Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars inquote:Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon je msn aanslingeren, dan zitten we samen om 5 uur al benedenKan iemand mijn kind leren dat hij best af en toe tussen papa en mama in mag slapen maar niet overdwars. Dat gaat namelijk niet in een bed wat maar 1.40 breed is
![]()
Gaat prima hoor, vooral als mama dan op de grond ligt, dan kruip je naar de zijkant en heel lief mama uitlachen....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars in![]()
Hier ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars in![]()
Komt me heel bekend voor!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Vicky het volgende:
Ik kan ook af en toe wel een rol behang gebruiken als Amber niet stil blijft liggen bij het verschonen van een luier.. Nu vind ik het bij een plasluier nog niet zo heel erg, maar bij een volle poepluier vind ik het toch wat minder fijn... vooral als d'r billen nog niet schoon zijn..aargghh
Ik MOET helemaal niksquote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
en "jij MOET mij toch helpen...."
Sven weet nog niet wanneer het 7 uur isquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Leah het volgende:
Maar dat jullie er uit gaan joh! Hier komt dus zelfs de poes niet de kamer in voordat het 7 uur is. Echt niet.
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb op Christans kamer een tijdschakelaar met een nachtlampje gehangen. Het licht brandt van 19 tot 7 uur. Lampje uit, dan mag hij uit bed. Hier werkt het, misschien bij andere kids ook?
Freek ook niet, maar daar springt een lampje aan als het 7 uur is. En voor die tijd dient ie dus geen lawaai te makenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven weet nog niet wanneer het 7 uur is
Hmja, ik gaf ook geen garantiequote:Op woensdag 1 november 2006 22:27 schreef easy-going het volgende:
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |