quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Had jij hem ook zonder hints geweten nembrio?
Yay!quote:
Bon apetit!quote:
Klopt als enen bus!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:29 schreef huiluil het volgende:
goeroes
Kom gezellig mee!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:34 schreef Mark_V het volgende:
1. mwah
2. hangt er vanaf, sommige dingen weet ik erg veel vanaf, andere weer heel weinig. in teamverband ben ik redelijk goed (dan kan ik delen aan anderen overlaten), alleen wat minder
3. zou kunnen, heb niks staan vanavond
Is het individueel of doe je alles met een groep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kom gezellig mee!
Ik zei net nog tegen MaJo dat je me een hele gezellige jongen leek, en aan je punten te zien weet je vast wel het een en ander
Alles met een groepje van 7quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is het individueel of doe je alles met een groep?
Helemaal correct, daar had je gisteren een punt mee verdiend trouwensquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:37 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Mark_V, je ondertitel is dat: The AKQ-er Formerly Known As Mark Peterse of zoiets?
Oh dan kan ik wel wat toegevoegde waarde leveren op het gebied van exacte wetenschappen, dat is vaak een achilleshiel van zo'n team....quote:
Altijd net te laat.. Story of my lifequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Helemaal correct, daar had je gisteren een punt mee verdiend trouwens![]()
Volgens mij kan Nem daar ook wat vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oh dan kan ik wel wat toegevoegde waarde leveren op het gebied van exacte wetenschappen, dat is vaak een achilleshiel van zo'n team....
Nou dan wil ik wel meedoen hoor, mijn huisgenoten zijn toch allemaal weg vanavond, en ik HAD mijn hele avond ingeruimd voor mijn scriptie, maar die faalt toch al de hele dagquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Altijd net te laat.. Story of my life
Mooi, then it's settledquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mark is daar iets beter in Asmo
Lijkt me gezellig alstie meedoet
Ook dat komt me bekend voor - ik werk nu al jaren maar ben officieel nog steeds bezig met m'n scriptiequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nou dan wil ik wel meedoen hoor, mijn huisgenoten zijn toch allemaal weg vanavond, en ik HAD mijn hele avond ingeruimd voor mijn scriptie, maar die faalt toch al de hele dag
Valt tegen jij weet veel meer, ik heb gewoon de afgelopen 2 weken ofzo fulltime aan de AKQ gezeten uit studie-ontwijkend gedragquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi, then it's settled
Ik heb van MaJo begrepen dat hij 'de nieuwe Asmo' wordt genoemd. Dat moet ik zien
Ik moet ook vanuit Rotterdam. Wellicht samen de trein pakken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef Mark_V het volgende:
Mailtje is gestuurd, ik ga even wat eten halen
Is de aanvang 9 uur of start je echt om 9 uur.... ik moet uit rotterdam komen, dus is het ver van het station enzo?
19:37 de treinquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet ook vanuit Rotterdam. Wellicht samen de trein pakken?
Het is heel even met de bus vanaf het station. Eitje.
19:37 op perron 12quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
19:37 de trein
of 20:07
????
Ik ga ff schappen doen![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef erkel het volgende:
Mooi , geregeldEn succes vanavond mannen
maar komt er nog een nieuwe vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |