Sinds wanneer zit er een ij in het alfabet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze zei 25, en dat was goed. Ik gok dat de ij wordt gerekend als i + j.
Peter was best lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Inderdaad. Eigenlijk is het dus wel goed dat ie eruit is, ookal zal het een aardige deuk in z'n ego zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Idd, die sik lijkt op Eric van ONM/Idols. En er is er nog eentje bij die wel oké is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Ik ben voor de tweeling
Ik verstond niet eens wat hij zeiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef roque79 het volgende:
die jongen die mocht blijven sprak take that zo schattig uit! Aandoenlijk gewoon
Ik vond ze ook als iemand klinken, maar ik geloof niet dat ik Dr.Flash recent heb horen praten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Toeps het volgende:
Die tweeling praat trouwens net als Fok!celeb Dr.Flash.![]()
niet slaan!
Ja wel nerderiger. Maar daar zat geen promovendus wiskunde bij ofzo. Het contrast tussen intelligentie en domheid is hier wel groter. Alhoewel ik dus m'n twijfels heb bij de contactgestoordheid van de mannen. Eigenlijk alleen de tweeling past goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Nee, dacht dat het Toyota's warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Nog een keer.. iemand opgevallen dat die auto's Dacia's zijn?
WTF zijn Dacia's?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Nog een keer.. iemand opgevallen dat die auto's Dacia's zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |