quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:00 schreef egg-bird het volgende:
wie heeft er gewonnen?

Ze denkt ook, ik een virus, jullie ook een virus..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik krijg net ook dat gedoe van die link van die viese msn bot die op lies dr computer zit!!!![]()
had ik dus bijna die link geklikt, was dat lies zei niets openen!!!![]()

Ik heb een foto met:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
ik wil screenshots dat je door die 2142 maps sjouwt!!!

ZIEN!!! op 10 MP!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een foto met:
1. Ik die naar een Walker staart
2. Teletekst op de achtergrond
3. Een Hoegaarden Grand Cru op de overwinning.
en dat op 10mp voor als je de echt grote details wilt

geile kikkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef FJD het volgende:
Foto is niet helemaal scherp maar je kan het duidelijk zien. Geloof je het niet dan gooi ik er nog wat licht bij. Moet wel lukken
Even uploaden
[[url=http://img503.imageshack.us/img503/9898/img0219ne1.th.jpg]afbeelding][/URL]
http://img503.imageshack.us/img503/9898/img0219ne1.jpg
3888x2592=10.077696 dus dik 10mp

Ik had je SMS gelezen maar zoals je weet kan ik op m'n werk nergens bij en zonder verse XP install kan ik ook weinig doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:59 schreef ursel het volgende:
Ferdi, ga jij eens heel snel mijn sms beantwoorden of het bof forum lezen joh..
Beetje lopen spelen terwijl er zo belangrijk werk te doen is..

kikker!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:59 schreef FJD het volgende:
http://img503.imageshack.us/my.php?image=img0219ne1.jpg

idd echt te weird voor woorden, wat een kutvirus zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Sickert het volgende:
@ Annelies die link staat nu zelfs in je msnterwijl je ofline bent!!!
log ff in met een andere pc op je msn en haal t ff weg zo lopen ook andere die je het nog niet hebt kunnen melden een gevaar
ik kreeg m trouwens net ook van je toen je heel ff online was

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had je SMS gelezen maar zoals je weet kan ik op m'n werk nergens bij en zonder verse XP install kan ik ook weinig doenBF2142 is het eerste wat ik er op zette
![]()

owkee, bijna gewonnen. kan ik je nog overhalem om een ingame screenshot te posten waar staat dat [BoF] FJD een kill maakt of kan ik het kratje gaan opsturenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef FJD het volgende:
http://xs208.xs.to/xs208/06442/IMG_0219.JPG
Dan

geloof het niet!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owkee, bijna gewonnen. kan ik je nog overhalem om een ingame screenshot te posten waar staat dat [BoF] FJD een kill maakt of kan ik het kratje gaan opsturen![]()

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
geloof het niet!!
hij vroeg of ik een screen wilde maken van 2142 ingame!
dat is precies dezelfde die ik hem gestuurd heb!!![]()

krijg ik dan een kratje domenicaanse rum?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt??!! wat een oplichter die ferdi!!!
![]()

jij bent de boel aan het opruien he!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
krijg ik dan een kratje domenicaanse rum?![]()

Wacht ff, ik zet Harry Jekkers wel op.. Die heeft het beste nummer ter wereld gemaakt..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:12 schreef IJsmuts het volgende:
ursel, ik zie dat je kedenge deng van guusje luisterd![]()
HOMO!!!!

ik heb nog nooit van die gast gehoord dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Wacht ff, ik zet Harry Jekkers wel op.. Die heeft het beste nummer ter wereld gemaakt..![]()

Tsss.. Cultuur barbaar..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van die gast gehoord dus dat zal wel meevallen![]()

Domenicaanse hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent de boel aan het opruien he!!!!![]()
rum krijg je als je het ter plekke opzuipt![]()

Ik twijfel nu wel of ik deze link nog moet posten maar okquote:

owke, je hebt gewonnen! volgende keer krijg je een kratje juup van me!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel of ik deze link nog moet posten maar ok
http://xs108.xs.to/xs108/06442/IMG_0229.JPG
De 10mp versie op aanvraag op MSN

zie mn edit hierboben, geen singleplayer he!!! online kills wil ik zien!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
Ow ik heet nu wel opeens FJDorrIrritant dat je minimaal een 5-letter naam op moet geven

ja wat die studenten al niet doen voor wat extra bierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef Sickert het volgende:
Tis echt waar ijsmutsje! Ferdi nept de boel !!
Bewijs:
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06442/bf2142.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik had hem deze screen gestuurd en hij stuurde me de bewerkte terug met erbij hoe goed hij wel niet was in het werken met fotoshop![]()

Ik heb het zojuist gespeeld. Je zegt niets over online. Reden van SP is omdat ik anders nog de patch had moeten downen en installen terwijl ik best druk ben op dit momentquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:31 schreef IJsmuts het volgende:
Ik wed voor een krat juup dat je vanavond geen 2142 speelt![]()

we wachten rustig af....... bier hou dik nog even in de koelkastquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gespeeld. Je zegt niets over online. Reden van SP is omdat ik anders nog de patch had moeten downen en installen terwijl ik best druk ben op dit momentHoop over een uurtje of twee alsnog online kills te kunnen maken

eerst ons als buddy addedn, heb je al een request gestuurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gespeeld. Je zegt niets over online. Reden van SP is omdat ik anders nog de patch had moeten downen en installen terwijl ik best druk ben op dit momentHoop over een uurtje of twee alsnog online kills te kunnen maken

Wat je misschien ook kan proberen is windows opstarten in veilige modus. Wel opschrijven waar het virusje zich bevind + naam virusje. En dan gewoon handmatig verwijderen. Anders weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef BattleLies het volgende:
Ja sorry jongens! dat schijtapparaat opent zelfs msn terwijl ik msn ge-deinstalleerd heb!!
Heb nu ander virusproggie draaien en die geeft dit soort meldingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tinus had het ook maar die is er vanaf gekomen door msn opnieuw te instaleren .. bij mij wordt het steeds erger ... emailprogramma is er afgeflikkerd enz ..![]()
En ik heb veel te weinig verstand hiervan om het op te lossen!! Dus ik wordt onderhand aardig wanhopig!!

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
eerst ons als buddy addedn, heb je al een request gestuurd

hoho!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef Sickert het volgende:
pretty kut liesje
vind t trouwens wel een beetje dom hoor
als je op die link klikt word je gevraagd een bestandje te downloaden dat een .pif is..
dan kun je eigenlijk al weten dat het een virusjes is![]()

kijk dan eens je instellingen naquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hoho!
luister![]()
Mij werd niet gevraagd een bestandje te downloaden! Deed hij automatisch .. die link die wordt verstuurd lijkt op een link naar een foto .. dus .. ben normaal voorzichtig .. maar linkie leek me niet slecht![]()
Maar het is nu eindelijk gefixt!! Mijn broer is systeembeheerder en heeft mijn pc overgenomen en zo zijn we erachter gekomen hoe we het eruit moesten krijgen. Ook Timminator kwam langs en met z'n 3en hebben we het voor elkaar gekregen dat ik weer helemaal virus vrij ben! Wie nou nog met die link durft te komen maak ik een kopje kleiner!![]()

Bausquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Bitdefender als anti virus en Zonelabs ZoneAlarm firewall.. Kom je zo goed als nooit meer in de problemen..
En ook heel handig; nadat je spybot s&d, adaware en anti virus progs hebt gedraait, ff een Regcleaner draaien..
En dat alles doe je natuurlijk met je internetkabel uit de computer getrokken
edit; gefeli trouwens, met het aankomende huwelijk![]()

misschien omdat mijn werk zo'n automatisch download proggie op mijn pc heeft gezet??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
kijk dan eens je instellingen na
bij mij vraagt ie toch echt of ik t wil downloaden
kan wel 100x op die link klikken zonder t te downen

Kortom, op de foto stond een gespierde naakte manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef BattleLies het volgende:
Mij werd niet gevraagd een bestandje te downloaden! Deed hij automatisch .. die link die wordt verstuurd lijkt op een link naar een foto .. dus .. ben normaal voorzichtig .. maar linkie leek me niet slecht![]()

| 1 2 3 | 127.0.0.1 www.picture-database99.com 127.0.0.1 picture-database99.com | 

Virus van lies!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Timminater het volgende:
voor iedereen die veilig wil zijn voor virus van lies:

ja! HIJ IS EEN HOMO! GEEFT MIJ VIRUS ! GRRRRRRquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef Timminater het volgende:
neefje heeft het ook, ga ik nu effe fixen (daar heeft lies hem vandaan)

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ja! HIJ IS EEN HOMO! GEEFT MIJ VIRUS ! GRRRRRR

| 1 | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |