Haha, ook "Jeeves and Wooster" staat er op (samen met Stephen Fry). Dat is lang geleden (direct na BlackAdder):quote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Toen al briljant: http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA (Hugh Laurie in Friends, beetje zacht geluid)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat denken jullie trouwens.. gaat het wat worden tussen Cameron en House?
Het is niet het meest fijne mannetje nee.. magoed.. zorgt wel voor een leuke sfeer..quote:
Bizar toch dat elke rijke vent in de VS zomaar een ziekenhuis kan kopen en er winst mee kan proberen te maken....quote:
Ik vond Chase zo cutequote:
Medical Doctor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef E.T. het volgende:
ik zag gister ook een trailer waarin ze zeiden 'morgen'. Maar dat was de trailer van de aflevering van gister.
Ik vraag me trouwens de hele tijd af waar "M.D" voor staat
ik vond dat te voor de hand liggendquote:
Er zijn ook niet medische doctors. Die weten amper hoe je een pleister moet plakken. Daarvan willen ze zich blijkbaar toch onderscheiden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vond dat te voor de hand liggend
tot nader nieuws wel lijkt me.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt House nu in het vervolg altijd op vrijdagavond?
Vergis jij je niet? Ik heb geen trailer gezien tijdens de reclamesquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:01 schreef Lief-visje het volgende:
Er werd tijdens de reclame gemeld dat er vandaag nog een aflevering zou komen dat betekend dus 3 op een rij !
Maar ik kan er niks over vinden op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |