moguh!! alees goed?? doe es linkje toekomen van jullie trouwsitequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:27 schreef BattleLies het volgende:
MOGUH!!!
Zal ik dan ook maar even een TT report submitten??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
fire away my good friend, this topique is all yours![]()
nou lekker danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef staticdata het volgende:
wat een gezeik zeg.
iemand heeft afgelopen vrijdag een kras op me auto gezet, wat je allemaal niet moet doen aan papier werk om dit te melden bij je leasemaatschappij, politie, verzekeringsmaatschappij
http://mulders.onzebruiloftsite.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
moguh!! alees goed?? doe es linkje toekomen van jullie trouwsite
Er staat nog steeds niets nieuws bij..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
http://mulders.onzebruiloftsite.nl
hey leuk hoor. jullie gaan trouwen op mijn verjaardag haha...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
http://mulders.onzebruiloftsite.nl
lol dan ben je 2 dagen na mij jarigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hey leuk hoor. jullie gaan trouwen op mijn verjaardag haha...![]()
Ja! we hadden al het gevoel dat er op die dag nog iets enorm belangrijks was ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hey leuk hoor. jullie gaan trouwen op mijn verjaardag haha...![]()
Hmm.. nu moet ik gaan kiezen tussen 2 feessies.. Kijken wie het meest biedt om mijn vriend te zijn..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! we hadden al het gevoel dat er op die dag nog iets enorm belangrijks was ...
jouw verjaarda dus! hoe konden we het vergeten!
haha ik 23 maart. mn vriendin 24 maart. jij 21 maart. paar mensen die ik ken ook 23 maart. jp en liesjuuh trouwen op 23 maart. maart is gewoon een mooie maand. geen twijfel over mogelijk hahahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
lol dan ben je 2 dagen na mij jarig
ik denk dat ik in jouw geval lekker naar de bruiloft zou gaan, (als je uitgenodigd bent natuurlijk hehe)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. nu moet ik gaan kiezen tussen 2 feessies.. Kijken wie het meest biedt om mijn vriend te zijn..![]()
![]()
![]()
denk dat het eerder de vraag is, kijken wie jou erbij wilt hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. nu moet ik gaan kiezen tussen 2 feessies.. Kijken wie het meest biedt om mijn vriend te zijn..![]()
![]()
![]()
Oohja.. dat natuurlijk ook..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk dat het eerder de vraag is, kijken wie jou erbij wilt hebben![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk dat het eerder de vraag is, kijken wie jou erbij wilt hebben![]()
die heb ik niet meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet nog ff die ruksmilie posten!
jah man geen fuk te beleven hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:44 schreef staticdata het volgende:
rustig hier zeg!
Dan leef ik niet meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuurlijk wel joh, gewoon ff wachten! gister in minority report nog gezien dat je over een tijdje al je dromen werkelijkheid kan laten worden dmv computers
![]()
moet je niet je schijfje kwijt raken
Hij is leuk hequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
natte droom over jessica alba... zij is lekker in die serie dark angel
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:27 schreef BattleLies het volgende:
MOGUH!!!
Klote, nu krijg je een lamme hand van het invullenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef staticdata het volgende:
wat een gezeik zeg.
iemand heeft afgelopen vrijdag een kras op me auto gezet, wat je allemaal niet moet doen aan papier werk om dit te melden bij je leasemaatschappij, politie, verzekeringsmaatschappij
Ik ben 1 maart jarigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha ik 23 maart. mn vriendin 24 maart. jij 21 maart. paar mensen die ik ken ook 23 maart. jp en liesjuuh trouwen op 23 maart. maart is gewoon een mooie maand. geen twijfel over mogelijk hahaha
Heb je soms niks te doen ? Ga die papieren invullenquote:
Ik ben er weerquote:
quote:
men pa de 25ste nog en men broer de 11de zit in de familiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha ik 23 maart. mn vriendin 24 maart. jij 21 maart. paar mensen die ik ken ook 23 maart. jp en liesjuuh trouwen op 23 maart. maart is gewoon een mooie maand. geen twijfel over mogelijk hahaha
fuk zeg, ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Lord of the Rings wordt nooit saaiVeruit de meest geniale film allertijden
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Lord rules! Ik was alleen bored en vond dit plaatje wel aardig... Ik heb zelf ook alle LOTR's hoor!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
heb je de boeken gelezen? in het boek is hij ook een mietje dus het klopt gewoon met het geschreven verhaal. en soms is dat wel saai jahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind Frodo echt mega, maar dan ook mega saai. De rest van de film vind ik super. Alleen jammer dat die ongelovelijk zwakke Frodo er in speelt, voor de rest niks dan lof.
Oh en allertijden vind ik ook iets te ver gaan
I.p.v dat je die 10 seconden besteed aan die papieren ga je hier smilies posten. nu duurt het weer 10 seconden langer om die papieren in te vullenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef staticdata het volgende:
smilies heb je in 10 seconden gedaan die papieren niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Format C:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BattleLies het volgende:
HELP!!
Via msn gaat er een virus rond! Je krijgt een msn berichtje van iemand uit je contactlijst met een tekst als:
"Lol check: www.picture... enz enz .."
Een link waar je dus uit op maakt dat het om een foto zou gaan .. maar vervolgens download hij een proggie die steeds het zelfde ritueel uitvoert:
- hij gaat automatisch dezelfde boodschap die jij kreeg doorsturen aan iedereen die online is in je msn
- daarna sluit hij je msn automatisch af
- dan verschijnt er in je taakbeheer een 'awinstonapp' die msn weer opstart maar niet online laat komen ...
Als je weer online komt doet hij weer hetzelfde ritueel![]()
Ik heb er 2 keer een virusscanner overheen gegooid maar hij vind niks! Als ik op 'awinstonapp' zoek vind hij ook niks! Ik heb al mijn cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd maar ook dat helpt niet ...
Hoe kom ik hier weer vanaf?! HELP HELP!!
Kijk hier eens naar:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef BattleLies het volgende:
HELP!!
Via msn gaat er een virus rond! Je krijgt een msn berichtje van iemand uit je contactlijst met een tekst als:
"Lol check: www.picture... enz enz .."
Een link waar je dus uit op maakt dat het om een foto zou gaan .. maar vervolgens download hij een proggie die steeds het zelfde ritueel uitvoert:
- hij gaat automatisch dezelfde boodschap die jij kreeg doorsturen aan iedereen die online is in je msn
- daarna sluit hij je msn automatisch af
- dan verschijnt er in je taakbeheer een 'awinstonapp' die msn weer opstart maar niet online laat komen ...
Als je weer online komt doet hij weer hetzelfde ritueel![]()
Ik heb er 2 keer een virusscanner overheen gegooid maar hij vind niks! Als ik op 'awinstonapp' zoek vind hij ook niks! Ik heb al mijn cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd maar ook dat helpt niet ...
Hoe kom ik hier weer vanaf?! HELP HELP!!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ahhhhh ik wil naar huis, maar ik ben nog niet klaar met mijn werk
Dat is niet het virus waar ik last van hebquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar:
http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=920&name=W32.Kelvir.R%20(MSN)
Misschien is het een nieuwere versie van het virus. Ik zou het zo ook niet weten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat is niet het virus waar ik last van heb![]()
Als hij msn weer gaat opstarten zie je het volgende in de taakbalk:
[afbeelding]
Op de naam AWinstonApp kan ik niks vinden als ik google .. wat een schijtzooi
Ja hoop ik ooK! man o man wat baal ik zeg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien is het een nieuwere versie van het virus. Ik zou het zo ook niet weten.
Hopelijk komt er snel een virus update voor.
leuke site, http://mulders.onzebruiloftsite.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja hoop ik ooK! man o man wat baal ik zeg!
We hebben wel kaspersky geinstalleerd en die is nu aan het scannen op virussen.
Ook heb ik spybot geinstaleerd en die staat ook te scannen .. anders wordt het morgen met mijn pc naar mijn werk en hem helemaal leeg laten trekken
Hey.. hij is geupdate..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef drbravo het volgende:
[..]
leuke site, http://mulders.onzebruiloftsite.nl
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |