quote:
De laatste keer dat ik in het andere topic keek (zo'n 30 deeltjes geleden), leek het er wel op...quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:34 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in het andere topic keek (zo'n 30 deeltjes geleden), leek het er wel op...
Oh ja, plaatjes van gitaren die je de eerstkomende 5 jaar toch niet kunt betalen zijn hier natuurlijk ook van harte welkom. Liefst veel en vaak.
Welk kruisje?quote:
Het kruisje wat je niet ziet in Firefoxquote:
Zeg nou zelf, die gitaar kan beterquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:44 schreef Desensitized het volgende:
Daarom gaan we hier slowchatten en daar serieus doen.
Lego Johnny Cash!
[afbeelding]
Hij gaat niet op slotquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef Maaark het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, die gitaar kan beter
Hoe lang zou het duren voordat deze op slot gaat...![]()
![]()
Sorryquote:
Ik had nog niet gezien dat je dat had weg gehaald toen ik die post maaktequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:55 schreef Jump het volgende:
Ah, dus ik mag het zien als een doods verwensing, zodat jij niet meer kan posten en daardoor hoeft er geen slowchat verwijderd te worden?
Handig om te weten
Brian + mes = bloedquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:30 schreef Maaark het volgende:
Ik wil vragen; wat stond er dan? maar ik denk dat ik het nooit te weten zal komen...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach het kwam er opneer dat brian dood ging dus het belangrijkste heb ik wel onthouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |