Je had natuurlijk moeten zeggen "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor die fiets voelt als jij er dadelijk op gaat zitten!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Ben ik me daar even lekker in het zweet aan het werken met fietsen in de sportschool, komt er zo'n dikke troela langs die meent dat de sportschool van haar is en zegt: "Als je klaar bent pak je wel even een dweiltje om dat zweet op te vegen."
Kijk, ik ben zo iemand die vind dat je als je sport je ook zeiknat van het zweet moet zijn als je klaar bent.
Als ik klaar ben met een apparaat veeg ik het altijd schoon met mijn handoek zodat de volgende gebruiker op een droog apparaat kan stappen.
Als reactie op het geblaat van dat domme schaap geef ik slechts een glimlach omdat ik denk dat zij het grappig bedoelt.
Nadat ik klaar ben met mijn workout en me gedoucht en omgetrokken heb, kom ik die olfiant bij de balie weer tegen.
Vette koe: "Heb jij die fiets wel schoon gedweild?" Ik: "Die druppels wat er nog liggen verdampen vanzelf wel."
(Ik veeg wel de fiets af, niet de grond. Die paar druppels, daar heb je tenslotte het personeel toch voor!)
Vette koe: "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor mij voelt als ik dadelijk op die fiets ga zitten! "
Ik: "Ik heb de fiets drooggeveegd met de handoek." Vette Koe: "Dan hoop ik maar wel dat je het grondig gedaan hebt."
En ik liep naar buiten.
Conclusie: waarom moeten die dikke vette varkens toch altijd zo zeiken!!
Ik denk eerder 30 december dan november.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgende maand zo rond de 30e zal het waarschijnlijk weer gebeuren... Niets bijzonders hoor
TS: "Kijk uit dat je er niet overheen zakt!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Vette koe: "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor mij voelt als ik dadelijk op die fiets ga zitten! "
Hoezo, zijn varkens eenmaal per 2 maanden ongesteld?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik denk eerder 30 december dan november.
Dat fietst ze toch lekker nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zijn betere voortzettingen denkbaar:
[..]
TS: "Kijk uit dat je er niet overheen zakt!"
yupquote:
Idd.. waarschijnlijk heeft ze een persoonlijkheids stoornis. Kan ze ook niets aandoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Negeren.
Eigenlijk was het gewoon een verkapte "Neuk-me-keihard-in-m'n-aars" opmerking!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:34 schreef rieski het volgende:
Misschien staat ze zelf al een tijdje droog!
Droog jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon een verkapte "Neuk-me-keihard-in-m'n-aars" opmerking!![]()
Kom zelf eens 100 kilo aan, kijk eens in de spiegel, en dan begrijp je het,quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Knip
Conclusie: waarom moeten die dikke vette varkens toch altijd zo zeiken!!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Dennisch het volgende:
Dikke mensen, de pest van de huidige maatschappij![]()
![]()
Amenquote:Americans, let's face it: We've been a spoiled country for a long time.
Do you know what the number one health risk in America is?
Obesity. They say we're in the middle of an obesity epidemic.
An epidemic like it is polio. Like we'll be telling our grand kids about it one day.
The Great Obesity Epidemic of 2004.
"How'd you get through it grandpa?"
"Oh, it was horrible Johnny, there was cheesecake and pork chops everywhere."
Nobody knows why were getting fatter? Look at our lifestyle.
I'll sit at a drive thru.
I'll sit there behind fifteen other cars instead of getting up to make the eight foot walk to the totally empty counter.
Everything is mega meal, super sized. Want biggie fries, super sized, want to go large.
You want to have thirty burgers for a nickel you fat mother fucker. There's room in the back. Take it!
Want a 55 gallon drum of Coke with that? It's only three more cents.
Hartstikke leuk voor je, maar Nederlands is nog een paar stapjes te hoog voor jequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef starwarsgeek2 het volgende:
die 2 wat voor de rij tv's geplaatst staan
Wat is er grammaticaal fout aan deze constructie? Onderbouwen s.v.p. of oprotten!quote:Dr_Flash - maandag 30 oktober 2006 @ 22:19
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef starwarsgeek2 het volgende:
die 2 wat voor de rij tv's geplaatst staan
Hartstikke leuk voor je, maar Nederlands is nog een paar stapjes te hoog voor je
Limburg mode on: beste mestreechteneer, ich zei toch det ich unne televisiejunk bunne. BTW, sjporte zonger televisie te kieke ving ich nieks aan!!quote:Maikuuul - maandag 30 oktober 2006 @ 22:17
:/ totally n00b.
Tv kijken kan je ook thuis
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Wat is er grammaticaal fout aan deze constructie? Onderbouwen s.v.p. of oprotten!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je had natuurlijk moeten zeggen "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor die fiets voelt als jij er dadelijk op gaat zitten!"
Dan nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:28 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Jezus, weer zo'n grammaticanazi.
Houd toch op met jouw superieure gezeik. Alsof jij altijd correct ABN praat, blaat, en schrijft.
Ik verwijs je even naar relaterend topic in KLB:
bijdehandjes die onterecht "spelfouten" gillen
Beste vliegerloze,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef Kiteless het volgende:
Maak je 't "schoon" met je handdoek ?
Daar heb je inderdaad dweiltjes / tissues voor en schoonmaakspray
Met die handdoek veeg je de hele tijd je zweet af, die haal je dan over een bezweet apparaat en dan vind jij 't schoon ?
Dik of niet, die troela had wel een punt vind ik.
Mensen die de apparatuur goor achterlaten..
Jij bent dus de enige die het compleet anders doet ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:03 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Beste vliegerloze,
ik zweet me alleen te pleuris als ik cardio-training aan het uitvoeren ben. Betreffende dag stond er alleen fietsen op het programma. Ik neem altijd mijn handoek mee om de apparaten na gebruik schoon te vegen, in dit geval dus alleen die ene fiets. Tijdens het fietsen gebruik ik de handoek niet om bijvoorbeeld mijn gezicht of andere delen droog te vegen,
zoals andere mensen dat vaak wel doen. Wanneer ik klaar ben met mijn workout veeg ik eerst de fiets helemaal droog en daarna pas loop ik naar de kleedruimtes om te douchen etc.
En trouwens, de materialen van de fietsen in desbetreffende sportschool zijn zo gemaakt dat er geen vloeistoffen en dus zweet in kunnen trekken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Die schoonmaakspray is er niet voor niets; ook al trekt het niet in het rubber van de apparaten, het is wel zo hygienisch om die spray te gebruiken - poep zou er ook niet intrekken maar als iemand erop poepte en het eraf zou vegen met een handdoek zou jij denk ik toch dat apparaat liever niet aanraken
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Nadat ik klaar ben met mijn workout en me gedoucht en omgetrokken heb,
Ha, eindelijk een gelijkgestemde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:02 schreef San0201 het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg. Bij ons bij de sportschool zijn er niet eens tissues om de fietsen schoon te maken. Doe ik altijd met mijn handdoek.
En wat dan nog dat je op een zadel zit waar iemand anders op gezweten heeft, je krijgt er toch geen aids van ofzo. En na het sporten gaan je kleren in de was, en je gaat zelf in de douche.
Ranzige fitnesstoko dan, bij alle 5 waar ik ben geweest is dat standaardquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Ha, eindelijk een gelijkgestemde.In ons regelement staat niets vermeld van apparaten schoonmaken met spray of tissues.
Gewoon na gebruik afvegen met een handdoek. Trouwens, na sluitingstijd poetst het personeel toch alle apparaten schoon. (Off-topic: kun je ook poetsen zonder iets schoon te maken?)
Bij mijn weten heb ik in de fitnessruimte nog nooit van die doekjes gezien, en ik ben echt niet zo blind als een mol.
Idd, al dat smetvreesgezeik tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:04 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Ha, eindelijk een gelijkgestemde.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:
[..]In dit topic is wel weer genoeg gespellingsnazi' t d..
Kiteless, wat zit je toch te zeuren over die zogenaamde vieze handdoekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ranzige fitnesstoko dan, bij alle 5 waar ik ben geweest is dat standaard
En ja hoor, je kunt poetsen zonder schoon te maken - als je poetst met een vuile lap (zweterige handdoek) veeg je het vuil alleen maar heen en weer.
Sterker nog, als je lap vuiler is dan hetgene dat je poetst laat je meer zooi achter dan je opneemt.
anders jat je ff m'n avatar..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Tommeke het volgende:
Zeg haar dat zij beter juist eens kan gaan zweten
Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Kiteless, wat zit je toch te zeuren over die zogenaamde vieze handdoek. Lees even een paar posts terug wil je!
Ik leg mijn handoek schoon op het stuur van de fiets, veeg tijdens het sporten mijn eigen zweet niet af, en veeg als ik klaarben met die schone, droge handdoek de fiets af. Met andere woorden: dat vieze zweet van mij komt allemaal in die handoek terecht.
Da's ook best ranzig jaquote:Nu bedenk ik mij trouwens dat ik eigenlijk zelf ook een varken ben in de zin van een smeerkees en niet van een persoon met een maatje meer. Ik gebruik die handdoek waar al mijn zweet in zit wel om me na het sporten af te drogen.![]()
Omdat ik ondanks mijn 26 lentes toch best kinderlijk kan zijn in het halen en overtuigen van mijn gelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Precies.
En daar ga je later nog een apparaat mee afvegen.
En misschien daarna nog wel eentje.
Toch ?
[..]
Da's ook best ranzig ja
Maar nogmaals, waarom doe je er zo moeilijk over ?
Als je weet dat de meeste andere mensen daar het kunnen waarderen als je even de moeite doet, waarom dan zo moeilijk doen erover ?
Hij vroeg zelf om een onderbouwing, ik help die jongen evenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:In dit topic is wel weer genoeg gespellingsnazi't..
Ik had hem ook al gewaarschuwd er niet mee door te gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vroeg zelf om een onderbouwing, ik help die jongen even
Trouwens, iemand anders beschuldigen van niet goed (terug)lezen en het dan zelf nalaten te doen is ook geen stijl.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Precies.
En daar ga je later nog een apparaat mee afvegen.
En misschien daarna nog wel eentje.
Toch ?
Waar heb ik iemand daar dan van beschuldigd ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Trouwens, iemand anders beschuldigen van niet goed (terug)lezen en het dan zelf nalaten te doen is ook geen stijl.![]()
Zie boven - "maar dat kunnen andere mensen niet ruikenquote:Wat ik dus had opgeschreven is dat ik die ene dag alleen op dat ene apparaat gewerkt heb en daarna (na afvegen apparaat en douchen van mijn eigen persoon) vertrokken ben.
Ziezo.![]()
Nee maar als iemand er idd een dikke laag diarree overheen geboetseerd had, en jij was even met wat spray en doekjes langsgeweest, DAN zou je er probleemloos weer aan kunnen sabbelen en likken, want DAN is het hygiënischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:28 schreef Kiteless het volgende:
Die schoonmaakspray is er niet voor niets; ook al trekt het niet in het rubber van de apparaten, het is wel zo hygienisch om die spray te gebruiken - poep zou er ook niet intrekken maar als iemand erop poepte en het eraf zou vegen met een handdoek zou jij denk ik toch dat apparaat liever niet aanraken
Jij draait het om - jij stelt "Ik doe het zonder condoom want er bestaat een kans dat er een gaatje in zit"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar als iemand er idd een dikke laag diarree overheen geboetseerd had, en jij was even met wat spray en doekjes langsgeweest, DAN zou je er probleemloos weer aan kunnen sabbelen en likken, want DAN is het hygiënisch
beetje merkwaardige redeneringBeetje hetzelfde als "een condoom gebruiken voor het geval dat iemand besmet is". Maar iemand waarvan je WEET dat ie besmet is, daar duik je nog niet met 10 condooms om, mee de koffer in. Of wel?
Tissues, spray EN bloempjes? Nou, vooruitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:35 schreef Janetje het volgende:
Goed, allemaal blij bloempjes strooien en ontopic.![]()
In deze reactie beschuldigde ik mijzelf van het niet goed (terug) lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef starwarsgeek2 het volgende:
[..]
Trouwens, iemand anders beschuldigen van niet goed (terug)lezen en het dan zelf nalaten te doen is ook geen stijl.![]()
Wat ik dus had opgeschreven is dat ik die ene dag alleen op dat ene apparaat gewerkt heb en daarna (na afvegen apparaat en douchen van mijn eigen persoon) vertrokken ben.
Ziezo.![]()
Ik draai niks omquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef Kiteless het volgende:
Jij draait het om - jij stelt "Ik doe het zonder condoom want er bestaat een kans dat er een gaatje in zit"
Dat vind ik een stuk dommer
1.Ter verduidelijking: die dikke koe was geen lid van de staf, maar een clublid zoals ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef dborhem het volgende:
Mijn 'gym' heeft die regel ook,misschien was die 'koe' wel een van de 'coaches',ze dragen niet altjd het 'huistenue' maar trainen daar ook nog.
Als ik een apparaat gebruik deed ik ook altijd met mijn handdoek,maar later kwam ik erachter dat ik lekker in andermans zweet zat te grijpen,toen was ik echt om.
Ik erger mij meer aan mensen die om de 30 sec 'he,he,poeh!' op elk apparaat menen te moeten roepen,en dat gezellig keuvelen over alles onbelangrijks hoeft voor mij helemaal niet.
Dat word meestal gedaan op een manier dat de muziek daar gewoon overstemd.![]()
![]()
Tuurlijk kun je nog steeds de pest krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik draai niks omIk laat je alleen een gedachtentreintje zien
jij stelt "er zijn ook tissues, DUS dat is beter dan een handdoek WANT die gebruik je maar eenmalig EN een handdoek niet" en dat is op zich wel zo, maar daarna stel je "DUS een handdoek is fout EN tissues zijn goed" en dat is dus niet noodzakelijk zo. Tissues zijn hygiënischer dan een handdoek, dat is zo. Maar of Tissues daarmee ook VOLDOENDE hygiënisch zijn, is een ander verhaal.
Dat bedoelde ik eigenlijk met die condoom-analogie
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling om TS te verdedigen hoor, dat is gewoon een gabbert wat niet kan schrijvenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je nog steeds de pest krijgen
Maar als je dus toegeeft dat het beter is, waarom dan niet even 3 seconden die moeite doen en een hoop mensen blij maken maar wel een topic erover willen openen ?
Is duidelijk,waarschijnlijk bedoelen wij hetzelfde soort muts die ik beschreef (pratenpratenpraten).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef starwarsgeek2 het volgende:
1.Ter verduidelijking: die dikke koe was geen lid van de staf, maar een clublid zoals ik.
2.Naar welke regel verwijs jij? Die van Kiteless of van mij?![]()
sportschool annex kinderboerderij?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Ben ik me daar even lekker in het zweet aan het werken met fietsen in de sportschool..dat domme schaap..olifant..vette koe..dikke vette varkens..
nou, meer wat Flash zegt: meer een "ik wil niet dat het natte zadel in mijn kut glijdt" opmerkingquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon een verkapte "Neuk-me-keihard-in-m'n-aars" opmerking!![]()
Fijn dat jij andere mensen ook hun mening guntquote:Op donderdag 2 november 2006 00:08 schreef Tobz het volgende:
Als het personeel aan het einde van de dag gewoon even allle cardiomeuk schoonmaakt en je zelf met een handoek na gebruik gewoon even afveegt, dat is hygienisch.
Meer dan dat is gewoon smetvrees onzin. Als je niet tegen andermans zweet kan moet je maar lekker thuis gaan trainen of bij de bar blijven hangen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jij bent dus de enige die het compleet anders doet ?
De rest van de mensen veegt haar/zijn zweet af met de speciaal daarvoor meegebrachte handdoek,
en maakt de apparaten schoon met de speciaal daarvoor aanwezige tissues en schoonmaakspray.
En die tissues zijn er niet voor niets; elke keer dat ik een apparaat schoonmaak pak ik schone tissues; jij veegt alles telkens af met dezelfde handdoek - en stapelt dus vuil op vuil op vuil.
Aan het eind van je sessie maak je dus niet meer schoon, maar verdeel je je zweet gewoon over het oppervlak
Of ga je nu vertellen dat je bij elk apparaat zorgvuldig een stukje handdoek uitzoekt dat je nog niet eerder hebt gebruikt ?
Sorry, da geleuf ik nie
Maar waarom doe jij het eigenlijk als enige anders ?
Waarom zou je niet je zweet afvegen met een handdoek, en het apparaat netjes hygienisch achterlaten d.m.v. de tissues&spray?
DIE niet kan schrijven. Als je de spellingneukerd uit gaat hangen moet je het wel goed doen, hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry, het was niet mijn bedoeling om TS te verdedigen hoor, dat is gewoon een gabbert wat niet kan schrijvenIk plaatste alleen wat kanttekeningen bij jouw verhaal.
De tering, ik word echt een zanikwijf![]()
Douchen doe je omdat je zelf hebt gezweet.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:16 schreef Buttercup het volgende:
WOW SMETVREES
Daarom gaan mensen nou vaak douchen nadat ze hebben gesport. Als je in een sportschool bent hou je je toch bezig met een work out en niet met slepen met flesjes zooi en tissues?
Dus je gaat 20 minuten fietsen, daarna 10 minuten hardlopen - maar 3 seconden een tissue over het apparaat halen ertussendoor is te veel moeitequote:Op donderdag 2 november 2006 11:02 schreef Zosk het volgende:
omdat sommige mensen die 3 seconden al te veel moeite vinden?
vuillaks zijn het !quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef VinoTinto het volgende:
Ik ben het met Kiteless eens. De TS is een vieze smeerlap.
Oh een andere mening mag best, maar mijn ervaring is dat de 'iew zweet!!!' mensen tamelijk in de minderheid zijn (en terecht) en daarom hoeven ze niet te verwachten dat iedereen zich maar aan hen moeten aan gaan passen.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Fijn dat jij andere mensen ook hun mening gunt
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef Skazminko het volgende:
Als jij eens fatsoenlijk zou trainen, zou je geen last van je vetzucht hebben!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |