Je had natuurlijk moeten zeggen "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor die fiets voelt als jij er dadelijk op gaat zitten!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Ben ik me daar even lekker in het zweet aan het werken met fietsen in de sportschool, komt er zo'n dikke troela langs die meent dat de sportschool van haar is en zegt: "Als je klaar bent pak je wel even een dweiltje om dat zweet op te vegen."
Kijk, ik ben zo iemand die vind dat je als je sport je ook zeiknat van het zweet moet zijn als je klaar bent.
Als ik klaar ben met een apparaat veeg ik het altijd schoon met mijn handoek zodat de volgende gebruiker op een droog apparaat kan stappen.
Als reactie op het geblaat van dat domme schaap geef ik slechts een glimlach omdat ik denk dat zij het grappig bedoelt.
Nadat ik klaar ben met mijn workout en me gedoucht en omgetrokken heb, kom ik die olfiant bij de balie weer tegen.
Vette koe: "Heb jij die fiets wel schoon gedweild?" Ik: "Die druppels wat er nog liggen verdampen vanzelf wel."
(Ik veeg wel de fiets af, niet de grond. Die paar druppels, daar heb je tenslotte het personeel toch voor!)
Vette koe: "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor mij voelt als ik dadelijk op die fiets ga zitten! "
Ik: "Ik heb de fiets drooggeveegd met de handoek." Vette Koe: "Dan hoop ik maar wel dat je het grondig gedaan hebt."
En ik liep naar buiten.
Conclusie: waarom moeten die dikke vette varkens toch altijd zo zeiken!!
Ik denk eerder 30 december dan november.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgende maand zo rond de 30e zal het waarschijnlijk weer gebeuren... Niets bijzonders hoor
TS: "Kijk uit dat je er niet overheen zakt!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Vette koe: "Moet je je eens voorstellen hoe dat voor mij voelt als ik dadelijk op die fiets ga zitten! "
Hoezo, zijn varkens eenmaal per 2 maanden ongesteld?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik denk eerder 30 december dan november.
Dat fietst ze toch lekker nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zijn betere voortzettingen denkbaar:
[..]
TS: "Kijk uit dat je er niet overheen zakt!"
yupquote:
Idd.. waarschijnlijk heeft ze een persoonlijkheids stoornis. Kan ze ook niets aandoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Negeren.
Eigenlijk was het gewoon een verkapte "Neuk-me-keihard-in-m'n-aars" opmerking!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:34 schreef rieski het volgende:
Misschien staat ze zelf al een tijdje droog!
Droog jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon een verkapte "Neuk-me-keihard-in-m'n-aars" opmerking!![]()
Kom zelf eens 100 kilo aan, kijk eens in de spiegel, en dan begrijp je het,quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef starwarsgeek2 het volgende:
Knip
Conclusie: waarom moeten die dikke vette varkens toch altijd zo zeiken!!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Dennisch het volgende:
Dikke mensen, de pest van de huidige maatschappij![]()
![]()
Amenquote:Americans, let's face it: We've been a spoiled country for a long time.
Do you know what the number one health risk in America is?
Obesity. They say we're in the middle of an obesity epidemic.
An epidemic like it is polio. Like we'll be telling our grand kids about it one day.
The Great Obesity Epidemic of 2004.
"How'd you get through it grandpa?"
"Oh, it was horrible Johnny, there was cheesecake and pork chops everywhere."
Nobody knows why were getting fatter? Look at our lifestyle.
I'll sit at a drive thru.
I'll sit there behind fifteen other cars instead of getting up to make the eight foot walk to the totally empty counter.
Everything is mega meal, super sized. Want biggie fries, super sized, want to go large.
You want to have thirty burgers for a nickel you fat mother fucker. There's room in the back. Take it!
Want a 55 gallon drum of Coke with that? It's only three more cents.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |