Joăo Varela is Kaapverdiaans.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:43 schreef Hathor het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Rechts staat niet voor racist. althans, niet per definitie. Pim Fortuyn was ook rechts, en de tweede man op zijn lijst was volgens mij van Surinaamse afkomst.
Ik vind het raar dat een persoon überhaupt zo rechts georiënteerd is. Je veronderstelling dat enkel niet-donkere personen in staat zijn tot zulke domheden is helaas niet realistisch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
vinden jullie het raar dat een donker persoon zo rechts geörienteerd is ?
dus iedereen die rechts is is dom?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat een persoon überhaupt zo rechts georiënteerd is. Je veronderstelling dat enkel niet-donkere personen in staat zijn tot zulke domheden is helaas niet realistisch.
Ah tof, ik zie dat je de 'rechtse slachtofferrol'-cursus met succes hebt afgerond. Nu moet je alleen nog roepen dat ik je demoniseer en je racist genoemd heb en Geert is trots op je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dus iedereen die rechts is is dom?
waarom zo een agressiefe houding, ik bedoelde alleen te vragen waarom je dat vind.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Ah tof, ik zie dat je de 'rechtse slachtofferrol'-cursus met succes hebt afgerond. Nu moet je alleen nog roepen dat ik je demoniseer en je racist genoemd heb en Geert is trots op je.
Er is niets agressief aan mijn post, het is immers een post.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
waarom zo een agressiefe houding, ik bedoelde alleen te vragen waarom je dat vind.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ben je bang dat je als links geörienteerd persoon verdreven word?
Die overgevoeligheid komt waarschijnlijk door zijn geitenwollen sokken, die dingen schijnen nogal te jeuken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
waarom zo een agressiefe houding, ik bedoelde alleen te vragen waarom je dat vind.
ben je bang dat je als links geörienteerd persoon verdreven word?
Ik draag mijn geitenwollen sokken tenminste met trots. Sommige mensen daarentegen dragen speciaal schoeisel om hun ware aard te verschuilen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die overgevoeligheid komt waarschijnlijk door zijn geitenwollen sokken, die dingen schijnen nogal te jeuken.
hahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik draag mijn geitenwollen sokken tenminste met trots. Sommige mensen daarentegen dragen speciaal schoeisel om hun ware aard te verschuilen.
[afbeelding]
Nee hoor, ik ben ook maar een eerste-generatie niet-westers allochtoontje en ik heb ook een pesthekel aan marokkanen, turken en ander gespuis die na 3 generaties nog geen melk kunnen kopen in het Nederlands en daarom maar van een uitkering leven en vooral flink doorfokken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
vinden jullie het raar dat een donker persoon zo rechts geörienteerd is ?
Diep van binnen zijn wij dat allen. Sommige mensen zitten nog in hun (puberale) ontkenningsfase, maar dat waait wel weer over, wees maar niet bang, dat ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:16 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
haha![]()
en wat zou mijn ware aard volgens jou zijn?
een boomknuffelende huilie?
Na je edit werd je post nog beter!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:18 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook maar een eerste-generatie niet-westers allochtoontje en ik heb ook een pesthekel aan marokkanen, turken en ander gespuis die na 3 generaties nog geen melk kunnen kopen in het Nederlands en daarom maar van een uitkering leven en vooral flink doorfokken.![]()
Oh oke, dan is alles goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef Sessy het volgende:
Ik heb hier een kamerbrede commie vlag hangen
ik denk niet dat dit nog iets met puberaal heeft te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn wij dat allen. Sommige mensen zitten nog in hun (puberale) ontkenningsfase, maar dat waait wel weer over, wees maar niet bang, dat ben ik ook niet.
zoals Hikmat Mahawat Khan melde.quote:"Eerst wilden we moskeeën, en die hebben we gekregen. Vervolgens kregen we luidsprekers erop voor de gebedsomroeper, daarna wilden we hoge minaretten, we kregen eigen scholen en eigen begraafplaatsen. Laten we onze zegeningen overdenken, maar ook beseffen dat we ons vervolgens binnen de Nederlandse samenleving moeten schikken. Ik kan best begrijpen dat de Nederlanders anders zoiets krijgen van: nu is het genoeg geweest."
Tot de laatste zin is er inderdaad niets mis met deze uitspraak. De laatste zin echter, is denigrerend en daarnaast zeer kwetsend voor vele Nederlanders. Alsof wij Nederlanders de vrijheden van moslims, of wie dan ook, niet zullen blijven respecteren. Schandalige bewering, schandalige laatste zin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit nog iets met puberaal heeft te maken.
daarnaast ben ik niet bang om een knuffelhuilie te worden, want dat word ik gewoon niet
ben wel bang dat nederland binnen de kortste keren nederland niet meer is, mede door het feit dat allochtonen ( met name moslims) maar alles krijgen wat ze willen
[..]
zoals Hikmat Mahawat Khan melde.
En hier kan ik mij best in vinden.
Leuk verhaal, maar kinderen kies je niet uit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:37 schreef Sessy het volgende:
Allochtonen krijgen niet alles, dat is nu juist het probleem. Allochtonen in Nederland zijn als het ongeliefde kind in een gezin met tweeverdieners. Materieel krijgen ze de laatste nintendo en snufjes, uitkeringen en bezigheidscursussen, maar uiteindelijk maakt het dus wel degelijk uit welke naam je opgeeft als je belt en - naar ik vermoed - ook welke huidskleur je blijkt te hebben. Wat ze niet krijgen, is volwaardige acceptatie als zijnde *gelijk* aan een Nederlander bij gelijke vaardigheden.
Een hele hoop allochtonen hebben het echt voor zichzelf verknald door de taal niet te leren en asociaal te doen. Maar ik vind het wel belachelijk dat als ik mijn achternaam noem, ze mij opeens geen zaaltje meer willen verhuren en dat ik (omdat ik accentloos Nederlands spreek) moet bellen in plaats van mijn moeder (die aan een universiteit wiskunde is afgestudeerd en een bijdrage aan de Nederlandse maatschappij levert waarvan er niet genoeg Nederlanders zijn die die bijdrage kunnen leveren) wanner mijn moeder een auto wil kopen of een woning wil huren.
En als die acceptatie er wel was, zoals de liefde van de ouders voor een kind, dan kan zo'n kind met veeeeeeeeel minder materiele zaken toe. Maar dat gebeurt niet. De allochtoon in Nederland is als het ongeliefde kindje, het krijgt alles, behalve liefde. Terwijl niks nodig is, behalve liefde. En af en toe een flinke schop onder de kont en een goede oorvijg wanneer het geliefde kindje weer eens kattekwaad heeft uitgehaald.
Dat heet een excuus-neger. Die kerel is namelijk te dom om te poepen en heeft nog nooit iets uitgevoerd in de 2e kamer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:43 schreef Hathor het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Rechts staat niet voor racist. althans, niet per definitie. Pim Fortuyn was ook rechts, en de tweede man op zijn lijst was volgens mij van Surinaamse afkomst.
Wiens schuld is het dan volgens jou dat wanneer als blanke, blauw-ogige vrouw die perfect Nederlands spreekt zijnde ik een buitenlandse naam noem, er opeens opvallend koeltjes wordt gereageerd? Die van mij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:52 schreef Arjan het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar kinderen kies je niet uit....
Bovendien, met het ouder-kind verhaaltje leg je indirect de schuld bij de autochtonen. Dat vind ik wel heel fout.
Van een kleurling wordt verwacht dat hij zich als een prototype neger met alle toeters en bellen gedraagt, wanneer hij ABN spreekt is en Goede Tijden Slechte Tijden leuk vind is het ineens een excuus-neger. Zegt meer over de persoon wie de sticker excuus-neger erop plakt, dan de kleurling in kwestie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:55 schreef nonzz het volgende:
Dat heet een excuus-neger. Die kerel is namelijk te dom om te poepen en heeft nog nooit iets uitgevoerd in de 2e kamer.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Van een kleurling wordt verwacht dat hij zich als een prototype neger met alle toeters en bellen gedraagt, wanneer hij ABN spreekt is en Goede Tijden Slechte Tijden leuk vind is het ineens een excuus-neger. Zegt meer over de persoon wie de sticker excuus-neger erop plakt, dan de kleurling in kwestie.
Het is nogal naief en getuigt van diepe onderbuikgevoelens om te denken dat mensen na 3 generaties nederlanders met Turkse achtergrond zijnde, geen nederlands kunnen spreken. Je beseft wel dat 3e generatie betekent dat de opa van die persoon hier naartoe was gekomen, een zoon heeft gehad en dat die zoon nu jouw vader is? Opzijn minst is dat een rit van minstens 30 jaar. Er zijn geen 3e generatie mensen die geen nederlands kunnen spreken. Het zou namelijk inhouden de vader al nederlands onderwijs heeft gehad en het kind al helemaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef Sessy het volgende:
Ik steek de draak met jou.
Ik heb hier een kamerbrede commie vlag hangen en dat is ideologisch. Ik ga denk ik partij voor de dieren stemmen of zo.
Overigens hadden we dus echt zulke buren eerst, en ik ben niet rechts, ik wil ook niet rechts zijn, maar mensen die na 3 generaties nog geen Nederlands spreken kunnen werkelijk beter terug naar Turkije.Wat die hier nog doen is mij een raadsel, ik houd het nog geen 2 weken uit in een land waarvan ik de taal niet spreek (althans, ik ben na welgeteld 2 weken bij m'n Duitse ex-vriend Duits gaan leren).
moest echt lachen hiervan, knowall heeft met success je zo opgefokt en je in een "linkshatende" persoon getoverd, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:16 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
haha![]()
en wat zou mijn ware aard volgens jou zijn?
een boomknuffelende huilie?
S.H.A.R.Ps.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik draag mijn geitenwollen sokken tenminste met trots. Sommige mensen daarentegen dragen speciaal schoeisel om hun ware aard te verschuilen.
[afbeelding]
haha nee hoor ik haat geen linkse mensen, me beste vriend is linksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef Xith het volgende:
[..]
moest echt lachen hiervan, knowall heeft met success je zo opgefokt en je in een "linkshatende" persoon getoverd, gefeliciteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |