Lol.quote:Schinkels: spelers Austria doen het in hun broek voor Ajax [wijzig]
De bij Austria Wien ontslagen coach Frenkie Schinkels had in het Algemeen Dagblad enkele opmerkelijke uitspraken. 'Ik had graag met Austria Wien tegen Ajax gespeeld. Aan de andere kant heeft dit Austria niets te zoeken tegen het huidige Ajax. In de spelersbus bekeken we laatst de beelden van Feyenoord - Ajax. Plotseling begon het erg te stinken in de bus. De spelers doen het in de broek voor dit Ajax, al weet je het nooit of een nieuwe trainer een frisse wind kan laten waaien.'

Kijk even op 410 forum danquote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog een kaartje 410 of omliggende vakken over voor normale prijs? Maat van me heeft nog geen kaartje.

Viel me ook meteen op.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef kevin6188 het volgende:
Ook echt zeggen dat het stinkt en daarna hopen dat er onder het gezag van een nieuwe trainer een 'frisse wind waait'.

quote:Olympique Lyon zit achter Markus Rosenberg aan
De Franse sportkrant L'Equipe heeft naar buiten gebracht dat Olympique Lyon vergaande interesse heeft in Markus Rosenberg. De Franse landskampioen van vorig jaar, zou naar verluidt zeven miljoen euro over hebben voor de Zweed die momenteel bij Ajax voetbalt.
Zowel Ajax als Lyon ontkennen vooralsnog een mogelijke transfer van de speler. Het is overigens vrij opmerkelijk dat Lyon interesse toont in Rosenberg, aangezien de aanvaller meestal bankzitter is bij Ajax. Tot dusver speelde Rosenberg 36 wedstrijden voor Ajax waarin hij 12 keer het doel wist te vinden.

Ben je gek, die 7 miljoen pakken en er niet meer over praten voordat ze zich bedenken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef twi het volgende:
10 miljoen vragen. Alleen al om die kutvoorzitter van Lyon te narren.

Inderdaad ik had toen hij kwam een goed gevoel over hem, maar hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ben je gek, die 7 miljoen pakken en er niet meer over praten voordat ze zich bedenken.

Ik dacht 3,5?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Hetzelfde, ik geloof zo'n 6 a 7 miljoen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |