ik vond m leuk hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh ja wat stom van mij![]()
Misschien had de vraag niet zo'n hoog niveau maar ik vond hem wel leuk en toepasselijk om de sfeer er weer een beetje in te krijgen
Yepsquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
dat was een vraag van de brugwachter toch?
Ja natuurlijk! Brave Sir Robin ook nog!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:40 schreef Mark_V het volgende:
always look on the bright side of life
brave sir robbin
the meaning of life
african or european....
Hoe laat moet ik er dan zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yeps
Trouwens, Nem, als je zin hebt om mee te quizzen vanavond is er ruimte in mijn team voor je
De quiz duurt ongeveer van 9 tot 11 uur. Wij zijn er meestal iets eerder om even wat te eten. iamredleader en MaJo zullen uiteraard ook van de partij zijn (al is MaJo tijdens het quizzen The Enemyquote:
Ja hoorquote:
Een ander keertje dan maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Mark_V het volgende:
Hmmm, ik heb zin om alleen nog maar monty python vragen te gaan stellen, maar daar hebben Yuri en ik al een keer de hele AKQ mee naar huis gejaagd (de swallow vraag zat er ook tussen)
Even iets leuks bedenken....
Okay dan ga ik even opzoeken hoe ik er ook alweer moet komen en dan kun je mij wel van de partij beschouwen :pquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De quiz duurt ongeveer van 9 tot 11 uur. Wij zijn er meestal iets eerder om even wat te eten. iamredleader en MaJo zullen uiteraard ook van de partij zijn (al is MaJo tijdens het quizzen The Enemy)
Ha, die heb ik op DVDquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Asmodian het volgende:
Video van LEGO versie van 'Knights of the Round Table'
Ok, eentje dan (uit de categorie supermoeilijk), iedereen hoeft er maar 1 goed te beantwoorden, asmo 2quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Een ander keertje dan maar. Allerlei gedetailleerde vragen over de films en de Flying Circus... Mmmm
. En dan te bedenken dat ik in de vroege stadia van de AKQ maar met moeite een antwoord kreeg op de vraag 'noem mij 3 van de 6 leden van MP'
Jeej!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan ga ik even opzoeken hoe ik er ook alweer moet komen en dan kun je mij wel van de partij beschouwen :p
noobquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:
in al die tijd dat ik meedoe heb ik Asmo nog nooit online gezien geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |