ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...quote:
Hier schijnt de zon!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...![]()
mèn, wat een regen....
hmmz, onder jouw openingspost staat vollopen toch wat dubieus...
zou Manu zich trouwens geschoffeerd voelen? na een vriendelijke vraag niets meer van vernomen...![]()
shame on me...quote:
ja hoor,toch tot half 4 vanmorgenquote:
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!quote:
vleesverwerkende sectorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!![]()
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
vleesverwerkende sectorMaar volgende week hoef ik pas om 2 uur 's middags te beginnen,das beter
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?![]()
![]()
Ze mogen toch niet praten met een mond volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaat
en van wie mag dat niet ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet praten met een mond vol![]()
dan mogen ze dat bij demins toch welquote:
out of what?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef demins het volgende:
"The Doctor is OUT"
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FBquote:
Categorie "Klein Nieuws".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |