Jaaaa, wat mijn fout.. nja mijn fout.. fout van SBS.. maar is al opgelost..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Duvel het volgende:
Heavy was vorige week toch al?
Ik weet nooit wat de titel van die afleveringen zijn: ik kijk en that's it eigenlijk...quote:Op woensdag 15 november 2006 00:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaaaa, wat mijn fout.. nja mijn fout.. fout van SBS.. maar is al opgelost..
....en wat precies is er dan veranderd aan de tijden? Het was donderdag half 10 en sinds 2 weken vrijdag kwart voor 10...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:16 schreef Lief-visje het volgende:
De reclames zijn aangepast bij SBS 6 nu voortaan op donderdag om half 10 en vrijdag kwart voor 10 !
Zo nu kunnen er geen misverstanden meer ontstaan
Ja idd.. k snap de waarde van die post ook niet echtquote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies is er dan veranderd aan de tijden? Het was donderdag half 10 en sinds 2 weken vrijdag kwart voor 10...
De tijden zijn niet veranderd waarom het dan op donderdag om half 10 en vrijdag om kwart voor 10 begint is mij een raadsel.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies is er dan veranderd aan de tijden? Het was donderdag half 10 en sinds 2 weken vrijdag kwart voor 10...
Het verschil in tijd heeft waarschijnlijk met de programmering te makenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De tijden zijn niet veranderd waarom het dan op donderdag om half 10 en vrijdag om kwart voor 10 begint is mij een raadsel.
Maar omdat er vrijdag een verkeerde promo rond ging dat het ook op zaterdag zou zijn dacht ik ik meld het even![]()
Ik vind die neger nu niet irritant meer, hij moet dood.quote:
mooi... 'k heb toch een etentje, morgen...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind die neger nu niet irritant meer, hij moet dood.
Morgen dus geen House, maar vallende stukjes plastic.
Role Model.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef vw_caddy het volgende:
Weet iemand welke aflevering vanavond uitgezonden is? Deel gemist, rest maar even downloaden.
Stom patentensysteem hebben ze daar ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:29 schreef DuranK het volgende:
Die speech![]()
Wat een geweldige serie is het toch![]()
Soms heeft het zin om het topic een stukje terug te lezen, want meestal post iemand een previeuw over de aankomende uitzending!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef vw_caddy het volgende:
Weet iemand welke aflevering vanavond uitgezonden is? Deel gemist, rest maar even downloaden.
Ja tenslotte komt HIV voornamelijk bij hetro's voorquote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Wel een beetje flauw dat House meteen over gay begon toen hij dacht dat de senator aids had.
Dat bedoel ik niet. Het is gewoon een vooroordeel dat niet bij House past.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja tenslotte komt HIV voornamelijk bij hetro's voor
Ken je em persoonlijk danquote:Op donderdag 16 november 2006 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is gewoon een vooroordeel dat niet bij House past.
House leeft op vooroordelen, man. De patiënt liegt toch, dus gebruikt hij vooroordelen om tot zijn conclusie/diagnose te komen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is gewoon een vooroordeel dat niet bij House past.
Mja, guess you're right.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
House leeft op vooroordelen, man. De patiënt liegt toch, dus gebruikt hij vooroordelen om tot zijn conclusie/diagnose te komen.
Zo is er geen tiener die niet iedere avond stoned op de bank zit, bijvoorbeeld.
Zag er geen afleveringnummer bijstaan, maar via een omweg toch gevonden.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Soms heeft het zin om het topic een stukje terug te lezen, want meestal post iemand een previeuw over de aankomende uitzending!![]()
Superquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zag er geen afleveringnummer bijstaan, maar via een omweg toch gevonden.![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat er tussen Cameron en House gaat gebeuren.. Dr. Allison is cutequote:Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef Karina het volgende:
Goede aflevering. Die speech op het laatst was wel voorspelbaar, ik dacht al dat House zoiets zou flikken. En House heeft een Nintendo DS(misschien al eerder in beeld geweest, maar was mijn nog niet opgevallen). Jammer dat er niet gezoend werd op het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |