* Supersheep compleet eens isquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hier![]()
supermarkten blijven mss tot een uur of 9,10 open in vervolgquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???
Ja kan ik mee levenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
supermarkten blijven mss tot een uur of 9,10 open in vervolg
is dat een begin?
Je zult daarna wel snappen waarom dat mijn eerste ingeving wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb Bottom en The Young Ones allebei op DVD maar die film moet ik nog steeds zien![]()
komt puur door de 'huisvrouwenmentaliteit': vroeger bleven de vrouwen thuis overdag en konden boodschappen doen als de man werktequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja kan ik mee levenMaar bedoel ook gewoon kledingwinkels, andere zaken
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'quote:
Ik heb 'm ook al eens zien staan in de uitverkoopbakken, maar waarom ik 'm dan niet meeneem...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Mark het volgende:
Je zult daarna wel snappen waarom dat mijn eerste ingeving was
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.
Maar tja, het zal nog een flinke tijd duren totdat dit alles doordringt in de Ne'erlandse politiek
En nu ben ik /echt/ weg
ik heb em hier liggen, als je wilt maak ik wel even een kopietjequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al eens zien staan in de uitverkoopbakken, maar waarom ik 'm dan niet meeneem...![]()
Blackout ofzo...
'respect my authoritaaaaah' Cartmanquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbersquote:
Weet dat V&D zo'n beetje als enige wel eens openblijft (op dagen naast koopavond dus). Al is dat niet echt vaak en soms ook alleen voor klantkaarthouders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.
Maar tja, het zal nog een flinke tijd duren totdat dit alles doordringt in de Ne'erlandse politiek
En nu ben ik /echt/ weg
Omdat die er toen offline warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbers
*vanuit het weg zijn*quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |