ja die gooien wij er ook in maar ja wij gooien best veel in de droogtrommel alleen echte truien bh's en blousen en sommige rokjes niet maar de meeste wel gewoonquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Dit is een stretch dus dat heb ik tot nu toe niet gedaan
Ik heb het gebakken zonder extra olie, en dan de vetstoffen die er af kwamen, die heb ik idd afgegoten en dat dan gebruikt om de ui te bakken enzo. Het was lekker dus zeker geslaagdquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem altijd rundergehakt, ik mik het zo in de pan zonder vet toe te voegen en als het dan alsnog veel vocht afgeeft giet ik dat af.
het voelt ergens wel volwassen ja, maar als je daar dan rondloopt als nieuweling dan voel je je toch wel klein en dom...quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Bastaardsuiker, briljantVeel plezier op de conferentie (voel jij je ook altijd zo volwassen als je zegt dat je naar een congres of conferentie gaat?
)
Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef teigan het volgende:
mijn paraplu ligt nu denk ik in Haarlem op de gevonden voorwerpen
Omdat ik in Amsterdam al uitgestapt ben, en de trein doorreed naar Haarlem....quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, waarom ben je niet even langsgekomen?![]()
Hoi! Vakantie was gaaf! Erg veel gezien en gedaan, al heb je eigenlijk altijd te weinig tijd.quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef teigan het volgende:
Heej, welkom terug!!!!! Fijne vakantie gehad???
En kom je ook de 26ste?
Ik las gisteren (thuis) in de krant dat WimLex en Max in Nieuw Zeeland zijn. Ik had geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens nog iets van Levitation gehoord? Of is ze met Maxima aan het knuffelen in Wellington en heeft ze geen zin meer om terug te komen
Is een goed idee!quote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef Troel het volgende:
Levi, in dat geval verstuur ik gewoon alvast de lootjes, mocht je dan niet kunnen, kan de persoon die jouw lootje heeft contact met jou opnemen voor dat lootje ofzo.
Is dat een idee?
Wat voor stage ga je doen?quote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgenIk heb eigenlijk geen idee wat morgen de bedoeling is. Die arts had het over eerst melden bij de balie en een rondleiding. Zal je zien dat het meisje bij de balie ook geen flauw idee heeft
As usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |