Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Spablauw het volgende:
Je hebt natuurlijk kans dat Rob als een gek voor Marcia gaat bellen!!
En vergeet Egbert niet, die blijft bellen tot hij er bij neer valt!
Of Tijn zo'n achterban heeft weten we niet.
Hij zag er wat stoned uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar Floris gaf aan dat hij Marcia graag eruit wil hebben, dus als hij dan weer een tegenactie start...
Vond die Floris maar een sneu ventje gisteren avond, had er meer van verwacht na alle verhalen van Marcia
Ik dacht dat ze op hun donder hadden gehad van BB, dat ze niet meer zo moesten zeuren aan die telefoon?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn, Rik, Sabrina en Monique hebben het erover appels te bestellen, voor een appeltaart voor Tijns verjaardag.
En dan een tweetje en een vijfje erop.
Is gewoon wat minder zwaar...minder zwaar is minder kans op verzuren....en minder kans op spierpijn achteraf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft zo`n aparte manier van opdrukken.
Niet op de grond met zijn armen, maar leunend op een muurtje.
Ja, dat kan hij ook nog als argument geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef Coraatje het volgende:
ik denk dat hij juist tijn op de bank heeft gezet omdat hij vermoed dat met een bank marcia-tijn tijn toch wel blijft
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:41 schreef pullup het volgende:
En nu vergelijkt hij Jeroen met Willem onder het mom van ik weet niet precies meer hoe dat zat
Neeh maar ik hoor Tijn nu net zeggen dat dat zijn grootste angst isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
da's niet alleen lachen, maar heel realistischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Tijn en Jeroen over 2 weken samen op de bank zitten, en dat Tijn dan verliest
Niet dat ik Jeroen zo geweldig vind hoor.
Volgens de polls op Fok is Tijn heel lang de populairste geweest, en pas de laatste week was Jeroen de populairste en Tijn op 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:47 schreef D.Rose het volgende:
En Tijn wint No Way van Jeroen op die bank
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:54 schreef miraculeus het volgende:
Ik denk dat Tijn over het algemeen genomen meer credits heeft dan Jeroen,
Tijn ligt beter in de groep bij de zusjes en ook de Rik fans zullen voor Tijn gaan stemmen.
Duh, Jeroen is pas sinds heel kort "Tijns maatje" hoor!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien doet Tijn niet aan matennaaierij.
![]()
Kijk het stukje terug zou ik zeggen. Jeroen kwam er niet op voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef T-lex het volgende:
Tijn heeft nooit verteld dat tie met Marcia over wou blijven trouwens....wel met Marlies.![]()
Vindt dat stukje al helemaal geen "matennaaien"...dat is eerlijk zijn tegen mekaar.![]()
Jeroen is gewoon een backstabber!![]()
Ze zijn op v-o-l niet voor niets, zo dol op haar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Keurig meisje, die Marcia.
Ze dacht: krijg jij ff de hik.
Weet trouwens niet of zo`n verwensing wel op v-o-l mag.
exact helemaal mee eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?
Ik nomineer Marlies nooit..... Die Tijn?
Met wie wil jij overblijven Jeroen? Met Moniek, Sabrina, en jou en met wie jij Tijn? Met moniek Marcia en Rik.... Die Tijn?
Nee die is geen matenaaier.
Men schjint zich eraan te storen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
Vanwaar dit voornemen ?
Dan wennen ze er maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Men schjint zich eraan te storen.
Rik en alchol gaat goed samen, hoor ik.
Ik zal het wel voor je doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:11 schreef Day het volgende:
Ik heb me voorgenomen om niks negatiefs meer over Tijn te zeggen, maar gewoon in stilte te genieten deze week.![]()
Kijken hoe lang ik het volhou!![]()
Wat een boeiende gesprekjes weer op de streams.
Je bedoelt mij toch niet Dayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Men schjint zich eraan te storen.
Rik en alchol gaat goed samen, hoor ik.
quote:
Hier doen alle vier de streams datquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1 doet raar
Telkens het laatste stukje dat herhaald wordt, en dan slaat ie vast.
hier ook. En geen geluid bij de rest. (lijken ook stil te staan.)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1 doet raar
Telkens het laatste stukje dat herhaald wordt, en dan slaat ie vast.
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn joker niet.... Die Tijn?
Ik nomineer Marlies nooit..... Die Tijn?
Met wie wil jij overblijven Jeroen? Met Moniek, Sabrina, en jou en met wie jij Tijn? Met moniek Marcia en Rik.... Die Tijn?
Nee die is geen matenaaier.
Tijn maandag eruit please......dat hij maar een meisje voor hemzelf alleen gaat zoeken en niet iemand die al een relatie heeft. Eerst probeerde hij het bij Micheline, die was helemaal zijn type maar dat lukte niet. Toen maar bij Monique, die vindt het maar wat heerlijk die aandacht van iemand van 12 jaar jonger. En eigenlijk horen ze wel bij elkaar, het zijn allebei jankers..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.
Tijn weet voor iedereen precies wat het beste is en als iemand anders iets over zijn gedrag zegt (dmv nominaties of anderzijds) gaat hij lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ik las een pagina terug dat hij t over matennaaien heeft maar als íemand een matennaaier is hij t wel. Hij zou zn eigen moeder nog verkopen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tijn maandag eruit please......dat hij maar een meisje voor hemzelf alleen gaat zoeken en niet iemand die al een relatie heeft. Eerst probeerde hij het bij Micheline, die was helemaal zijn type maar dat lukte niet. Toen maar bij Monique, die vindt het maar wat heerlijk die aandacht van iemand van 12 jaar jonger. En eigenlijk horen ze wel bij elkaar, het zijn allebei jankers..
Vind ik ook! Heeft het nergens anders meer over! Zielig figuur!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Tijn is gewoon een jankzak.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef Vompie het volgende:
[..]
Vind ik ook! Heeft het nergens anders meer over! Zielig figuur!
Vergeet even hoe vaak Jeroen er al gezeten heeft, zonder geklaag!
Hoe vaak hebben hij en z'n broertje Jeroen niet genomineert?
Jankert!
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn weet voor iedereen precies wat het beste is en als iemand anders iets over zijn gedrag zegt (dmv nominaties of anderzijds) gaat hij lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ik las een pagina terug dat hij t over matennaaien heeft maar als íemand een matennaaier is hij t wel. Hij zou zn eigen moeder nog verkopen volgens mij.
Dus ik heb al de tijd gelijk had. Jeroen is een held.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.
Laten ze maar lachen om hem, Hij lacht het laatst...
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft Jeroen ook genomineerd, die zat 4 keer op de bank. Heb Jeroen niet horen janken. En nu het te heet onder zijn voeten wordt probeert hij goede vriendjes te worden met Jeroen en noemt het matennaaierij. Jeroen heeft het goed in de gaten gehad en anders zat hij nu voor de 5e keer op de bank.
Laten ze maar lachen om hem, Hij lacht het laatst...
Semih heeft ook al 4 keer op de bank gezeten, laat die jankert nu maar eens proberen die bank te overleven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijn![]()
Ja, het is wel een lange weekopdracht maat echt ie-de-reen kan zon opdracht halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef Kinga het volgende:
Het is ook weer een weekopdracht van niks he... bah bah
Dat is simpel Semih is een eenling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom heeft ie dan niet Semih genomineerd als ie zogenaamd zo graag over wilt blijven met Tijn![]()
Semih volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is simpel Semih is een eenling.
Tijn is nu alweer bezig met het zeiken over nomineren. Zeur zeur zeik zeur bla bla bla Kom op tijn neem nu een keer een voorbeeld aan Jeroen die heeft er 4 keer gezeten en er nooit zo over lopen zeiken.
jankers zijn het die heel veel aandacht tekort zijn gekomen in hun jeugd denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef marky het volgende:
Idd Semih ook nooit over gehoord maarja Tijn is natuurlijk net als Marlies vorige week veeeel zieliger.
O hij hoopt n u weer dat hij mag blijven.
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Semih heeft ook al 4 keer op de bank gezeten, laat die jankert nu maar eens proberen die bank te overleven.
Dan had Tijn hem al die avonden moeten vertellen dat hij safe was bij Tijn en dat hij ook bij de laatste 4 van Tijn zou zitten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.
Dat tie dan zo'n kunstje flikt samen met Semih(die net doe tof tie nergens vanaf wist)...BAH BAH! Jeroen heeft zich gewoon laten gebruiken door Semih. Hoop dat tie er van genoten heeft....![]()
De manier waarop?? Semih is door dat rode loeder 4 keer op de bank gekomen, lijkt me geen lulligere manier hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch niet om hoe vaak je op de bank zit..(al trekken semih en jeroen er duidelijk zwaar aan)..tis de manier waarop. Heb een paar weken terug nog gepost dat ik Jeroen sinds het vertrek van E10 best Ok begon te vinden. Samen met Tijn en de zusjes awaren ze avonden lang aan het dollen in de lounge.
Dat tie dan zo'n kunstje flikt samen met Semih(die net doe tof tie nergens vanaf wist)...BAH BAH! Jeroen heeft zich gewoon laten gebruiken door Semih. Hoop dat tie er van genoten heeft....![]()
En al die keren dat Tijn zijn 'beste maat' Jeroen op de bank heeft gezet dan? Please zeg, Tijn is alleen maar matties met Jeroen zodat hij zeker dacht te weten dat hij telkens maar 1 stem zou krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn - Semihquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef miraculeus het volgende:
Wie heeft eigenlijk wie genomineerd gisteren,
of waar kan ik dat vinden?
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
En al die keren dat Tijn zijn 'beste maat' Jeroen op de bank heeft gezet dan? Please zeg, Tijn is alleen maar matties met Jeroen zodat hij zeker dacht te weten dat hij telkens maar 1 stem zou krijgen.
kan me wel voorstellen als je denkt dat Marcia heel populair is dat je je gaat verheugen op dingen die je thuis kan doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef marky het volgende:
Aha Tijn doet weer zijn zelfde verhaaltje als hij thuis komt maar nu tegen Marcia en Rik.
Tijn is gewoon een jankert, punt uit. Het is nog altijd een spel. Of zou jij een medebewoner ook dat geld gunnen ipv jezelf?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.
moraalridder vs 'willem' de zwijgerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef gerxan het volgende:
tijd red t wel tegen marcia, denk ik
kijk al uit naar volgende week.. tijn en jeroen op de bank
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toen Tijn op Jeroen stemde was er toch helemaal niks tussen die 2.....Jeroen was matties met E10 en Tijn was close met Eggbert. Sinds Jeroen en Tijn een soort van band begonnen te krijgen heeft Tijn hem niet meer genomineerd.
Week 7 heeft Tijn jeroen nog genomineerd en de wek erna Jeroen Tijn vanwege de joker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Schatje, ik wil met je trouwen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:54 schreef marky het volgende:
Ohhh nu heeft Tijn weer spijt dat hij de joker heeft gebruikt. Tijn is zich aan het indekkken voor het thuispubliek. Want misschien rekenen ze dat hem wel aan.
Mwa. Sabrina is volgens mij wel puur en ik geloof ook dat ze behoorlijk wat financiele problemen heeft, haar gun ik t ansich nog wel. Ze heeft feitelijk ook niemand iets misdaan in het huis. Monique daarentegen is een achterbaks secreet die meteen t rattentering achter dr hartklep mag krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
De zusjes moeten er echt uit. Heb zo'n idee dat de finalisten sowieso elk wel wat geld mee naar huis krijgen. Hun gun ik het het minste.![]()
Scan, hou s op met die kloons.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef T-lex het volgende:
Ach...Tijn gaat ff eigenhandig 1 voor 1 al die saaie gasten uitschakkelen.![]()
Wat al 4x op de bank gezeten en overleefd...naar huis jij.![]()
Eerst Marcia dan Jeroen en Semih.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
De zusjes moeten er echt uit. Heb zo'n idee dat de finalisten sowieso elk wel wat geld mee naar huis krijgen. Hun gun ik het het minste.![]()
Hummie beschiktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:58 schreef T-lex het volgende:
Ach...Tijn gaat ff eigenhandig 1 voor 1 al die saaie gasten uitschakkelen.![]()
Wat al 4x op de bank gezeten en overleefd...naar huis jij.![]()
Eerst Marcia dan Jeroen en Semih.![]()
zwaard van Damocles, Damascus is een stadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ook weer van dat kansloze gedrag. Als ik t zo hoor is heel zijn leven tot nu toe niet helemaal precies wat hij had gewillen en heeft hij constant spijt van alles keuzes die hij maakt. Man man man, hij doet net alsof het Zwaard van Damascus boven zijn hoofd hangt, zeg, get over it. Je bent genomineerd, nou soit. Als je eruit getieft word zou je BB toch al niet winnen.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zwaard van Damocles, Damascus is een stad
De zusjes hebben al heel veel extra's gehad ja. Je kunt ze niet vergelijken zijn totaal anders. Ik vind Sabrina wel komisch en oprecht. Monique is een aandachtsgeil loederquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
zwaard van Damocles in Damascusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zwaard van Damocles, Damascus is een stad
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn - Semih
Rik - Jeroen
Sa - Marcia
Mo - Marcia
Semih - Tijn
Jeroen - Tijn
Marcia - Mo
Centenbakkiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Enkel omdat het Tijn zo uit kwam. Hij moet gewoon zijn lelijke jank muil dicht houden.
Ik gun iedereen de overwinning, behalve Jeroen en Moniquequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef gerxan het volgende:
laatste 4 : monique sabria rik en jeroen.....
en de winnaar is sabrina![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik snap ook echt niet waarom die vrouwen in het BB huis hem zo geweldig vinden hoor.quote:
ik heb geen voorkeur; gelukkigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun iedereen de overwinning, behalve Jeroen en Monique
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.quote:
of Joost vorig jaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.
Ik zal nooit de frustratie vergeten dat die jankmuil Jeanette won![]()
Ze kenden nog een aantal mensen. Ingrid zowieso en nog iemand, weet ff niet wie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:22 schreef Verida het volgende:
het is echt incest dat bb, sabrina zit te vertellen dat ze ralph van bb5 kennen
wat een zelfkennis en inzicht ineens!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
Tijn: ik ben kansloos
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ook maar beter niet hebben, meestal wint de meest walgelijke persoon die er in zit.
Ik zal nooit de frustratie vergeten dat die jankmuil Jeanette won![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
Tijn: ik ben kansloos
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
zijn beste uitspraak van vandaag BB.
Nou moe, ze moeten 4 uur bij de lamp gaan zitten. Dat gaan ze echt niet volhouden, normaal vullen ze de dagen met? Ehhh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
16:01Bij het volgende zwaailicht is het....19:48 uur
De volgende shift voor de Weekopdracht wordt een lange zit. Niets is zeker bij Big Brother, één ding wel. De lamp gaat pas weer aan om...19:45 uur. Maar dat weten de Bewoners natuurlijk niet. Dat wordt een namiddag met concentratie, alertheid en er gebeurt helemaal niets... of juist wel?
Bij mij wel, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef neferhone het volgende:
marcia is maar weggelopen? 2 streams op de gang 3 doet het nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |