdaad naar "dan vragen ze in ieder geval niet verder". Ik zou gewoon iets flauw doen en inderdaad, zoals al werd gezegd, een spons en Lactacyd opsturen o.i.d.Ik bedoel; als je zoiets écht hebt ga je het toch niet zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |