abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51384666
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:49:12 #182
161756 hierissiedan
second first impression
pi_51603375
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 07:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
Jeetje, je kunt geen topic over woningen ed meer openen of jij staat er in... (ik trouwens ook)

Maar ik heb waarschijnlijk een baan in Apeldoorn. en om de kosten een beetje laag te houden wil ik er gaan verhuizen. Naar Apeldoorn dus.

Dus wie er een leuke kamer vanaf 20m2 in Apeldoorn weet, wilt die geen dan een berichtje achterlaten? (liefst met info over de kamer)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_51603673
ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:00 #184
161756 hierissiedan
second first impression
pi_51604036
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
Jap maar met de trein ben je vanaf ede eerder in Limburg dan in Apeldoorn! wat een gedoe! maar is dichtbij,ik woon zeg maar tussen Arnhem en Apeldoorn in. (Al woon ik dan meer naar Arnhem toe)

Over je fetisj, laat je gaan! je leeft maar een keer!
(met andere woorden je gaat maar 1 keer van luxe naar een kamer! )
  donderdag 19 juli 2007 @ 07:34:07 #185
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_51617420
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Leuke woning gezocht in Goes, Zeeland! Groot genoeg voor 2 personen, maximaal 500 euri per maand kale huur.

Minimaal 2 slaapkamers, maar meer is altijd beter natuurlijk...
Voorzien!
pi_51690463
Ik ben op zoek naar zelfstandige woonruimte in Rotterdam, voor 1 persoon. Eisen: minimaal 3 kamers of op zijn minst 2 grote. Balkon of evt tuin waar je beetje relaxed kan zitten. Huis moet in redelijke staat zijn, en de buurt/straat moet beetje leuk en net zijn. Hoeft niet in centrum maar wel beetje centraal (wil binnen 20min in centrum zitten per fiets).
Huur max 500 euro exclusief.

Ik heb al wel wat aanbiedingen gehad maar die voldeden niet aan mijn eisen (rotbuurt, baggerhuis, te ver van centrum, te klein, te duur, geen balkon), of alles voldeed wel maar er waren andere gegadigden, dus als je wat leuks hebt laat me weten, per PM of naar huisgezocht apestaart farenji punt net.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:25:39 #187
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_51809841
Gezocht: Woonhuis of 3-kamerappartement in Veldhoven. Ivm scheiding z.s.m., huurprijs max. 575 euro per maand. 1 Volw, 2 kinderen (4 en 5,5 jaar)
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:33 #188
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_51855289
gezocht
Voor een Russische studente zoek ik een kamer voor de periode van 31 augustus tot 12 september (12 dagen) in Leiden of directe omgeving. Periode is zoals je ziet zeer kort en vanwege haar korte verblijf hier is het lastig een kamer te vinden. Aardige, rustige niet-rokende studente, uiteraard alleen Engels sprekend.
Reacties worden ten zeerste op prijs gesteld, bij voorkeur per E-mail (zie profiel)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:42:45 #189
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_51900867
GEZOCHT ARNHEM

Ik zoek eigenlijk nog vóór 1 September een kamer in Arnhem. 12m2+ en rond de 300 euro. Weet iemand iets of verhuur je zelf iets stuur me dan aub een PM. Ik ga aan de HAN studeren en anders is mijn reistijd te groot. Ik sta ingeschreven bij Entree sinds een week maar zoek via alle wegen zo snel mogelijk een kamer. Vast bedankt!! (Liefst een studio of zelfstandige studentenwoning maar met andere studenten is ook goed)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_52043112
Aangeboden in Friesland , Stiens , 8 km. van Leeuwarden af

Prijs: ¤ 269.000,00

VRIJSTAAND WOONHUIS MET GESCHAKELDE GARAGE EN ZONNIGE TUIN (Z) GELEGEN IN RUSTIGE WOONWIJK D'ORIENT.

Begane grond:
Indeling: Entree, ruime hal, beuken parket, hard houten opentrap, toilet met fontein, gangkast. U-vormige woonkamer (50m2) met open haard met schouw, beuken parket, schuifpui, royale half open keuken met inbouwapparatuur waaronder o.a. een vaatwasser. Bijkeuken met wasmachineaansluiting, CV (Nefit HR Combi) deur naar tuin en garage, tuin met vijverpartij en nieuwe sierbestrating en hardhouten vlonders. Garage met openslaande deuren en deur naar tuin. 1e verdieping: overloop, gehele verdieping voorzien van laminaat, 5 slaapkamers (resp. 18 m2, 11 m2, 12 m2, 11 m2 en 7 m2), badkamer, geheel betegeld, ligbad, douche, wastafel en 2e toilet. 2e verdieping: royale zolder bereikbaar via vlizotrap. De gehele woning is voorzien van dubbele beglazing, verwarming dmv centrale verwarming (1998).

Aantal kamers: 6
Aantal slaapkamers: 5
Soort woning: Vrijstaand
Bouwjaar: 1981
Inhoud: 435 m3
Perceeloppervlakte: 382 m2
Soort bouw: bestaande bouw

Als je interresse hebt, google dan even op Felixwei 54 , dan komen er wel een aantal contactmogelijkheden naar boven. of je stuurt een PM.

Bedankt!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:58:37 #191
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_52044576
Te koop in Almelo
Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)

(rechtsbovenin op deze foto)

PM me maar als je meer wilt weten...
pi_52045484
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
Te koop in Almelo
Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)
[afbeelding]
(rechtsbovenin op deze foto)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

PM me maar als je meer wilt weten...
Ziet er leuk uit!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:35:21 #193
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_52045568
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit!
Thanks, nu nog een koper
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:30:09 #194
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52046748
Nog steeds een kamer van ong 20M2 gezocht in Apeldoorn. Dus weet je wat!? Laat het me zeker weten weten!
pi_52219501
te huur aangeboden wegens reis van 5 maanden: onderhuur van midden november tot midden april.
2 a 3 kamer appartement in een rustige zijstraat van de nieuwe binnenweg in rotterdam centrum, vlakbij centraal station (5min lopen). Oppervlakte 60-65 m2
ruime slaapkamer, grote woonkamer, ruime keuken met inloop opbergkast.
Volledig gemeubileerd (kledingkasten, evt bed zonder matras, buro, 2 banken, 1 stoel, eettafel+stoelen, lampen, gordijnen, tv-meubel+ grote 80cm tv+ video, keuken: wat apparatuur en kasten in de opbergkast).
Geen mogelijkheid tot parkeervergunning voor zover ik nu inschat (aangezien het om onderhuur gaat, die vergunningen gaan mbv huurcontract en kentekenbewijs).
met internet, tv en telefonie (gewoon op goed vertrouwen: je betaalt achteraf)

prijs voor all-in: 700 euro p/m. Hierop verdienen we nauwelijks, maar wij zijn al blij als iemand op ons huisje past, en zo voorkomen we dubbele kosten. het liefst hebben we een stelletje, maar dat is geen must. Max 2 personen.

Bij interesse kan ik wat foto's mailen.

ps. qua veiligheid: hier is ons nog nooit iets overkomen. alle fietsen hebben we nog en de auto staat gewoon buiten op straat: geen probleem. Aardige buren en omgeving, geen bovenburen.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_52292061
Gezocht / te ruil

Ik ben op zoek in Groningen naar een 3/4 kamerappartement / studio / appartement / woonboot om te huren.

Ik heb in de aanbieding: een slaapkamer + woonkamertje in een huis met 2 medebewoners. ong. 18 m2, 330 euro.

Tips / aanbiedingen zijn welkom.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_52321231
nog even een aanvulling op mn rotterdam advertentie:er zitten ook afwasmachine, wasmachine, kookplaat, oven/magnetron en nog meer keukenapparaten bij.
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:31:39 #198
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_52336778
Aangeboden in Utrecht:

Tijdelijke kamer in Lunetten, in rustig en netjes studentenhuis. 18 m2, gemeubileerd, eigen wastafel. Gedeeld met 2 anderen: wasmachine, badkamer, woonkamer, keuken en groot balkon. Lunetten (ieg dit huis..) is ongeveer 'n kwartier fietsen naar het station & 't centrum.

Data: eind november 2007 tot maart 2008 (ongeveer).

Evt. met 2 tamme ratjes, die ook nog verzorging behoeven voor dezelfde periode (en als je die liever niet wil, zullen ze dus ook niet aanwezig zijn..).

Huur: ongeveer 250,-, in overleg/onderhandeling.

Bij vragen en/of interesse, zie ik wel 'n berichtje of 'n PM'tje verschijnen (graag met emailadres...)!
*Think outside the box*
pi_52395250
GEZOCHT:
1 of 2 studentenkamers in Rotterdam of omgeving (Delft, Dordrecht?)

Ik zou graag met een medestudent een 2-kamerwoning betrekken. Maar de tijd begint te dringen, dus ik zou ook genoegen nemen met een 1persoons-kamer.

Ik heb 300 euro te bieden. Met z'n tweeën zou dit 600 zijn.

M'n mail-adres staat in m'n profiel. Een PM'tje is ook goed.
pi_52488842
Gezocht: Woonruimte in Amsterdam

Ik (22, man) ben op zoek naar een nieuwe kamer in Amsterdam, aangezien ik in december eruit zal moeten. Ik zoek een kamer tot 400 euro per maand en binnen de ring van Amsterdam. Op dit moment woon ik bij het rembrandtplein, maar op zoveel geluk reken ik deze keer absoluut niet.

Als jij iets weet, heb je dubbel geluk: je krijgt een leuke huisgenoot erbij (of die vriend van je doe je een plezier) en je krijgt een beloning naar keuze.

Dus: stuur een PM, stuur een mail of ga in Amsterdam op zoek naar me.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_52494899
Wtf is up met al die beloningen? .
pi_52538694
Gezocht: zelfstandige woonruimte in Den Bosch, per februari 2008

Over een half jaar moet ik helaas uit mijn appartementje (onderhuur) dus ik hoop iets anders te kunnen vinden! Huurprijs ongeveer 400- 600 euro per maand, minimaal 40m2. Dus als er iemand iets weet (mag eventueel weer legale onderhur zijn) dan hoor ik het graag! In een geschikt appartement dat eerder beschikbaar is dan februari 2008 (vanaf december bijvoorbeeld) ben ik misschien ook wel geinteresseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pearll op 21-08-2007 21:30:40 ]
pi_52568364
Per 1 november 2007 heb ik een kamer te huur in een studentenhuis in Heerlen. De voorwaarde is wel dat je student moet zijn Wat gegevens over de kamer:
- ong. 15 m2
- huur: EUR 179,- p/m incl.
- kosten voor internet zijn ongeveer EUR 4,50 p/m
- wasmachine aanwezig (deze is van een huisgenoot, ong. EUR 1,00 per keer dat je wast)
- ong. 1 km van het centrum (op de fiets ben je er in 5 a 10 minuten)
- nette wijk van Heerlen
- bushalte voor de deur
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_52572118
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam!

Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).

Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
graag op anoniem
pi_52630839
aanvulling op mn post over het appartementje in rotterdam centrum: foto's.
zie http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=306725
pi_52712652
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:13 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam! (woon er zelf al, maar word gek van mijn ouders)

Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).

Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
graag op anoniem
pi_52904062
Ik heb eerder een oproepje geplaatst voor Utrecht, maar dat wilt nog niet echt lukken.

Daarom zoek ik nu ook een kamer in Hilversum. Mijn wensen zijn hetzelfde:
- 10 m² of groter
- Tot ¤ 320,- inclusief GWL/internet
- Minimaal 2 toffe huisgenoten
pi_52943131
Ik ben op zoek naar een 4-kamer appartement in Utrecht, het liefst centrum maar rand centrum of aangrenzende wijken zijn ook goed. Wil namelijk met 2 vrienden samen gaan wonen!

Ons budget is 1400 euro inclusief.

Als je iets weet stuur me een mailtje
pi_52944775
iemand toevallig ervaring met http://www.snelwoonruimte.nl/? ziet er opzich wel leuk uit als je voor een korte tijd een woonruimte zoekt
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
  woensdag 5 september 2007 @ 19:20:26 #210
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_52965043
Op een mooie locatie gelegen 2 kamerappartement te koop in Voorburg, tegen Den Haag aan. Vlakbij A12 en A4 en ook op loopafstand (400 meter) van NS station Den Haag Laan van NOI. Trein, bus, randstadrail. Trein en tram ongeveer 2 tot 6 minuten naar Den Haag Centraal.

Appartement voorzien van glas in lood ramen,

Vraagprijs 125.000 euro k.k. zie: Van Egmondestraat 11 Voorburg

Indeling: open portiek, gang met berging en toilet, woon-/eetkamer (ca. 28 M²), keuken (ca. 7 M²), slaapkamer (ca. 15 M²), badkamer (ca. 7 M², dit jaar vernieuwd) met douche en vaste wastafel, achterbalkon (ca. 2,5 M²).

Bijzonderheden:
- woning is voorzien van origineel glas-in-lood
- woning is voorzien van CV
- slapende V.v.E.
- oplevering in overleg
- voorzijde woning beschut van inkijk door bomen
- In de woonkamer zijn 2 oude schouwen aanwezig, waarvan 1 van marmer. In de slaapkamer is nog een schouw aanwezig.
- Electrische ventilatie badkamer, met 2 aparte electrogroepen voor wasmachine en droger.
- Plafondventilator met verlichting in slaapkamer.

Foto's:

Vragen staat altijd vrij Bieden ook, goed bod is bindend

PS. Sorry buzzer
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')