Kan wel zou ik niet wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef macondo het volgende:
Leontien is voormalig collega van Richard's vrouw Daphne...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef TrickyDick het volgende:
Leontine Ruiters is getrouwd met Borsato, In één van de clips van Borsato figureert Daphne Deckers, wie op haar beurt weer de vrouw is van Krajicek ????
Vreemd. Voortaan maar de moeite nemen even te checken dan voordat je een punt geeft. Staat in Wiki en in de Van Dale.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteld
Ik zie ook geen reden om Yuri te bedanken voor de vraag, en mij het punt te geven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Waarom krijgt macondo nou dat punt niet, Mark_V?
waarom niet macondo was tog echt eerder dan mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteld
Inderdaad, Yuri mag de vraag stellen, maar het punt kan alsnog naar de rechtmatige eigenaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Waarom krijgt macondo nou dat punt niet, Mark_V?
Ik heb toch een citaat gegeven uit Van Dale. Vertrouw je dat ook niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik zie het echt niet op wikipedia hoor, daar heet hij gewoon kerkuil van het geslacht kerkuilen.....
Ook op google vind ik geen enkele link die torenuil verbindt aan kerkuil....
Maar als jullie het punt willen veranderen, prima!
het staat zelfs in de Van Dale, goeimoooorgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik zie het echt niet op wikipedia hoor, daar heet hij gewoon kerkuil van het geslacht kerkuilen.....
Ook op google vind ik geen enkele link die torenuil verbindt aan kerkuil....
Maar als jullie het punt willen veranderen, prima!
Nope, samengesteld !!! Wie het antwoord compleet maakt krijgt één puntjequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn drie vragen.Geef je dan ook drie punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |