Dank jequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:14 schreef Etcetera het volgende:
ff tussendoor, het is mss raar maar ook al weet ik de vragen niet (sorry, vind monty python tof maar zie het nooit) ik vind het een stuk gezelliger ineens
wou ik ff kwijt
Mmm, ik bedoel een anderequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:15 schreef Mark het volgende:
Guesthouse Paradiso
weet niet of het door jou komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je
Nee, even zonder dollen: ik weet niet hoe het hier net was met al die beschuldigingen maar ik vind't bijna altijd gezellig hier
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet niet of het door jou komt
maar ineens klept iedereen met elkaar, geen gezeik of gezanik over users
mss komt het wel door de slowchat![]()
Die zocht ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Anarion het volgende:
Team America
Ik word altijd afgezeken als ik zit te slowchattenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hier![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Mark_V het volgende:
Als de vragen over gemoedelijkere onderwerpen gaan, wordt het vanzelf gezelliger. Gisteravond (naja, nacht eigenlijk meer, we zijn tot half vijf doorgegaan) zijn we 2 uur beziggeweest met nederlandse transcripties van engelse indie-liedjes.... ging nergens over maar was erg gezellig
en de autoriteit van Asmo natuurlijk
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik ben bang dat ik nu echt weg moet, anders is straks de hele stad dicht(doet er niet toe hoe lang ik in Nederland woon zal ik nooit wennen aan de zondag-sluiting en het feit dat alles om 5/6u dicht gaat)
Nog heel veel quiz-plezier iedereen en tot gauw!
Nem: tot vanavond!
Ja daar had MaJo het over, dat jij ook wel had geweten dat ik "i bet you look good on the dancefloor" zochtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Nederlandse vertalingen van Engelse liedjes zijn mijn specialiteit. Altijd als ik niet wist wat ik moest vragen deed ik dat. Ik ben echt veel te lang weg geweest
![]()
Ik heb Bottom en The Young Ones allebei op DVD maar die film moet ik nog steeds zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Mark_V het volgende:
En een langere en bizardere kotsscene dan in guesthouse paradiso bestaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |