Bi is lesbisch genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef ranja het volgende:
Ellen Degeneres
Sandra Bernhard
Anne Heche
dacht ik.
Ach, Anne Heche ook niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef cwk het volgende:
We nemen het niet zo nauw hier op de FMT.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:43 schreef Flitspaal het volgende:
Is het mevrouw Hemingway?
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef Sokolsky het volgende:
Spiral Staircase
SoK +1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Harmonium in my Memory, zo tussendoor.
Verder heb je vijf cijfers goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:54 schreef Sokolsky het volgende:
De laatste twee cijfers van het nummer zijn gelijk aan de laatste twee cijfers van het jaar waarin beide films uitkwamen.
Niet zoveel mis mee toch?quote:
Ach, 't is een aardig idee, maar een tournamentwinnaar? In zó'n jaar?quote:
Als je ziet wat d_h zoal heeft georganiseerd heeft álles potentie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef Doff het volgende:
Zou een mini-Ozon tournamentje enige potentie hebben?
Was dat niet omstreeks mei dit jaar? Geloof dat laurenzo dat organiseerde. Idd nogal een jaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
Het 1957-tournament heb je ook gemist. Dat was pas een jaar.
Ja, die kwam wel in de finale. Na in de halve een verbeten strijd met Det Sjunde Inseglet te hebben uitgevochten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:25 schreef cwk het volgende:
Blij te zien dat 12 angry men heeft gewonnen. Hoewel jij liever Wild Strawberries had gezien neem ik aan.
Ah, eigenlijk is de het Europese integratieproces ook veel boeiender dan een hoop filmsnobs bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:32 schreef cwk het volgende:
Naja ik weet van Flitspaal dat er een kleine is en een huishouden om te runnen dus het zij (hem/haar?) vergeven.
Vieze studenten zoals wij hebben natuurlijk geen enkel excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |