Jij bent een gevolgquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:47 schreef Unity het volgende:
Ik woon dus naast een basisschool hè.. En ik probeer te leren voor tentamens.. Beginnen die kutbeesten te schreeuwen en gillen! Ik denk: "Brand! Moord!", en dat soort dingen. Maar nee hoor: het is weer pauze! Echt, fucking irritant. En vorige week was het nog zo lekker stil.
Ik spreek bij deze mijn voorkeur uit voor homeschooling. Ouders, denk volgende keer eens na over de consequenties van 'die ene keer op de keukentafel'. Niet alleen jullie, maar ook ík zit vast aan die gevolgen.
Nee, maar wij zitten er wel mee...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:49 schreef Unity het volgende:
Ja, maar da's niet mijn fout.
Da's ook weer zielig. Sluit ze dan gewoon op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Extreem late abortussen in Spanje
kan ook in een nog later stadium.
opgelost, slotje.
schiet ze neerquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Unity het volgende:
Mijn klacht is dat ik het schandalig vind dat die ongeleide projectielen los rond mogen lopen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Unity het volgende:
Mijn klacht is dat ik het schandalig vind dat die ongeleide projectielen los rond mogen lopen.
Weet je zelf niet meer hoe prettig het was dat je als een ongeleid projectiel rond kon rennen op het schoolplein, de bosjes in kon duiken, knikkeren, verstoppertje, tikkertje... aahh die goede oude tijd, zou het zo weer willen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Unity het volgende:
ik kon vorige week in een LIJNBUS niet zitten omdat een basisschool één of ander uitje had..2 fucking bussen moeten wachten omdat 'zij er eerder stonden'..takketeringkutkoters inderdaad...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:47 schreef Unity het volgende:
Ik woon dus naast een basisschool hè.. En ik probeer te leren voor tentamens.. Beginnen die kutbeesten te schreeuwen en gillen! Ik denk: "Brand! Moord!", en dat soort dingen. Maar nee hoor: het is weer pauze! Echt, fucking irritant. En vorige week was het nog zo lekker stil.
Ik spreek bij deze mijn voorkeur uit voor homeschooling. Ouders, denk volgende keer eens na over de consequenties van 'die ene keer op de keukentafel'. Niet alleen jullie, maar ook ík zit vast aan die gevolgen.
ik heb ze thuis ook... schreeuwen en rennen houden ze van! Metallica op zijn hardst geeft enige rust!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:06 schreef thedude0 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom kleine kinderen altijd moeten schreeuwen![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef Bicks het volgende:
[..]
ik heb ze thuis ook... schreeuwen en rennen houden ze van! Metallica op zijn hardst geeft enige rust!
ze hebben altijd een weerwoord: "IK SCHREEUW NIET... ik heb gewoon een harde stem"quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:41 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen schreeuwen altijd, ook zonder aanwijsbare redenen. Ze denken dat het de enige manier is om aandacht te krijgen, terwijl bij mij schreeuwende kinderen juist overgeslagen worden.
stoer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:41 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen schreeuwen altijd, ook zonder aanwijsbare redenen. Ze denken dat het de enige manier is om aandacht te krijgen, terwijl bij mij schreeuwende kinderen juist overgeslagen worden.
1. Ik mag er dus van uitgaan dat jij nooit op een basisschool hebt gezeten óf wel, maar dan als superstil kind.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:47 schreef Unity het volgende:
1. Nee, dat mag je niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:43 schreef mazeind het volgende:
[..]
1. Ik mag er dus van uitgaan dat jij nooit op een basisschool hebt gezeten óf wel, maar dan als superstil kind.
2. Als je in de buurt van een basisschool, vliegveld, snelweg, spoorlijn etc. gaat wonen, dan weet je dat je getracteerd wordt op extra geluid. Da's dus een keuze
3. sinds wanneer wordt er weer gestudeerd????
Ik woon met vrienden, maar die oplossing van doof worden spreekt me wel aan. Bedankt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:33 schreef T42 het volgende:
ik zou stoppe met lere en gaan werken dan ken je op je eige gaan wone in de middel of nergens. (carvannetje ofzo)
of je zet je mp3/stereo zo hard dat je doof word (probleem opgelost lijkt mij)
en anders effe tege papa en mama zegge dat je het kut vind dat ze jou gemaakt hebben. (zonde van de keukentafel)
In dat geval was ik naar buiten gerend en had al schreeuwend geroepen "KutKinderen" gegarandeerd dat je er geen last meer van hebtquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:47 schreef Unity het volgende:
Het is drie uur geweest! Die blagen zijn nu vrij!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik woon dicht bij mijn oude basisschool en als de wind ongunstig is hoor ik ze ook brullen.
Ik hoor zelfs die irritante schoolbel, trauma voer...
Hebben die koters schoolurenvemindering?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Bicks het volgende:
[..]
Het is drie uur geweest! Die blagen zijn nu vrij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |