Sorry voor het off topipc gaan luitjes maar YTM heeft geen FB.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb de nieuwe aflevering van lost ook nog niet gezien en jericho moet ik ook nog kijken en morgen is er ok weer een nieuwe aflevering van heroes dus ik krijg het nog druk morgen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet.
Ik roep wel even Shirley en Pepsi.
Haha, dat meen je niet! Ik kende die twee namen wel, al heb ik geen idee waarvan. Maar ik weet dat Wendy en Lisa bij Prince horen, en ik dacht 'ach Shirley en Pepsi' zijn vast ook zoiets (maar dan bij Wham).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef doeka het volgende:
Super wyccie! Was dat een blinde gok?
wyccie +1
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
HeyLeuk dat hier meer series volgers zijn
Ik ben zelf bij met Lost en Grey's Anatomy. Jericho heb ik de pilot van gezien, Heroes moet ik nog steeds zien (net als Studio 60 en Prison Break
) Iemand toevallig ook The Nine gezien? Ziet er ook wel aardig uit
NB: Aflevering 2 van Jericho kan ik nergens vinden
Overigens is dat Tom Bosley. Krijg ik daar nog punten voor?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Vervolg vraagje
Hoe heet de Sheriff van Cabot Cove
Grey's Anatomy, Studio 60, The Nine kijk volg ik niet en Prison Break kijk ik soms op rtl7quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
HeyLeuk dat hier meer series volgers zijn
Ik ben zelf bij met Lost en Grey's Anatomy. Jericho heb ik de pilot van gezien, Heroes moet ik nog steeds zien (net als Studio 60 en Prison Break
) Iemand toevallig ook The Nine gezien? Ziet er ook wel aardig uit
NB: Aflevering 2 van Jericho kan ik nergens vinden
Als ik zo de reacties lees, zijn de mensen positiever over Heroes dan over Jerichoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Heroes #2 I have a message for you
Jericho #2: We lived on a different planet
Nee want ik heb het antwoord al ergens gegeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is dat Tom Bosley. Krijg ik daar nog punten voor?
Iedereen ging weg en ik had geen zin om alleen over te blijvenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?Jij bleef toch?
[..]
Overigens is dat Tom Bosley. Krijg ik daar nog punten voor?
Hoe was het qwuizen trouwens?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heroes is overigens wel leuk.
Oh, jammerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee want ik heb het antwoord al ergens gegeven.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen ging weg en ik had geen zin om alleen over te blijvenVond je het leuk?
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was het qwuizen trouwens?
In heroes zit er veel meer vaart in het verhaal. en jerocho gaat het een beetje traagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Als ik zo de reacties lees, zijn de mensen positiever over Heroes dan over Jericho
Ik weet niet hoe de aflevering heet, maar kan van Jericho alleen aflevering 5 en 6 vinden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MaJo: Aflevering 2 van seizoen 1 met de naam Fallout?
Een acteur! Hij speelde Chacci in Happy Days Neefje van de Fonz.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Wie is Scott Baio?
doeka +1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef doeka het volgende:
Een acteur! Hij speelde Chacci in Happy Days Neefje van de Fonz.
Ons (Asmo's) team heeft een rondje Budweiser gewonnen maar dat hebben we omgetoverd tot een rondje Baileysquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie nog prijzen gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |