Inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:32 schreef Augustina het volgende:
Ik was echt even bang dat S&M zouden winnen, dank god voor gerechtigheid.
het is wat de gek ervoor geeft natuurlijk, en zoals al gezegd werd, het is een absolute toplocatie.quote:Op maandag 27 november 2006 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
275.100 euro betalen voor een appartementje van 55 m2!
Bizar!
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:34 schreef Nuna het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat S&M helemaal geen meerwaarde kregenNet zoals Paul & Mascha vorig jaar.
bovendien kun je er een aardig dakterras op kwakken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef Againzender het volgende:
Helemaal gemist gisteren
[..]
het is wat de gek ervoor geeft natuurlijk, en zoals al gezegd werd, het is een absolute toplocatie.
Ookal zou je er maar één stoel op kwijt kunnen, dan nog levert dat veel meerwaarde op!quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien kun je er een aardig dakterras op kwakken.
Heb net even in het makelaarssysteem gekeken, die van Elmer en Nanet stond laatst nog te koop, die is inmiddels al 2x verkocht!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:15 schreef oldschoolf00l het volgende:
Ik was van de zomer in de Czaar Peterstraat, je weet wel, van het Blok 1.
Staan nog steeds appartementen te koop, 2 jaar na dato
Yep.quote:
Als jullie willen kan ik de complimenten aan haar doorgeven hoorquote:
nou, onze comlimenten mag je echt wel doorgeven hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 01:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Als jullie willen kan ik de complimenten aan haar doorgeven hoorze is een collega van mij
(ze heeft wel al een relatie trouwens)
Voelt hij niets van.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Als jullie willen kan ik de complimenten aan haar doorgeven hoorze is een collega van mij
Nanetquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb net even in het makelaarssysteem gekeken, die van Elmer en Nanet stond laatst nog te koop, die is inmiddels al 2x verkocht!!
Ja dan weten we nog niks.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:12 schreef DJJoris het volgende:
Nancy bedoel ik
Ik zal het compliment woensdag dus wel doorgeven, werk dan weer met haar
Trouwens, op mijn werk werkt ze ook keihardgirlpower is dus nog steeds van toepassing
.
quote:Op woensdag 29 november 2006 02:40 schreef oldschoolf00l het volgende:
Wel grappig trouwens dat een negerin hard werkt. Zal wel door dr blanke helft komen, wordt t luiheidsgen geëlimineerd
Ik ben fan van de zusjes!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, onze comlimenten mag je echt wel doorgeven hoor![]()
enne, een relatie of niet, ik vind de zusjes 2 prachtige meiden![]()
quote:
horen we daar een lama schijten?quote:Op woensdag 29 november 2006 02:40 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Ja dan weten we nog niks.
Nancy is die dikke?
Wel grappig trouwens dat een negerin hard werkt. Zal wel door dr blanke helft komen, wordt t luiheidsgen geëlimineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |