abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 20:25:35 #51
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43149871
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef m@x het volgende:

[..]

Gewoon je msn aanslingeren, dan zitten we samen om 5 uur al beneden Kan iemand mijn kind leren dat hij best af en toe tussen papa en mama in mag slapen maar niet overdwars. Dat gaat namelijk niet in een bed wat maar 1.40 breed is
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars in
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_43149957
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:

[..]

Gaat prima hoor, vooral als mama dan op de grond ligt, dan kruip je naar de zijkant en heel lief mama uitlachen....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 1 november 2006 @ 20:29:10 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43150042
Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 1 november 2006 @ 20:31:10 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_43150141
ben iig blij dat ik niet de enige ben
stormy waters...
sailin'
pi_43150962
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hier ook niet.

Het hielp nog een tijdje om te dreigen dat als hij niet snel naar zijn eigen bed terugging ik er dan in ging liggen, dan wist hij niet hoe snel hij naar zijn bed moest rennen (en dan hadden we weer een kwartiertje rust ofzo)
Tot eergisteren, toen kwam hij niet NEENEENEE gillend achter me aan, en lag ik dus echt even in zijn bed terwijl hij op mijn plek lag.
Zijn bed is dus een peuterbed ... lengte 1.60
Ik ben 1.81

Gelukkig komt hij maar incidenteel "overlopen" , het is alleen jammer dat hij niet even lekker tussenin komt liggen zodat we het wakker worden wat kunnen rekken.

Misschien dat we toch maar eens een supercomfortabel bed voor hem moeten gaan kopen .... O, wat zal ik heerlijk slapen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43151308
Supertopic!
Sara heeft driftbuien. Die kunnen van vanalles komen, vanavond was omdat ze mijn bril niet mocht pakken. Ze gaat dan hard gillen en met d'r handjes slaan, ondertussen nog proberen m'n bril te pakken dus ze mepte me vol in m'n gezicht
Of dat ze geen kattebrokjes mag eten, staat hier ook garant voor een krijsbui...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator woensdag 1 november 2006 @ 20:59:44 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43151357
Hier kruipt Iris bijna elke nacht wel bij ons. Aangezien we nog op 2 losse matrassen slapen, en ze niet in de kier wil liggen ligt 1 van ons altijd enorm krap.
Je kan 100 keer zeggen dat ze in haar eigen bedje moet slapen maar ze heeft altijd wel een excuus:
Enge droom
Eng geluid buiten
beetje ziek *aanstellerig hoestje erbij en duister uit je oogjes kijken*
Ben zo alleen.......
(Als je opmerkt dat Eva toch ook alleen in haar bedje slaapt krijg je alleen maar de opmerking dat mama toch ook niet alleen in bed ligt ..... )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43151614
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Vicky het volgende:
Ik kan ook af en toe wel een rol behang gebruiken als Amber niet stil blijft liggen bij het verschonen van een luier.. Nu vind ik het bij een plasluier nog niet zo heel erg, maar bij een volle poepluier vind ik het toch wat minder fijn... vooral als d'r billen nog niet schoon zijn..aargghh
Komt me heel bekend voor!

Opgepast, poepverhaal!

Kim had vanmiddag gepoept. Dus een schone luier nodig. Ze wilde al niet stil liggen met uitkleden.
Ik had al een aantal doekjes klaar gelegd. Luier los, natuurlijk heel veel poep. Op het moment dat de luier losgaat, trapt Kim wild om dr heen en probeert om te draaien. Ik met 1 hand Kim vast en met de andere proberen af te vegen. Het ging redelijk. Maar toen moest ik nog meer doekjes pakken en ja hoor, hup, Kim er vandoor. Dus Kim in de blote kont, waar nog poepresten aanzaten, kruipt supersnel weg.
Uiteindelijk gelukt, maar was wel een halfuur bezig. Was al expres op de grond gaan zitten.

En vanavond moest ze nog een keer poepen. Gelukig had ik versterking!
Paps held haar zo goed mogelijk tegen en ik vegen. Gaat toch makkelijker!

Waarom kan ze niet gewoon stilliggen?
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 21:20:14 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_43152307
Mijn zoon (van 3) heeft vandaag uitgeslapen tot 13:45, ik denk dat ie vast oefent voor in de pubertijd, vooral omat ie ddaarna stront chagerijnig zn bed uit kwam, hij werd wakker van zn zuster

Mijn dochter (van 7) zit weer in de peutertijd, alles is nee, kan ik niet, wil ik niet, samen doen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 1 november 2006 @ 21:39:19 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_43153156
ow ja, dat eeuwige "nee mama, moet jij doen, kan ik niet" grrrr.... zo zit je dan weer uren treinbanen te bouwen, tekeninge te maken en torens te bouwen terwijl meneer toekijkt bij de eerste"probeer het zelf eens" barst het gekrijs weer los

"mag ik drinken mama?" ja hoor wat wil je drinken? "sappie" alsjeblieft Liam een sappie "NEEEEEEEE, WIL TOCH NIET EEN SAPPIE!!!!!!!!!! WIL COLA!!!!!!!!!!!!" GRRRRRR
stormy waters...
sailin'
  woensdag 1 november 2006 @ 21:44:19 #61
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43153358
Oeh Belana, heel herkenbaar. Kai heeft het woordje "helpen" ontdekt en zodra hij iets wil gaan doen piept hij gelijk met een heel zielig stemmetje "helpen?". Als ik dan zeg dat hij het eerst zelf moet proberen barst het grote krijsfestijn los.

Enneh Mous, wil jij heel snel je mond gaan spoelen met je 13:45 uur
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 1 november 2006 @ 21:53:54 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_43153817
sowieso is hier "maar ik wil toch niet...." een favoriete uitspraak....
en "jij MOET mij toch helpen...."
stormy waters...
sailin'
pi_43153922
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
en "jij MOET mij toch helpen...."
Ik MOET helemaal niks
Syllables govern the world
  woensdag 1 november 2006 @ 21:56:28 #64
156412 hestria
erg gastvrij
pi_43153955
ook hier is de peuter pubertijd volledig losgebroken, ze wil alles zelf doen, als het niet lukt word ze hysterisch, vervolgens is het helpen, met de nodige ik ben zo zielig gebrul. Ze heeft vandaag 4 keer een woede aanval gehad, 1x zo erg dat ze papa gewoon bleef slaan. En ik word al helemaal gek van het ontzettende clamerige gedrag, alles moet en zal met mama te maken hebben. Gelukkig was ze vanavond weer zo lief!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 1 november 2006 @ 21:58:11 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43154047
Iedere keer als ik denk het vroege wakker van Freek onder controle te hebben, blijkt toch weer dat ik het NIET onder controle heb . .

Maar dat jullie er uit gaan joh! Hier komt dus zelfs de poes niet de kamer in voordat het 7 uur is. Echt niet.

Iedereen blijft in zijn/haar eigen bed, schreeuwend, zingend, gillend, spelend, het zal me een zorg zijn, maar no way dat ik beneden ga zitten voor 7 uur.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43155040
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Leah het volgende:
Maar dat jullie er uit gaan joh! Hier komt dus zelfs de poes niet de kamer in voordat het 7 uur is. Echt niet.
Sven weet nog niet wanneer het 7 uur is
(het hielp een tijd om te zeggen dat hij mocht komen als mijn wekkerradio aanging .... alleen kan hij hem nu aanzetten... mama, je wekker is aan .... uittebed!!!
En ik ga er niet uit ... ik blijf zo goed en zo kwaad als het kan in mijn bed liggen, tot streeftijd 7 uur. Na een aantal keer terug naar zijn eigen bed gestuurd te zijn gaat de trucendoos open: Mama, ik ga slingers en ballonnen ophangen, want jij bent jarig, Mama, ik heb een kadootje voor je, kijk eens? Mama, wil jij met mijn "diertjes" (dat zijn zijn knuffels) kroelen ... enzovoort.

Opvoedingsopdracht: Sven leren klokkijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 22:20:37 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43155076
Ik heb op Christans kamer een tijdschakelaar met een nachtlampje gehangen. Het licht brandt van 19 tot 7 uur. Lampje uit, dan mag hij uit bed. Hier werkt het, misschien bij andere kids ook?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43155328
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb op Christans kamer een tijdschakelaar met een nachtlampje gehangen. Het licht brandt van 19 tot 7 uur. Lampje uit, dan mag hij uit bed. Hier werkt het, misschien bij andere kids ook?
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!
  woensdag 1 november 2006 @ 22:29:57 #69
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43155432
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef easy-going het volgende:

[..]

Sven weet nog niet wanneer het 7 uur is
Freek ook niet, maar daar springt een lampje aan als het 7 uur is. En voor die tijd dient ie dus geen lawaai te maken .

Maar goed, stickersysteem, heeft een poosje gewerkt, tot het nieuwtje eraf was. Prijzen, belonen, straffen, het werkt allemaal maar even. En ondertussen ziet ie eruit als een geest, en is niet te harden zo chagerijnig.

Dreumes lag hier vanochtend bijna te slapen op de vloer, die trekt dat vroege wakker geschreeuwd worden ook niet.

Kijk, ik kan Freek niet dwingen om te slapen, maar ik wil wel graag dat ie dan gewoon zachtjes doet...

Ik kreeg ook nog de briljante ingeving dat ie dan wel het licht aan mocht doen, om zachtjes te gaan spelen. Ook dat heeft drie nachten gewerkt, en daarna ging ie rustig om 3 uur 's nachts het licht aan doen, en spelen .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 22:36:22 #70
13151 crew  Rewimo
pi_43155686
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:27 schreef easy-going het volgende:
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!
Hmja, ik gaf ook geen garantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43155738
Kunnen we Freek en Sven niet gewoon met elkaar laten msn-en 's tot 7 uur 's ochtends?
  woensdag 1 november 2006 @ 22:39:28 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43155825
Goed plan . Wees er wel op bedacht dat dat dan ook binnen de kortste keren al om 3 uur 's nachts zal beginnen .
  woensdag 1 november 2006 @ 22:41:01 #73
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43155889
Ik heb hem trouwens ook al een wekker gegeven, want hij snapt wel dat 07.00 uur, 7 uur is.

Binnen een dag wist ie ook hoe ie dat ding vooruit moest zetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 22:42:34 #74
13151 crew  Rewimo
pi_43155944
Ik moet hier wel even om grinniken hoor, twee van die vindingrijke mannetjes
  woensdag 1 november 2006 @ 22:44:17 #75
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43156012
Maar eerlijk is eerlijk, ik wordt er inmiddels wel lichtelijk wanhopig van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')