Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Spablauw het volgende:
Je hebt natuurlijk kans dat Rob als een gek voor Marcia gaat bellen!!
En vergeet Egbert niet, die blijft bellen tot hij er bij neer valt!
Of Tijn zo'n achterban heeft weten we niet.
Hij zag er wat stoned uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...
Vond die Floris maar een sneu ventje gisteren avond, had er meer van verwacht na alle verhalen van Marcia
Ik dacht dat ze op hun donder hadden gehad van BB, dat ze niet meer zo moesten zeuren aan die telefoon?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn, Rik, Sabrina en Monique hebben het erover appels te bestellen, voor een appeltaart voor Tijns verjaardag.
En dan een tweetje en een vijfje erop.
Is gewoon wat minder zwaar...minder zwaar is minder kans op verzuren....en minder kans op spierpijn achteraf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft zo`n aparte manier van opdrukken.
Niet op de grond met zijn armen, maar leunend op een muurtje.
Ja, dat kan hij ook nog als argument geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef Coraatje het volgende:
ik denk dat hij juist tijn op de bank heeft gezet omdat hij vermoed dat met een bank marcia-tijn tijn toch wel blijft
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:41 schreef pullup het volgende:
En nu vergelijkt hij Jeroen met Willem onder het mom van ik weet niet precies meer hoe dat zat
Neeh maar ik hoor Tijn nu net zeggen dat dat zijn grootste angst isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
da's niet alleen lachen, maar heel realistischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
Volgens de polls op Fok is Tijn heel lang de populairste geweest, en pas de laatste week was Jeroen de populairste en Tijn op 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:47 schreef D.Rose het volgende:
En Tijn wint No Way van Jeroen op die bank
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:54 schreef miraculeus het volgende:
Ik denk dat Tijn over het algemeen genomen meer credits heeft dan Jeroen,
Tijn ligt beter in de groep bij de zusjes en ook de Rik fans zullen voor Tijn gaan stemmen.
Duh, Jeroen is pas sinds heel kort "Tijns maatje" hoor!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Kijk het stukje terug zou ik zeggen. Jeroen kwam er niet op voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef T-lex het volgende:
Tijn heeft nooit verteld dat tie met Marcia over wou blijven trouwens....wel met Marlies.![]()
Vindt dat stukje al helemaal geen "matennaaien"...dat is eerlijk zijn tegen mekaar.![]()
Jeroen is gewoon een backstabber!![]()
Ze zijn op v-o-l niet voor niets, zo dol op haar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Keurig meisje, die Marcia.
Ze dacht: krijg jij ff de hik.
Weet trouwens niet of zo`n verwensing wel op v-o-l mag.
exact helemaal mee eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?
Ik nomineer Marlies nooit..... Die Tijn?
Met wie wil jij overblijven Jeroen? Met Moniek, Sabrina, en jou en met wie jij Tijn? Met moniek Marcia en Rik.... Die Tijn?
Nee die is geen matenaaier.
Men schjint zich eraan te storen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
Vanwaar dit voornemen ?
Dan wennen ze er maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Men schjint zich eraan te storen.
Rik en alchol gaat goed samen, hoor ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |