abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43163224
2/11/2006 - Pas vertrek Sneijder bij een titel?
(Gepost door RvN)

In het Algemeen Dagblad laat Wesley Sneijder weten dat hij eigenlijk niet wil vertrekken zonder een landstitel met Ajax meegemaakt te hebben. "Op dit moment is het voor iedere speler een feest om voor Ajax te mogen voetballen. Daarom ben ik nog niet zo bezig met de volgende stap. Natuurlijk besef ik dat het moment er straks aan komt dat ik daar een beslissing over moet nemen. Maar ik vind dat ik dit niveau eerst maar eens vast moet houden."

Sneijder wil bij Ajax hoe dan ook afscheid nemen met een kampioenschap. "Als dat dit seizoen niet lukt, kan dat een goede reden zijn om nog niet weg te gaan. Als ik zonder titel vertrek, heb ik toch het gevoel dat er iets ontbreekt"

Bron : Ajax.netwerk.to

Ben benieuwd Ik denk dat hij een titel bedoeld met MOOI voetbal, aangezien hij onder Koemand al eens de titel in 2004 pakte. Maar dat was met afbraakvoetbal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43163276
quote:
Groepsfase UEFA Cup goed voor jonge talenten

Ajax wil snel karwei klaren

AMSTERDAM, donderdag
Twee weken later dan de overige Nederlandse deelnemers aan het toernooi om de UEFA Cup begint Ajax vanavond aan de groepsfase. Maar als het even kan, wil Henk ten Cate snel de volgende halte bereikt hebben. „Dat zorgt voor rust en biedt ons de gelegenheid enkele jonge spelers een kans te geven.”

De kans dat er lichtzinnig over Austria Wien gedacht wordt, is volgens de coach van Ajax vrijwel uitgesloten. „We hebben ontspannen getraind en toch was iedereen bijzonder scherp. Concentratie, dát is het toverwoord. Iedereen realiseert zich dat je in Europees verband niemand mag onderschatten. Zie Zulte-Waregem”, doelde hij op de ruime zege van de Belgen in Wenen (1-4). En dat was nou net de enige ploeg die hij nog niet in zijn kaartenbak had zitten. „Dat Espanyol won in Praag verbaasde me niet. Het is de beste tegenstander in onze groep. Ik wist niks van Zulte-Waregem, dus in die zin was het inderdaad een verrassing. Aan de andere kant ook weer niet, omdat ze Lokomotiv Moskou hebben uitgeschakeld.”

Austria Wien is inmiddels diep gekelderd. De Rotterdammer Frenk Schinkels keek nog zo uit naar het duel in Amsterdam, maar werd vorige week gekielhaald. De vorig seizoen behaalde dubbel had dus weinig waarde. Schinkels zag zeven spelers vertrekken, de geldkraan werd dichtgedraaid en hij was de eerste die op het hakblok lag toen de onvermijdelijke inzinking zich aandiende. Kortzichtigheid en het gebrek aan visie, daar heeft Schinkels zich gedurende zijn lange verblijf in Oostenrijk altijd mateloos aan geërgerd.

Als de verhoudingen vanavond normaal blijven, zal Ajax geen problemen met deze tegenstander moeten hebben. Ten Cate kondigde aan dat zijn ploeg in elk geval breed moet aanvallen. Hij kiest derhalve voor een flankbezetting. Om die reden haalde hij Edgar Manucharyan bij de groep, de Armeen die links en rechts uit de voeten kan.

Ten Cate: „Ik geloof in Edgar. Het kwam er nog niet uit, maar zijn techniek is ongekend en zijn snelheid met de bal fantastisch. Hij is net achttien, heeft veel blessures gehad. We ontdekten dat hij vaak in het rood trainde en speelde. Nu is gekozen voor een aangepast trainingsprogramma en gaat het de goede kant op. Hij scoort regelmatig in het tweede. Hij heeft klasse en dit is een beloning voor zijn doorzettingsvermogen.”

Ook Jan Vertonghen is terug in de selectie. De Belgische middenvelder krijgt hiermee eveneens een pluim voor zijn ontwikkeling. Ten Cate: „Jan doet het geweldig, maar heeft de pech dat Ajax goed speelt. Daarom viel hij erbuiten en mag hij in de winterstop misschien verhuurd worden. Dan komt hij vaker aan spelen toe op een hoger niveau.”

Ten Cate moest twee spelers naar huis sturen. Dat werden Olaf Lindenbergh en George Ogararu, onder het mom: liever een aanvaller extra dan een tweede verdediger op de bank. „Over een paar weken hebben we misschien 24 fitte spelers. Dan moet ik er zes aanwijzen. Het zijn de vervelende beslissingen in dit vak, maar ik kan niet anders. Spelers als Manucharyan en Vertonghen pakken in het tweede best hun speelminuten. Maar op deze speciale momenten, want dat is Europees voetbal, willen die jongens er ook graag een keer bij zijn.”

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Maduro, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez.
  donderdag 2 november 2006 @ 09:34:32 #228
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43163366
Wesley Sneijder in het AD:
quote:
Sneijder wil bij Ajax hoe dan ook afscheid nemen met een kampioenschap. "Als dat dit seizoen niet lukt, kan dat een goede reden zijn om nog niet weg te gaan. Als ik zonder titel vertrek, heb ik toch het gevoel dat er iets ontbreekt," sluit de geboren Utrechter af.
Dan maar hopen dat PSV kampioen wordt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43163384
Wesley
pi_43163413
Dit jaar de uefa cup en beker, volgend jaar de CL en beker, en het jaar daarop pas kampioen worden dan maar.
Houd van een lijntje.
  donderdag 2 november 2006 @ 09:42:19 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43163548
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog een kaartje 410 of omliggende vakken over voor normale prijs? Maat van me heeft nog geen kaartje.
Gisteren nog een kaart voor 413 gekocht, is nog goedkoper dan 409/410 ook en je komt toch het vak wel in. Helaas niet de stad in vanmiddag, maar wél rond 18.00 uur in het home.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43163824
Dinsdag de 14e na de uni maar ff een kaartje kopen voor Praag. 25,55 valt mee. .
  donderdag 2 november 2006 @ 09:56:54 #233
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43163854
Nu richting School tentamen...dan naar amsterdam..ben om 16.00 home... tot bier!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 2 november 2006 @ 10:01:45 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43163946
quote:
Verplichte buscombi naar Gent

Amsterdam, 01 nov 2006
Ajax heeft voor supporters die de wedstrijd Zulte Waregem - Ajax willen bezoeken een verplichte buscombi opgelegd gekregen van de gemeente Gent. Omdat het stadion van Zulte Waregem niet aan de UEFA-eisen voldoet, wijkt men uit naar Gent.

Onlangs zijn de voorbesprekingen voor het UEFA Cupduel tussen Zulte Waregem en Ajax afgerond. Ajax heeft er alles aan gedaan om op een normale vervoerswijze af te kunnen reizen. Daarnaast kijkt Ajax nog naar alternatieve opstapplaatsen. Informatie hieromtrent volgt. Een positief punt is dat Ajax in plaats van het verplichte minimumaantal van 640 kaarten, 900 kaarten in het uitvak tot zijn beschikking heeft.

Ajax raadt supporters met klem af om rondom de wedstrijd naar het centrum van Gent af te reizen, omdat in België de mogelijkheid bestaat mensen administratief aan te houden en de overheid aangegeven heeft hiervan gebruik te zullen maken. Dit houdt in dat de politie supporters zonder opgaaf van reden 24 uur vast kan houden op het politiebureau. Daarnaast zullen de aangehouden supporters op moeten draaien voor het vervoer naar het bureau, hetgeen standaard minimaal ¤100,- kost.
Wat een kutzooi, had me er zo op verheugd. Alleen als Ajax een alternatieve opstapplaats weet te regelen in het centrum van Gent, een uurtje voor de aftrap ofzo, ga ik mee en anders niet.
pi_43164048
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef -Wolf- het volgende:
Dinsdag de 14e na de uni maar ff een kaartje kopen voor Praag. 25,55 valt mee. .
Prijs valt zeker mee ja. Ik hield toch rekening met minstens 35 euro
pi_43165124
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een kutzooi, had me er zo op verheugd. Alleen als Ajax een alternatieve opstapplaats weet te regelen in het centrum van Gent, een uurtje voor de aftrap ofzo, ga ik mee en anders niet.
Idem. Met een combi wil ik niet eens meer heen. Dan kijk ik wel lekker thuis of in de kroeg.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:34:54 #237
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43165889
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef M0NTANA het volgende:

Dan maar hopen dat PSV kampioen wordt.
u vraagt wij draaien
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43165946
Hoe zit het nou met dat gerucht dat Vermeer verhuurt zou worden aan Den Bosch?
  donderdag 2 november 2006 @ 11:37:46 #239
82589 S-Two
barba macacu
pi_43165952
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Ach, zo snel moet je ook niet happen. Met alleen Huntelaar kun je niet door. Dan heb je 7 miljoen van Rosenberg, en dan? Maar weer een spits kopen? Dan kom je dus in de situatie dat je Huntelaar hebt, en twee spelers die je eigenlijk op de vleugel gebruikt als 2e en 3e spits. Ten Cate zag het blijkbaar meer in Rosenberg zitten dan in Charisteas. Ik zou zeggen, laat dat dan maar eens zien Henkie. Het is niet alsof Markus dit seizoen een eerlijke kans heeft gekregen.
Volgens mij heeft Ten Cate meerdere malen aangegeven dat hij liever Charisteas (als breekijzer) had gehouden en dan Rosenberg had verkocht. Maar goed, voor 7 mln mag Rosenberg voor mij ook weg.

Zo ook maar op de trein stappen richting Amsterdam .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 2 november 2006 @ 11:41:02 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43166031
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

u vraagt wij draaien
Dat was sarcastisch, PyThje. Je weet zelf ook wel beter!
pi_43166311
Nou, voor mij dus geen Ajax vanavond, jammer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43166326
Beetje raar eigenlijk dat je je vertrek af laat hangen van het wel of geen kampioen worden.
pi_43166363
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje raar eigenlijk dat je je vertrek af laat hangen van het wel of geen kampioen worden.
Vind het wel iets hebben eigenlijk...
In Southern Sun
  donderdag 2 november 2006 @ 11:54:50 #244
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43166404
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:41 schreef M0NTANA het volgende:
Dat was sarcastisch, PyThje. Je weet zelf ook wel beter!
Echt?
Ik weet het inderdaad beter ja, wij worden gewoon weer kampioen, net zoals de afgelopen 2 jaar

Je raakt er aan gewent
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43166505
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vind het wel iets hebben eigenlijk...
Ach in werkelijkheid zal het allemaal wel wat genuanceerder liggen. Want ik neem aan dat die beslissing gewoon word gemaakt op basis van zijn financiele en sportieve situatie bij ajax, aanbiedingen van andere clubs e.d.

Maar eigenlijk begint het pas als je kampioen bent geworden, speel je in ieder geval Champions (??) League etc.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:03:12 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43166630
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Echt?
Ik weet het inderdaad beter ja, wij worden gewoon weer kampioen, net zoals de afgelopen 2 jaar

Je raakt er aan gewent
En toch voor buitenlandse voetbalsupporters altijd de tweede club van NL blijven!
  donderdag 2 november 2006 @ 12:06:45 #247
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43166712
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En toch voor buitenlandse voetbalsupporters altijd de tweede club van NL blijven!
Oh nee niet weer
Jawel, je keek.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:15:28 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43166931
is er niet gefilmd in het uitvak tijdens Feyenoord - Ajax
kan de film nergens vinden? normaal doen ze dat via Ajaxpride en Dapprestrijders..
weet iemand hier meer van
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43167054
Ajaxpride had m wel...
In Southern Sun
pi_43167080
http://www.ajaxpride.nl/filmpagina/films.php#

Je moet alleen betalen momenteel...
In Southern Sun