Trap er niet in Duckie, die Jappert is continu aan het glijen in dat FB en terwijl iedereen een ban aan zijn reet krijgt slingert hij overal tussen door die spekgladde kameleon!quote:
Hehehehee... daar heb jij toch DE KRACHT NIET VOOR!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal je zo ff met je eigen bezem onder de zerk vegen, stomme stinkheks ( mooi he alliteratie? )
zet dan dat alleen je contactpersonen je kunnen bellen aan,DOOSquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg altijd alleen maar mafkezen .. net 1 radi brahim uit agadir marokko![]()
ja euh right ....zo had echt het gevoel dat mijn bovenlip om mijn hoofd heenkruldequote:
Die weet tenminste hoe hij het doen moet! LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trap er niet in Duckie, die Jappert is continu aan het glijen in dat FB en terwijl iedereen een ban aan zijn reet krijgt slingert hij overal tussen door die spekgladde kameleon!![]()
idd....best mevr Chas...en daarna ga je doot....dat staat reeds vast vanaf het moment dat je je op FOK! regt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef chas het volgende:
[..]
Pffffffffffff.... het leven is zwaar, he?!
WHOEHAHAHAHAAAAAAAAAA
lekker zwoelquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja euh right ....zo had echt het gevoel dat mijn bovenlip om mijn hoofd heenkrulde![]()
Wist niet dat jij zulke gedachten aanhingquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef chas het volgende:
[..]
Die weet tenminste hoe hij het doen moet! LOL
Wel makkelijk tegen de regenquote:
En dan te bedenken dat ik daar geen wederdiensten bij Yvonne voor heb moeten verrichten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trap er niet in Duckie, die Jappert is continu aan het glijen in dat FB en terwijl iedereen een ban aan zijn reet krijgt slingert hij overal tussen door die spekgladde kameleon!![]()
LOLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
idd....best mevr Chas...en daarna ga je doot....dat staat reeds vast vanaf het moment dat je je op FOK! regt...![]()
camouflage-negerquote:
maar waarom was dit alles nodig?quote:
Wie zegt dat het wederdiensten zijn ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daar geen wederdiensten bij Yvonne voor heb moeten verrichten.![]()
![]()
Jij deed het vrijwillig ende vol overgave ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het wederdiensten zijn ?![]()
Dat is nou ook een beetje mijn punt, dus volgens mij snap jij mij niet zo goed...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef chas het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLL
Laat mij dan maar dooD gaan maar dan graag van het lachen hiero!![]()
hij ging meeook niet bellen hij wou me toevoegen.... hihihi ... ik heb er inmiddels alweer 1 ..ahahahquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
zet dan dat alleen je contactpersonen je kunnen bellen aan,DOOS
Moet je volgende keer dat je hier bent eens naar me wijzen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt nu tenminste weer volop je tanden laten zien!![]()
![]()
![]()
dat heb ik nou nooit zelfs die bommels voegt me niet toequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij ging meeook niet bellen hij wou me toevoegen.... hihihi ... ik heb er inmiddels alweer 1 ..ahahah
ach...troost je ..mij ook nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit zelfs die bommels voegt me niet toe
wat is je skypenaam dan ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit zelfs die bommels voegt me niet toe
eat this bommels
[afbeelding]![]()
eh goede vraag waar zie ik dat?quote:
lamaar, je staat er al bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |