Leuk leuk leuk leuk !!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat tijd willen gaan inhalen om alle 3 seizoenen uit te kunnen zenden
onzin, het is vermoedelijk net zoals vorige week dat een andere programma niet meer 2 uur duurt maar 1 uur, en dat vullen ze dus op met house, permanent blijkbaar. wat maakt het sbs nou uit hoever ze van amerika zitten, zolang ze er maar niet te dicht bij komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat ze wat tijd willen gaan inhalen om alle 3 seizoenen uit te kunnen zenden
Zo relax ff zeg, ik zeg toch.. IK DENK!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef boneyard het volgende:
[..]
onzin, het is vermoedelijk net zoals vorige week dat een andere programma niet meer 2 uur duurt maar 1 uur, en dat vullen ze dus op met house, permanent blijkbaar. wat maakt het sbs nou uit hoever ze van amerika zitten, zolang ze er maar niet te dicht bij komen.
De friendsbox gaat straks ook mee naar mijn vakantiewoning en op een regenachtig weekend ga ik zoveel mogelijk afleveringen bekijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Toen al briljant: http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA (Hugh Laurie in Friends, beetje zacht geluid)
Het is donderdag en vrijdag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Goede serie. Maar ik heb gezien dat er 1 weg moet?
Is dit nou elke dag? Of is het elke week?
Elke dag, daar heb ik helemaal geen tijd voor
Haha, ook "Jeeves and Wooster" staat er op (samen met Stephen Fry). Dat is lang geleden (direct na BlackAdder):quote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Toen al briljant: http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA (Hugh Laurie in Friends, beetje zacht geluid)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat denken jullie trouwens.. gaat het wat worden tussen Cameron en House?
Het is niet het meest fijne mannetje nee.. magoed.. zorgt wel voor een leuke sfeer..quote:
Bizar toch dat elke rijke vent in de VS zomaar een ziekenhuis kan kopen en er winst mee kan proberen te maken....quote:
Ik vond Chase zo cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |