Zal wel 1 van de volgende afleveringen tevoorschijn komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Ace1 het volgende:
Waar had hij nu die nitroglycerine voor nodig? Of is dat nog niet duidelijk?
En dat is de enige manier om iemand te identificeren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En hoe weten ze die naam? Haar ID is door Sara meegenomen.
Misschien heeft hij ergens iets helemaal ingemetseld ofzo. Nitroglycerine komt dan wel van pas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Ace1 het volgende:
Waar had hij nu die nitroglycerine voor nodig? Of is dat nog niet duidelijk?
Deze icon hou ik nu wel voor een tijdje, tot ik een Bauer icon heb (had ik beloofd in het 24 topic).quote:
Gruwelen bij jou icon!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
-
episode 3 meteen aan het begin... in het begin van episode 4 krijg je nog een preview maar niet in detail...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En ik maar denken dat T-Bag die vrouw gedag ging zeggen![]()
kHeb er drie gemaakt miss-scofield als je nog interesse heb, laat je t maar weten
Iemand die nog weet in welke ep zn teen eraf word geknipt?
haywire is gewoon opvulling niets meer niets minder. hij heeft NIETS meer met het verhaal te maken NIEMAND heeft hem nodig. hij is enkel voortvluchtig...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef sjeppert het volgende:
geen haywire
zou hij al ver met zijn vlot zijn
verder zeer vett episode
LJ, I'm sorry.... dat herhaalt hij aantal keerquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef GewoneMan het volgende:
wat zegt linc nou op het einde tegen zijn zoon als ze op de grond liggen? want dat kan ik dus niet echt verstaan
Dat verwacht ik iig.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:24 schreef -Franktastic- het volgende:
Of misschien komt er straks een twist in het verhaal waardoor hij toch belangrijk wordt, misschien wel de cliffhanger voor de stop
Hier dan de promoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Das de sneak peak. Ik wil de promo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hier dan de promoOeh spannend,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27 november is de laatste ep.. daarna is (geloof ik) nog niet bekend wanneer het weer begint.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Fendy het volgende:
Komt er weer een break? Seizoen 1 is ook redelijk vlot uitgezonden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |