Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Spablauw het volgende:
Je hebt natuurlijk kans dat Rob als een gek voor Marcia gaat bellen!!
En vergeet Egbert niet, die blijft bellen tot hij er bij neer valt!
Of Tijn zo'n achterban heeft weten we niet.
Hij zag er wat stoned uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...
Vond die Floris maar een sneu ventje gisteren avond, had er meer van verwacht na alle verhalen van Marcia
Ik dacht dat ze op hun donder hadden gehad van BB, dat ze niet meer zo moesten zeuren aan die telefoon?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn, Rik, Sabrina en Monique hebben het erover appels te bestellen, voor een appeltaart voor Tijns verjaardag.
En dan een tweetje en een vijfje erop.
Is gewoon wat minder zwaar...minder zwaar is minder kans op verzuren....en minder kans op spierpijn achteraf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft zo`n aparte manier van opdrukken.
Niet op de grond met zijn armen, maar leunend op een muurtje.
Ja, dat kan hij ook nog als argument geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef Coraatje het volgende:
ik denk dat hij juist tijn op de bank heeft gezet omdat hij vermoed dat met een bank marcia-tijn tijn toch wel blijft
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:41 schreef pullup het volgende:
En nu vergelijkt hij Jeroen met Willem onder het mom van ik weet niet precies meer hoe dat zat
Neeh maar ik hoor Tijn nu net zeggen dat dat zijn grootste angst isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
da's niet alleen lachen, maar heel realistischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
Volgens de polls op Fok is Tijn heel lang de populairste geweest, en pas de laatste week was Jeroen de populairste en Tijn op 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:47 schreef D.Rose het volgende:
En Tijn wint No Way van Jeroen op die bank
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:54 schreef miraculeus het volgende:
Ik denk dat Tijn over het algemeen genomen meer credits heeft dan Jeroen,
Tijn ligt beter in de groep bij de zusjes en ook de Rik fans zullen voor Tijn gaan stemmen.
Duh, Jeroen is pas sinds heel kort "Tijns maatje" hoor!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Kijk het stukje terug zou ik zeggen. Jeroen kwam er niet op voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef T-lex het volgende:
Tijn heeft nooit verteld dat tie met Marcia over wou blijven trouwens....wel met Marlies.![]()
Vindt dat stukje al helemaal geen "matennaaien"...dat is eerlijk zijn tegen mekaar.![]()
Jeroen is gewoon een backstabber!![]()
Ze zijn op v-o-l niet voor niets, zo dol op haar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Keurig meisje, die Marcia.
Ze dacht: krijg jij ff de hik.
Weet trouwens niet of zo`n verwensing wel op v-o-l mag.
exact helemaal mee eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?
Ik nomineer Marlies nooit..... Die Tijn?
Met wie wil jij overblijven Jeroen? Met Moniek, Sabrina, en jou en met wie jij Tijn? Met moniek Marcia en Rik.... Die Tijn?
Nee die is geen matenaaier.
Men schjint zich eraan te storen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
Vanwaar dit voornemen ?
Dan wennen ze er maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Men schjint zich eraan te storen.
Rik en alchol gaat goed samen, hoor ik.
Ik zal het wel voor je doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik heb me voorgenomen om niks negatiefs meer over Tijn te zeggen, maar gewoon in stilte te genieten deze week.![]()
Kijken hoe lang ik het volhou!![]()
Wat een boeiende gesprekjes weer op de streams.
Je bedoelt mij toch niet Dayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Men schjint zich eraan te storen.
Rik en alchol gaat goed samen, hoor ik.
quote:
Hier doen alle vier de streams datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1 doet raar
Telkens het laatste stukje dat herhaald wordt, en dan slaat ie vast.
hier ook. En geen geluid bij de rest. (lijken ook stil te staan.)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1 doet raar
Telkens het laatste stukje dat herhaald wordt, en dan slaat ie vast.
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?
Ik nomineer Marlies nooit..... Die Tijn?
Met wie wil jij overblijven Jeroen? Met Moniek, Sabrina, en jou en met wie jij Tijn? Met moniek Marcia en Rik.... Die Tijn?
Nee die is geen matenaaier.
Tijn maandag eruit please......dat hij maar een meisje voor hemzelf alleen gaat zoeken en niet iemand die al een relatie heeft. Eerst probeerde hij het bij Micheline, die was helemaal zijn type maar dat lukte niet. Toen maar bij Monique, die vindt het maar wat heerlijk die aandacht van iemand van 12 jaar jonger. En eigenlijk horen ze wel bij elkaar, het zijn allebei jankers..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.
Tijn weet voor iedereen precies wat het beste is en als iemand anders iets over zijn gedrag zegt (dmv nominaties of anderzijds) gaat hij lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ik las een pagina terug dat hij t over matennaaien heeft maar als íemand een matennaaier is hij t wel. Hij zou zn eigen moeder nog verkopen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tijn maandag eruit please......dat hij maar een meisje voor hemzelf alleen gaat zoeken en niet iemand die al een relatie heeft. Eerst probeerde hij het bij Micheline, die was helemaal zijn type maar dat lukte niet. Toen maar bij Monique, die vindt het maar wat heerlijk die aandacht van iemand van 12 jaar jonger. En eigenlijk horen ze wel bij elkaar, het zijn allebei jankers..
Vind ik ook! Heeft het nergens anders meer over! Zielig figuur!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef Vompie het volgende:
[..]
Vind ik ook! Heeft het nergens anders meer over! Zielig figuur!
Vergeet even hoe vaak Jeroen er al gezeten heeft, zonder geklaag!
Hoe vaak hebben hij en z'n broertje Jeroen niet genomineert?
Jankert!
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn weet voor iedereen precies wat het beste is en als iemand anders iets over zijn gedrag zegt (dmv nominaties of anderzijds) gaat hij lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ik las een pagina terug dat hij t over matennaaien heeft maar als íemand een matennaaier is hij t wel. Hij zou zn eigen moeder nog verkopen volgens mij.
Dus ik heb al de tijd gelijk had. Jeroen is een held.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.
Laten ze maar lachen om hem, Hij lacht het laatst...
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.
Laten ze maar lachen om hem, Hij lacht het laatst...
Semih heeft ook al 4 keer op de bank gezeten, laat die jankert nu maar eens proberen die bank te overleven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijn![]()
Ja, het is wel een lange weekopdracht maat echt ie-de-reen kan zon opdracht halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef Kinga het volgende:
Het is ook weer een weekopdracht van niks he... bah bah
Dat is simpel Semih is een eenling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijn![]()
Semih volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is simpel Semih is een eenling.
Tijn is nu alweer bezig met het zeiken over nomineren. Zeur zeur zeik zeur bla bla bla Kom op tijn neem nu een keer een voorbeeld aan Jeroen die heeft er 4 keer gezeten en er nooit zo over lopen zeiken.
jankers zijn het die heel veel aandacht tekort zijn gekomen in hun jeugd denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef marky het volgende:
Idd Semih ook nooit over gehoord maarja Tijn is natuurlijk net als Marlies vorige week veeeel zieliger.
O hij hoopt n u weer dat hij mag blijven.
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Semih heeft ook al 4 keer op de bank gezeten, laat die jankert nu maar eens proberen die bank te overleven.
Dan had Tijn hem al die avonden moeten vertellen dat hij safe was bij Tijn en dat hij ook bij de laatste 4 van Tijn zou zitten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.
Dat tie dan zo'n kunstje flikt samen met Semih(die net doe tof tie nergens vanaf wist)...BAH BAH! Jeroen heeft zich gewoon laten gebruiken door Semih. Hoop dat tie er van genoten heeft....![]()
De manier waarop?? Semih is door dat rode loeder 4 keer op de bank gekomen, lijkt me geen lulligere manier hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.
Dat tie dan zo'n kunstje flikt samen met Semih(die net doe tof tie nergens vanaf wist)...BAH BAH! Jeroen heeft zich gewoon laten gebruiken door Semih. Hoop dat tie er van genoten heeft....![]()
En al die keren dat Tijn zijn 'beste maat' Jeroen op de bank heeft gezet dan? Please zeg, Tijn is alleen maar matties met Jeroen zodat hij zeker dacht te weten dat hij telkens maar 1 stem zou krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn - Semihquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef miraculeus het volgende:
Wie heeft eigenlijk wie genomineerd gisteren,
of waar kan ik dat vinden?
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
En al die keren dat Tijn zijn 'beste maat' Jeroen op de bank heeft gezet dan? Please zeg, Tijn is alleen maar matties met Jeroen zodat hij zeker dacht te weten dat hij telkens maar 1 stem zou krijgen.
kan me wel voorstellen als je denkt dat Marcia heel populair is dat je je gaat verheugen op dingen die je thuis kan doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef marky het volgende:
Aha Tijn doet weer zijn zelfde verhaaltje als hij thuis komt maar nu tegen Marcia en Rik.
Tijn is gewoon een jankert, punt uit. Het is nog altijd een spel. Of zou jij een medebewoner ook dat geld gunnen ipv jezelf?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.
moraalridder vs 'willem' de zwijgerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef gerxan het volgende:
tijd red t wel tegen marcia, denk ik
kijk al uit naar volgende week.. tijn en jeroen op de bank
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.
Week 7 heeft Tijn jeroen nog genomineerd en de wek erna Jeroen Tijn vanwege de joker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Schatje, ik wil met je trouwen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:54 schreef marky het volgende:
Ohhh nu heeft Tijn weer spijt dat hij de joker heeft gebruikt. Tijn is zich aan het indekkken voor het thuispubliek. Want misschien rekenen ze dat hem wel aan.
Mwa. Sabrina is volgens mij wel puur en ik geloof ook dat ze behoorlijk wat financiele problemen heeft, haar gun ik t ansich nog wel. Ze heeft feitelijk ook niemand iets misdaan in het huis. Monique daarentegen is een achterbaks secreet die meteen t rattentering achter dr hartklep mag krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
De zusjes moeten er echt uit. Heb zo'n idee dat de finalisten sowieso elk wel wat geld mee naar huis krijgen. Hun gun ik het het minste.![]()
Scan, hou s op met die kloons.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef T-lex het volgende:
Ach...Tijn gaat ff eigenhandig 1 voor 1 al die saaie gasten uitschakkelen.![]()
Wat al 4x op de bank gezeten en overleefd...naar huis jij.![]()
Eerst Marcia dan Jeroen en Semih.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
De zusjes moeten er echt uit. Heb zo'n idee dat de finalisten sowieso elk wel wat geld mee naar huis krijgen. Hun gun ik het het minste.![]()
Hummie beschiktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef T-lex het volgende:
Ach...Tijn gaat ff eigenhandig 1 voor 1 al die saaie gasten uitschakkelen.![]()
Wat al 4x op de bank gezeten en overleefd...naar huis jij.![]()
Eerst Marcia dan Jeroen en Semih.![]()
zwaard van Damocles, Damascus is een stadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ook weer van dat kansloze gedrag. Als ik t zo hoor is heel zijn leven tot nu toe niet helemaal precies wat hij had gewillen en heeft hij constant spijt van alles keuzes die hij maakt. Man man man, hij doet net alsof het Zwaard van Damascus boven zijn hoofd hangt, zeg, get over it. Je bent genomineerd, nou soit. Als je eruit getieft word zou je BB toch al niet winnen.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zwaard van Damocles, Damascus is een stad
De zusjes hebben al heel veel extra's gehad ja. Je kunt ze niet vergelijken zijn totaal anders. Ik vind Sabrina wel komisch en oprecht. Monique is een aandachtsgeil loederquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
zwaard van Damocles in Damascusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zwaard van Damocles, Damascus is een stad
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn - Semih
Rik - Jeroen
Sa - Marcia
Mo - Marcia
Semih - Tijn
Jeroen - Tijn
Marcia - Mo
Centenbakkiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.
Ik gun iedereen de overwinning, behalve Jeroen en Moniquequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
laatste 4 : monique sabria rik en jeroen.....
en de winnaar is sabrina![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik snap ook echt niet waarom die vrouwen in het BB huis hem zo geweldig vinden hoor.quote:
ik heb geen voorkeur; gelukkigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun iedereen de overwinning, behalve Jeroen en Monique
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.quote:
of Joost vorig jaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.
Ik zal nooit de frustratie vergeten dat die jankmuil Jeanette won![]()
Ze kenden nog een aantal mensen. Ingrid zowieso en nog iemand, weet ff niet wie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:22 schreef Verida het volgende:
het is echt incest dat bb, sabrina zit te vertellen dat ze ralph van bb5 kennen
wat een zelfkennis en inzicht ineens!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
Tijn: ik ben kansloos
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.
Ik zal nooit de frustratie vergeten dat die jankmuil Jeanette won![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
Tijn: ik ben kansloos
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
zijn beste uitspraak van vandaag BB.
Nou moe, ze moeten 4 uur bij de lamp gaan zitten. Dat gaan ze echt niet volhouden, normaal vullen ze de dagen met? Ehhh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
16:01Bij het volgende zwaailicht is het....19:48 uur
De volgende shift voor de Weekopdracht wordt een lange zit. Niets is zeker bij Big Brother, één ding wel. De lamp gaat pas weer aan om...19:45 uur. Maar dat weten de Bewoners natuurlijk niet. Dat wordt een namiddag met concentratie, alertheid en er gebeurt helemaal niets... of juist wel?
Bij mij wel, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef neferhone het volgende:
marcia is maar weggelopen? 2 streams op de gang 3 doet het nog steeds niet
Ik kijk bij http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow. Niet echt superkwaliteit, maar er is wel naar te kijken.quote:
nee laat maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef Vompie het volgende:
[..]
Ik kijk bij http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow. Niet echt superkwaliteit, maar er is wel naar te kijken.
Zinloos.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef neferhone het volgende:
de zusjes gaan toch schaken leren
Wat worden de zusjes voorgetrokken he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef berney het volgende:
Nu doen de streams het zeker wel he?
( nu ze leren schaken)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef berney het volgende:
Nu doen de streams het zeker wel he?
( nu ze leren schaken)
tja een keer aanpassen is wel moeilijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat worden de zusjes voorgetrokken he?.
Hij staat volgens mij op de tafel in de kamer waar ook t zwembad is. En ja, de weekopdracht is al begonnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat die lamp nou, met de knop die ze moeten indrukken? Of is de opdracht nog niet begonnen?
Die lamp staat toch gewoon op de tafel waar ze nu aan het schaken zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij op de tafel in de kamer waar ook t zwembad is. En ja, de weekopdracht is al begonnen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij op de tafel in de kamer waar ook t zwembad is. En ja, de weekopdracht is al begonnen.
loungequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat die lamp nou, met de knop die ze moeten indrukken? Of is de opdracht nog niet begonnen?
Ja, dat is toch ook bij dat zwembad? Toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef Day het volgende:
[..]
Die lamp staat toch gewoon op de tafel waar ze nu aan het schaken zijn?
op S3 rechts naast schaakbord en op S4 staat die paal ervoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]Dus we hebben er gewoon geen beeld van? Dat is best vreemd eigenlijk.
Je mag blij zijn dat de streams het überhaubt doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]Dus we hebben er gewoon geen beeld van? Dat is best vreemd eigenlijk.
nu wel ja die heb ik ook op staan nu maar bleef daar straks haperenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij perfect
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Okee, thanks. Dan is het nog makkelijker dan ik al dachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op S3 rechts naast schaakbord en op S4 staat die paal ervoor
Was er weer storing? Ik ben een beetje in de ban van DGK op dit moment, dus was wat afwezig vandaagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat de streams het überhaubt doen.
Ze hebben alles bij elkaar een dag niet gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was er weer storing? Ik ben een beetje in de ban van DGK op dit moment, dus was wat afwezig vandaag
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was er weer storing? Ik ben een beetje in de ban van DGK op dit moment, dus was wat afwezig vandaag
Mogen ze gaan schaken als ze wacht houden bij die lamp? BB is wel keihard...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ze dus gewoon de hele tijd gaan schaken terwijl ze bij de lamp zitten. Dikke pret voor de streamers dus.
Hoevaak is ie tot nu toe al gaan branden eigenlijk ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
16:01Bij het volgende zwaailicht is het....19:48 uur
De volgende shift voor de Weekopdracht wordt een lange zit. Niets is zeker bij Big Brother, één ding wel. De lamp gaat pas weer aan om...19:45 uur. Maar dat weten de Bewoners natuurlijk niet. Dat wordt een namiddag met concentratie, alertheid en er gebeurt helemaal niets... of juist wel?
2 Keer ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoevaak is ie tot nu toe al gaan branden eigenlijk ?
Schaken ze tegen elkaar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:31 schreef T-lex het volgende:
Sa en Mo doen het nieteens slecht met schaken...![]()
ja...met hulp van Tijn spelen ze een potje tegen mekaar. Tijn moest ze int begin nog vertellen dat het paard een L doet enzo. Maar Sa begint soms zelfs al stappen vooruit te denken....quote:
Nou echt een hoog niveau kan t dan niet worden.quote:
Knap hoor, een beetje zo van, o kut ik moet scheiten, laat ik maar naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja...met hulp van Tijn spelen ze een potje tegen mekaar. Tijn moest ze int begin nog vertellen dat het paard een L doet enzo. Maar Sa begint soms zelfs al stappen vooruit te denken....![]()
Nee dat doet Jeroen niet. Als Tijn maandag eruit vliegt (wat ik hoop) denk ik dat Jeroen op Rik gaat stemmen. En als Marcia eruit moet (en dat hoop ik dus niet, ook al is ze niet mijn favoriet) zal Jeroen wederom op Tijn stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is nu opeens maatjes met Semih.. zou me niks verbazen als ie volgende week Semih nomineert..![]()
Als hij daardoor zelf niet op de bank komt kan je hem geen ongelijk geven, het is een spelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen is nu opeens maatjes met Semih.. zou me niks verbazen als ie volgende week Semih nomineert..![]()
Ja, daar zit ook wat in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als hij daardoor zelf niet op de bank komt kan je hem geen ongelijk geven, het is een spel
Maar dan gaan ze heel de dag gewoon hangen en nog meer slapen ben ik bang. BB moet de bewoners wat te doen geven, loopbanden, van die fietsttoestellen, et cetera.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is er nog nooit zo veel spelletjes gespeeld in de geschiedenis van BB. Moeten ze verbieden.
Jeroen. Ik zou niet weten wie anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
Als Marcia eruit vliegt maandag ben ik eens benieuwd wie de zusjes gaan nomineren.
Zat Jeroen wel worden; iig zal Mo dat doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
Als Marcia eruit vliegt maandag ben ik eens benieuwd wie de zusjes gaan nomineren.
Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
Als Marcia eruit moet maandag komen Tijn en Jeroen op de bank denk ik. En dat gaat Tijn zeker weten verliezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef marky het volgende:
Volgende week mocht marcia vertrekken dan is het drie duo's. Ik kan me zo voorstellen dat Semih en Jeroen de zusjes en Rik en Tijn afspraken gaan maken.
Niet als Tijn en Rik tactisch samen op iemand stemmen, zoals Semih. Maar zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Marcia eruit moet maandag komen Tijn en Jeroen op de bank denk ik. En dat gaat Tijn zeker weten verliezen.
Huh? Dankzij Jeroen zit haar zusje er nog in. . .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef NS het volgende:
[..]
Zat Jeroen wel worden; iig zal Mo dat doen.
Mo op Jeroen. Sa denk ik eerder op Semihquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen. Ik zou niet weten wie anders.
Ja, weet juh, ze zal wel zegguh dat ze het minst heeft met Jeroen, la ma zegguh!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huh? Dankzij Jeroen zit haar zusje er nog in. . .
Ik verwacht niet dat Tijn en Rik tactisch samen gaan stemmen, ze praten amper tegen elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet als Tijn en Rik tactisch samen op iemand stemmen, zoals Semih. Maar zou wel leuk zijn
Verdorie, die zussen zitten echt zo goed als in de finale he. Zeik.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef NS het volgende:
[..]
Ja, weet juh, ze zal wel zegguh dat ze het minst heeft met Jeroen, la ma zegguh!
rondvliegende messen en alles !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Valt me wel op dat er niet echt een warm contact is tussen de broers, heb zelfs de indruk dat Rik zich bij tijd en wijle kapot ergert aan Tijn. Meestal loopt hij dan maar weg. Als tussen die twee de bom nog een keer barst, kun je volgens mij ook nog wat beleven.
Ja, ze hebben vroeger wel eens knallende ruzie gehad dat Rik een heel messenblok richting Tijn gooide.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:52 schreef Lady-night het volgende:
Van die messen heb ik niet meegekregen?????
Ik verwacht het niet. We kunnen nu spreken van drie blokken wat betreft nomineren in het huis. 1) de broertjes, 2) de zusjes en 3) Jeroen & Semih.. waarbij de broertjes Marcia in hun 'macht' hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Suikeroom het volgende:
Het kan ook zijn dat Mo, Rik nomineert. Tussen die twee botert het ook niet perfect.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef NS het volgende:
[..]
Zat Jeroen wel worden; iig zal Mo dat doen.
Beetje in t kader van mn zus die een bord op mn hoofd kapot sloeg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vroeger wel eens knallende ruzie gehad dat Rik een heel messenblok richting Tijn gooide.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beetje in t kader van mn zus die een bord op mn hoofd kapot sloeg..
ik met dartpijlenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Kinga het volgende:
[..]Zo'n verhaal ken ik ook, alleen met een bevroren brood.
Ja ja, ik heb mn kalmeringspillen al genomen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
Twee schakende mansen en een lamp. Kanonne wat een beoeiende WO.
Even een valeriaanbadje..... Wat een stress.....Een lampje wat gaat branden.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb mn kalmeringspillen al genomen.
Is ie ook nog niet eens aangeweest?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Verida het volgende:
het stomste is dan ook nog dat hij niet eens gaat. het wordt weer die mop
Ken je die lamp die om 19.48 aan zou gaan, nou die ging niet aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef Verida het volgende:
de camera heeft er wel op ingezoomd, maar dat was het dan
Ik be nog niet ontevrede hoor. Ik vind het tactisch gemep wel mooi.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef arneaux het volgende:
t Hele punt is dat ik t echt jammer zou vinden als er volgend jaar geen BB zou zijn maar als t op deze manier moet, tja.
Tijn is toch altijd zo direct zegt hij zelf? Waarom gaat hij dan niets met Jeroen bespreken? Kansloos.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik be nog niet ontevrede hoor. Ik vind het tactisch gemep wel mooi.
OT
Tijn ontloopt Jeroen steeds. Gaat Jeroen naar de keuken loopt Tijn naar de lounge loopt Jeroen naar de lounge dan loopt Tijn naar de keuken.
Daar had hij geen behoefte aan vertelde hij vanmiddag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn is toch altijd zo direct zegt hij zelf? Waarom gaat hij dan niets met Jeroen bespreken? Kansloos.
Blijkbaar wel want hij loopt ook hele verhalen tegen anderen op te hangen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef marky het volgende:
[..]
Daar had hij geen behoefte aan vertelde hij vanmiddag.
waarop tijn later de quote van deze BB had "Ik ben kansloos"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef marky het volgende:
[..]
Daar had hij geen behoefte aan vertelde hij vanmiddag.
Inderdaad, met zn centenbak en zn kale plekken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarop tijn later de quote van deze BB had "Ik ben kansloos"![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is wel heel erg met zijn uiterlijk, maar ja, dat is ook het enige wat hij heeft....
t Slaat nergens op hoor, maar t lijkt net alsof iemand anders Nostaligst is op dit moment, totaal andere typestijl. Nu weer ik zeker dat ik teveel Fok trouwens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn gaat het wel redden hoor, denk ik tegen Marcia.
En hij heeft een sterke band met Monique, dat helpt hem ook wel....
Jeroen is wel heel erg met zijn uiterlijk, maar ja, dat is ook het enige wat hij heeft....
Ik spaar mijn opmerkingen maar op voor een tijdje, anders ziet het er zo raar uit, als ik de hele tijd in mijn eeentje praat (Zie topic van de uitzending vandaag)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Slaat nergens op hoor, maar t lijkt net alsof iemand anders Nostaligst is op dit moment, totaal andere typestijl. Nu weer ik zeker dat ik teveel Fok trouwens.
En zelfs dat vind ik tegenvallen, ik zie geen sprankelende ogen, of een mooie bos haarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn gaat het wel redden hoor, denk ik tegen Marcia.
En hij heeft een sterke band met Monique, dat helpt hem ook wel....
Zijn haar heeft hij zelf verkloot, door die rare kleur...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En zelfs dat vind ik tegenvallen, ik zie geen sprankelende ogen, of een mooie bos haar![]()
Ik zie alleen een sullig jongetje die goed spelletjes kan spelen en over lijkjes gaat
Gaan we nu opeens allemaal tegen Jeroen zijn? Omdat hij die scheinheilige jankzak op de bank zet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En zelfs dat vind ik tegenvallen, ik zie geen sprankelende ogen, of een mooie bos haar![]()
Ik zie alleen een sullig jongetje die goed spelletjes kan spelen en over lijkjes gaat
Kom op, Arneaux, Jeroen is leuk vanwege zijn cult-zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens allemaal tegen Jeroen zijn? Omdat hij die scheinheilige jankzak op de bank zet?
Ik niet hoor. Ik vind Tijn een aansteller.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens allemaal tegen Jeroen zijn? Omdat hij die scheinheilige jankzak op de bank zet?
Dus is er precies geen reden om nu allemaal tegen Jeroen te zijn. Ik snap zelf ook wel dat hij geen zak toevoegt, maar wat hij nu heeft gedaan is gewoon heel erg slim. Nogmaals, verder ben ik t met je eens, het is gewoon een tja, bosje haar wat praat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kom op, Arneaux, Jeroen is leuk vanwege zijn cult-zijn.
Het blijft natuurlijk een nietszeggend bosje haar en niet-begrijpende ogen![]()
Gelukkig, zijn we het weer eens....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus is er precies geen reden om nu allemal tegen Jeroen te zijn. Ik snap zelf ook wel dat hij geen zak toevoegt, maar wat hij nu heeft gedaan is gewoon heel erg slim. Nogmaals, verder ben ik t met je eens, het is gewoon een tja, bosje haar wat praat.
t Punt met Marlies was dat ze zichzelf heel serieus nam. Jeroen heeft dat niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we het weer eens....
Er is maar één Nostalgist, hoor
Misschien is het ook wel een reactie op he tMarlies-bashing van de afgelopen tijd, Ik vind het jammer dat ze weg is, maar begrijp het wel, ze was té meegaand, en bracht haar eigen stem te weining naar voren.....
Semih en Marcia zijn closer en closer aan het worden. Dat zijn tenminste gesprekken in eerlijkheid, die ik goed kan volgen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih en Marcia bespreken het nomineren.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Punt met Marlies was dat ze zichzelf heel serieus nam. Jeroen heeft dat niet.
t Is eik best belangrijk wie eruit gaat a.s. maandag. Mocht Tijn eruit gaan dan valt de bindende factor tussen de zusjes en de rest van de groep een beetje weg. Rik heeft t al een beetje gehad met de dames, net als Semih, althans die indruk krijg ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih en Marcia bespreken het nomineren.
Jeroen wil geen finale met alleen de zusjes en de broertjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt.
Jeroen begint wel capsones te krijgen nu, met dat Tijn nomineren. Dat neemt toch wel een deel van zijn charme weg....![]()
Wie had hij dan moeten nomineren? Hij laadt zn stem gewoon gelden, iets waarmee hij al een tijdje bezig was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt.
Jeroen begint wel capsones te krijgen nu, met dat Tijn nomineren. Dat neemt toch wel een deel van zijn charme weg....![]()
Dacht je dat Marcia tegenover Semih anders zou beweren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia geeft aan, dat zij nooit, tactisch op Semih zou kunnen stemmen
Dan had ie op Rik moeten stemmen. Die heeft hem het meest genomineerd. Dit was back-stabbing. Dat is een nare eigenschap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten nomineren? Hij laadt zn stem gewoon gelden, iets waarmee hij al een tijdje bezig was.
Een stem op Rik is een weggegooide stem. Dan was hij de enigste geweest die op Rik had gestemd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan had ie op Rik moeten stemmen. Die heeft hem het meest genomineerd. Dit was back-stabbing. Dat is een nare eigenschap.
doet hij constantquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hear hear Semih.
Semih herinnert Marcia op de actie van Tijn door Micheline op de bank te zetten met de joker. Terwijl Tijn beloofd had niemand op de bank te zetten.
Met Marcia's haat tegen de zusjes ? No way, ik geloof haar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dacht je dat Marcia tegenover Semih anders zou beweren?Ik zie Marcia er wel toe in staat.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kom op, Arneaux, Jeroen is leuk vanwege zijn cult-zijn.
Het blijft natuurlijk een nietszeggend bosje haar en niet-begrijpende ogen![]()
En als de zusjes eruit zouden zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met Marcia's haat tegen de zusjes ? No way, ik geloof haar.
Dan zouden er wel veel meer mensen op de bank zitten, dat is waar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan had ie op Rik moeten stemmen. Die heeft hem het meest genomineerd. Dit was back-stabbing. Dat is een nare eigenschap.
Nu is het een backstabber. De Willem van BB-6. Denk je dat dat positief gaat uiwerken voor hem ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een stem op Rik is een weggegooide stem. Dan was hij de enigste geweest die op Rik had gestemd.
Bijna niemand nam Tijn dat kwalijk. Als Jeroen iets doet in die trant, wordt er veel meer ophef van gemaakt. Ik denk dat Semih dat dwarszit.quote:
jeroen op rik stemmen? dan had hij zichzelf op de bank gezet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan is de finale al geweest....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En als de zusjes eruit zouden zijn?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mee eens. Je zag Tijn niet bij Jeroen tot deze laatste weken. Ik geloof echt niet dat Tijn opeens de ontzettende behoefte heeft gehad om matties met Jeroen te worden, hij wilde gewoon vanuit tactisch oogpunt goed liggen bij 'm. Dat dat nu niet goed uitpakt is niet Jeroen zijn fout maar zijn eigen domme schuld. Ik durf zelfs te beweren dat als hij gewoon normaal had blijven doen tegen Jeroen hij niet eens genomineerd had gestaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:08 schreef gerxan het volgende:
[..]
jeroen op rik stemmen? dan had hij zichzelf op de bank gezet..
en jeroen was geen vriendjes met tijn..
hij trok 2 weken geleden met m op om vriendjes te worden vanwege de stem van jeroen..
t pakt anders uit
quote:
Willem kan je niet vergelijken met Jeroen. Willem en Ruud waren echte vrienden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nu is het een backstabber. De Willem van BB-6. Denk je dat dat positief gaat uiwerken voor hem ?![]()
Love is in the air tonight.quote:
dat is omdat jeroen niet door zeikt en tijn continu, sem is nu ook aan het huigelen hij is de dames kwijtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bijna niemand nam Tijn dat kwalijk. Als Jeroen iets doet in die trant, wordt er veel meer ophef van gemaakt. Ik denk dat Semih dat dwarszit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |