Rechtermuisknop, opties, videoversnelling: geenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef outcast_within het volgende:
Nou ja er moet toch wel iig een topic zijn waarin degene met een leuker dan gemiddeld uiterlijk in de schijnwerpers word gezet.
Hoe maak je screen caps van een internetvideoplayer? bij mij lukt het niet echt...
wat begrijp jij niet van 'tieten" ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:01 schreef BVO het volgende:
Voor liefhebbers van het jongere spul.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is geen Big Brotherquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet van 'tieten" ?
Wat begrijp jij niet van de OP?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet van 'tieten" ?
Maar wat is dat 'Scanman' dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet van de OP?
Het gaat hier om al het vrouwelijk schoon, met tieten als aantrekkelijke TT.
Ahquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:08 schreef BVO het volgende:
Gebaseerd op SCANMAN!!! TIETUH!!! # 5, waarvan Scanman01 dus wel een topposter is.
het was maar een grapje hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet van de OP?
Het gaat hier om al het vrouwelijk schoon, met tieten als aantrekkelijke TT.
Als jij wil wachten totdat de eerste rondborstige dame poedelnaakt door beeld drentelt, ga je gang.
Gebruik dan een PIquote:
en hij is hier ook best welkom hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Scanman Tietuh, het begint een fenomeen te worden deze topic reeks overal heel FOK!![]()
Ok dan, ga ik hem ff halen. Hopelijk komt ie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en hij is hier ook best welkom hoor![]()
![]()
Ga eens een keer op mokkels.nl kijken je zal je nog verbazenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef Pelgrim het volgende:
Ik vind het een nogal raar idee dat er mensen screenshots lopen te maken van borsten om deze vervolgens te delen. Het is wel mooi om te zien, maar het idee dat iemand er serieus mee bezig is geweest vind ik nogal vreemd. Maar ga door!
Die komen heus wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef BVO het volgende:
Als jij wil wachten totdat de eerste rondborstige dame poedelnaakt door beeld drentelt, ga je gang.
quote:
Liever een zwarte negertquote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]jasses wat een bleek gedrocht
Geflipte homo .......quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]jasses wat een bleek gedrocht
Oh wacht nou weet ik weer wie het is... die speelde toch zo'n reaper in Blade II?
Ach kom. Dat is de leukste meid tot nu toe gepost (samen met dat jonge snoesje, maar die is zo jong dat ik haar alleen schattig kan vinden).quote:
Je weet toch, de automatische scanman tieten scanner werkt alleen op den blote tietquote:
Damn die is ook pas 16. Ik ga maar even weg uit dit topic.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach kom. Dat is de leukste meid tot nu toe gepost (samen met dat jonge snoesje, maar die is zo jong dat ik haar alleen schattig kan vinden).
Ik vind die meid ook wel leuk.......nou ja, misschien val ik wel op gedrochttenquote:jasses wat een bleek gedrocht
Oh wacht nou weet ik weer wie het is... die speelde toch zo'n reaper in Blade II?
Maar ze is niet zwangerquote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toen ik haar gisteren zag moest ik meteen aan dit topic denken.![]()
wie is dat? ze is idd wel leukquote:
Dat programma knalt erdoor, omdat er zoveel mensen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 13:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, zij was tof. Ze zong 'Get here' van Oleta Adams. Haar naam werd helaas niet genoemd.
Inderdaad, best irritant als je niet alleen maar voor de audities kijktquote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat programma knalt erdoor, omdat er zoveel mensen zijn.
En deze zijn ook door: 10 koppen heel snel, en dan weer door met de lamerts
Geen idee. En leuk is ze zekerquote:Op maandag 13 november 2006 12:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie is dat? ze is idd wel leuk![]()
Ik kijk er helemaal niet naar, was aan het kloten op de laptop en het vrouwtje keek dat programma. Toen dacht ik al, waarom laten ze niet alleen al die mensen uitgebreid zien die doorgaan en de rest zo van: "En deze gaan niet door" -hele zooi sukkels-.quote:Op maandag 13 november 2006 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, best irritant als je niet alleen maar voor de audities kijkt.
Maar haar auditie is ook niet te vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 13:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Ja, zij was tof. Ze zong 'Get here' van Oleta Adams. Haar naam werd helaas niet genoemd.
Wel een beetje breezah.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
Als je 06088 invult op X-Factor.nl krijg je ook wel een leuk meisje.
Inderdaadquote:
Zitten wel wat lieve kleine meisjes bijquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat nog niet knettervol met lekkers.
Wat een uitstraling! Is er ergens nog een artikel ofzo van haar te vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat was dus Octavi, maar die is inmiddels afgevallen.
Ze heeft een biografie op xfactor.nl en ze staat op Hyves.quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat een uitstraling! Is er ergens nog een artikel ofzo van haar te vinden?
Dat is een ambitieus vrouwtjequote:Op dinsdag 5 december 2006 03:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ze heeft een biografie op xfactor.nl en ze staat op Hyves.
Wat was die zaterdag irritant zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat was dus Octavi, maar die is inmiddels afgevallen.
Wat gebeuren er vreemde dingen als jij iemand quote.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was die zaterdag irritant zeg.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was die zaterdag irritant zeg.
Wat moet zij met hemquote:Op maandag 1 januari 2007 01:54 schreef BVO het volgende:
Doe eens pics plaatsen van Christians vriendin.
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:17 schreef Burbo het volgende:
0 tieten in dit topic, wat een teleurstelling.
Zat Melanie er nog maar inquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...
Dat kan niet, sinds dat 'ongelukje' zit in elke liveshow 20 seconden vertraging zodat ze het kunnen opvangen .quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...
In Nederland toch nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef TimvdV het volgende:
[..]
Dat kan niet, sinds dat 'ongelukje' zit in elke liveshow 20 seconden vertraging zodat ze het kunnen opvangen .
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef TimvdV het volgende:
yep in Nederland ook..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |