Nee hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef Marsupial het volgende:
en ik dacht echt dat ik de enige was die 't niet kende...
Titel bestaat uit drie woorden waarvan unicorn het laatste woord is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Unicorn?
hmm, tjs, ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van zijn aantijgingen jouw kant op, maar als ze waar zijn, dan zou ik het best eens met hem eens kunnen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Ik zie trouwens dat Macondo een bericht in de feedback geplaatst heeft![]()
Jayhawk heeft zijn vriendin afgepakt, zijn kat vermoord, zijn auto in de fik gestoken en hem onteigend, dus macondo heeft nogal een hekel aan jayhawk en googlequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Dat zei je snelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Hmm ik had wel gedacht dat ze moeilijker zouden zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:21 schreef Supersheep het volgende:
Opgezwolle?
Tijd om eerlijk te zijn. Waarom check je trouwens angstvallig zijn postgeschiedenis?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
niet gedaan (als ik dit wel gedaan heb, dan onbewust) heb even door MEN gesurfed en dus ook in de feedback gekeken, zodoende.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tijd om eerlijk te zijn. Waarom check je trouwens angstvallig zijn postgeschiedenis?
vrij lastige foto maar ik herkende Ricoquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hmm ik had wel gedacht dat ze moeilijker zouden zijn
Sheep +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |