Sweeney slid into a passenger seat in the next-to-last row of coach and used an Airfone to call American Airlines Flight Service at Boston's Logan airport. "This is Amy Sweeney," she reported. "I'm on Flight 11 -- this plane has been hijacked." She was disconnected. She called back: "Listen to me, and listen to me very carefully." Within seconds, her befuddled respondent was replaced by a voice she knew.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef atmosphere1 het volgende:
The following is a list of the nineteen (19) individuals who have been identified as hijackers aboard the four airliners that crashed on September 11, 2001, into the North and South Towers of the World Trade Center in New York, the Pentagon, and Stony Creek Township,
DIT BERICHT IS VAN 14 SEPTEMBER 2001 !!!!!!
Zegt iemand die de inhoud van het PNAC niet kent..quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef haaahaha het volgende:.
De inhoudelijke discussie van de complotgelovers zijn suggesties, aannames, gebrek aan kennis.![]()
Zegt iemand die suggestief bezig is, aannames doet en geen kennis van zaken heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zegt iemand die de inhoud van het PNAC niet kent..![]()
]http://www.911blogger.com/2006/05/osama-tape-appears-fake-experts.html[/quote][/url]quote:Griffin agreed, adding, "Back in 1999, William Arkin published an article entitled, 'When Seeing and Hearing isn't Believing' (which can also be accessed on Google). Describing the new technology of 'voice morphing' (or 'voice synthesizing'), Arkin explained that, if audio technicians have a recording of your voice, then they can create a tape in which your voice‹your authentic voice!‹says anything they wish."
In a press release on April 22, 2006, the Scholars observed that a tape played at the trail of Zacarias Moussaoui included discussion among the passengers about using a drink cart to break down the cabin door alleged to have been picked up on a cockpit voice recorder, which does not record conversations in the passenger cabin. "This is not the first and certainly will not be the last time that the American government plays the American people for suckers," Fetzer said.
"We have just acquired new evidence that the Pentagon video tapes were processed and manipulated in an apparent effort to distort or conceal what happened there on 9/11," Fetzer observed. "Apparently, whenever the government feels the need to bolster the official myth about 9/11, it simply fabricates a new tape! Anybody who wants to keep score should visit our web site."" [url=http://www.911blogger.com/2006/05/osama-tape-appears-fake-experts.html
Volgens mij haal je en paar dingetjes door de war hoor...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:47 schreef NoSigar het volgende:
Het is wel een erg vermoeiende herhaling van allang weerlegde feiten hier hé.
Volgens z'n moeder deed hij dat wel vaker maar jij zal Mark vast beter kennen dan z'n eigen moeder..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef pietje77 het volgende:
Mark Bingham, a passenger on Flight 93, is supposed to have called his mother and said, 'Hi, Mom, this is Mark Bingham! (klinkt ook erg aannemelijk.......net als dat super onnatuurlijke Betty ong telefoontje)
Ja project Achilles uitgevoerd met slechts 2 mobieltjes van 1 merk. Laten we kijken wat mensen met verstand van mobiele telefonie ervan zeggen:quote:Nog grappiger word het als je weet dat 4 jkaar later een vliegtuig maatschappij voor 10.000 den euro's technologie ontwikkeld had om mobiel te bellen op vliegtuigen terwijl het op 9-11 perfect ging.... Volgens project Achilles was geloof ik de kans 0.06% op verbinding geloof ik.
Waar jij niet over praat zijn de gespreken die gevoerd zijn met airphones, een passagier werd zelfs doorverbonden met een airphone operator, hoe is dat mogelijk als er alleen met mobieltjes werd gebeld of zijn ook al die gespreken in scene gezet. Moet dan wel allemaal in real time gebeurd zijn met meerdere gesprekken tegelijkertijd, kunnen reageren op alle soorten vragen en gebeurtenissen, zorgen voor achtergrondgeluiden etc etc etc. Ja idd wat jij zegt klinkt een stuk logischer dan dat die mensen wel gewoon gebeld hebben...quote:Lijkt me toch allemaal weer een stuk logischer... verrevan de belangrijkste punten dit maar daar word liever niet over gepraat door de "gelovers" ..
Het waren dan ook daders geen slachtoffers, lees de informatie eens. Daarnaast was de bezettinggraad geen 22% dat was het slechts op 1 van de 4 vliegtuigen, bij eentje was de bezettingsgraad zelfs hoger dan normaal!quote:Trouwens is bij de dodenlijst, autopsie, DNA EN passagierslijst toch geen enkele arabier en/of kaper vermeld? van de eerste 3 weet ik het zeker, ook had yuckfou een hele goede link dat zelfs van de uniek lage 22% bezettingsgraad niets klopte.....
Geen kennis van zaken? Jij zegt toch zelf dat je de inhoud van het PNAC niet kent, en die kennis bezit ik wel. Voor 'n groot gedeelte dan.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef haaahaha het volgende:
Zegt iemand die suggestief bezig is, aannames doet en geen kennis van zaken heeft.
Maar blijf ze maar lekker verdedigen hoor.quote:Bush Officials May Have Covered Up Rice-Tenet Meeting From 9/11 Commission
The notion that both the 9/11 Commission and the Congressional Joint Inquiry that investigated the intelligence prior to 9/11 did not want to know about such essential information is simply absurd. At a minimum, the withholding of information about this meeting is an outrage. Very possibly, someone committed a crime. And worst of all, they failed to stop the plot.
http://thinkprogress.org/2006/09/30/911-meeting/
Historisch gezien was het kritische punt 5% van de bevolking moest patriot zijn.(moedig, geinformeerd en wetend dat de grootste bedreiging voor zijn constitutie en zijn vrijheid de regering vormt. Tuurlijk heb je een aantal mensen die de geavanceerde propaganda als brave historische onbenullen naar binnenslurpen, die kunnen "de patriots" ook missen als kiespijn.(zij zijn eigenlijk DE oorzaak van alle ellende, vandaar de zin: "ontkenning is een misdaad" -duitsertjes weetjewel.)quote:"In the beginning of a change the patriot is a scarce man, brave, hated and scorned. But when his cause succeeds however, the timid join him, for then it costs nothing to be a patriot" --Mark Twain.
en ze hadden zo wie zo al info over een aantal kapers .quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Sweeney slid into a passenger seat in the next-to-last row of coach and used an Airfone to call American Airlines Flight Service at Boston's Logan airport. "This is Amy Sweeney," she reported. "I'm on Flight 11 -- this plane has been hijacked." She was disconnected. She called back: "Listen to me, and listen to me very carefully." Within seconds, her befuddled respondent was replaced by a voice she knew.
"Amy, this is Michael Woodward." The American Airlines flight service manager had been friends with Sweeney for a decade, so he didnt have to waste any time verifying that this wasn't a hoax. "Michael, this plane has been hijacked," Ms. Sweeney repeated. Calmly, she gave him the seat locations of three of the hijackers: 9D, 9G and 10B. She said they were all of Middle Eastern descent, and one spoke English very well.
Mr. Woodward ordered a colleague to punch up those seat locations on the computer. At least 20 minutes before the plane crashed, the airline had the names, addresses, phone numbers and credit cards of three of the five hijackers. They knew that 9G was Abdulaziz al-Omari, 10B was Satam al-Suqami, and 9D was Mohamed Atta -- the ringleader of the 9/11 terrorists.
http://killtown.911review.org/chart.html#phone_calls
Zelfs voor de crash wisten ze al namen van kapers. Analyse van de passagiers zal niet niet zo moeilijk geweest zijn, je moet namelijk nogal wat info geven.
Sorry ,maar jij bent het die weer met het Pentagon verhaal aankomt hier. Het hele voorkennis gebeuren is juist onderbelicht gebleven .quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef haaahaha het volgende:
ach man, de 'inhoudelijke' discussie is al zooooooo vaak gevoerd, en elke keer gaat het cirkeltje weer rond, begint het weer bij de fysieke aanslagen, hoe het gebeurd is, wie erachter zit, hoe de dynamieten zijn geplaatst, hoe de cia er achter zit tot het einde weer met pnac en world domination.
De inhoudelijke discussie van de complotgelovers zijn suggesties, aannames, gebrek aan kennis.![]()
Een site en wat moet ik daar mee? Moet ik hem helemaal lezen, stukje lezen en welk stukje dan? Wat wil je nou? Als je de discussie aan wilt gaan moet je inhoudelijk reageren en niet slechts een link neerzetten. En jij was zo goed in communicatie?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef pietje77 het volgende:
mouzzer: http://www.globalresearch.ca/articles/CHO408B.html
Waar heb je het in vredesnaam over? Volgens mij kan je je naam beter veranderen in willie wartaal.quote:Verder kan ik beter (un)popular mechanics etc zelf even quoten op de punten waarvoor ze "gekozen" hebben om te onderzoeken omdat daar nog wel een psy-op (mouzzer) gecreeërd/handhaafd kon worden.)
Ik heb je hierboven een quote gegeven van industrie experts dat het gewoon mogelijk is om te bellen op die hoogte al is het niet lang. Dus heb ik nogmaals je ongelijk bewezen.quote:Persoonlijk houd ik het liever op onafhankelijke experts
Ga je tijd eens beter besteden en durf eens inhoudelijk te reageren als er op je posts gereageerd wordt ipv deze wartaal te herhalen, je komt met punten aanzetten durf daarop te reageren en hou het bij dat punt en laat deze wartaal achterwegen, dat kennen we nu wel.quote:*knip* Complete wartaal wat niks met een inhoudelijke discussie te maken heeft.
"The percentage of seats occupied on the aircraft -- also known as the "load factor" -- on September 11, 2001, was 51%, compared to an average load factor for Flight 11 of almost 39% on Tuesdays over the three months preceding 9/11. Thus, the load factor on this flight was slightly above the norm".quote:Verder hoop ik dat yuckfou dat artikel nog heeft waar niet alleen de absurd lage bezettingsgraad weer ter sprake kwam, maar ook geen landelijke adminstratie van de doden en zelfs ongeloofelijk veel mensen die hun "1.6 miljoen dollar familie vergoeding - en mond houden" contract niet aangingen.../ opkwamen halen..
En jij mag ook gemarteld worden, Your point? Bush is bad ja oud nieuws. Bush heeft er na 9/11 een zooitje van gemaakt, we know. Is dat bewijs dat hij achter 9/11 zit? Nee 0.0 bewijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef pietje77 het volgende:
Kortom: "The war on Terror" is Orwellian voor "The war on your freedom and "god given rights" (van de Bill of Rights zijn van de 10 belangrijkste er inmiddels 9 afgeschaft door Bush, dus mouzzer mag gemarteld worden)
Wie de feiten niet kent (of ontkent zoals jij continu doetquote:Wie de geschiedenis niet kent (of ontkent) is gedoemd hem te herhalen.
“We want the facts to fit the preconceptions. When they don't it is easier to ignore the facts than to change the preconceptions.”quote:Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef pietje77 het volgende:
Gelukkig, des te meer vrijheden ze afpakken des te meer weerstand.
Geen kanteling opgevallen in de laatste jaren "truth bashen", kwa aantallen?
Zoals Olbermann op MSNBC zei: "The terrorists can only dream about taking our freedom and way of life....... Bush did it.."
Waarom doe je dat dan niet? En misschien ook over de Rechstag en Pearl Harbour, dan kunnen die discussies daar gevoerd worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:45 schreef pietje77 het volgende:
Misschien moet je eerst een topic openen over bv. de 100% WTC1993 inside job,
De Reichstag theorietjes van Bush? Leuk.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je en paar dingetjes door de war hoor...
Het enige wat dus weerlegd is zijn Bush zijn Reichstag 9-11 theorietjes.
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdfquote:Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef merlin693 het volgende:
voor de geintereseerde http://www.youtube.com/watch?v=8To3cX9Mudw&NR
mijn god!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef Orwell het volgende:
terrecht wordt steeds weer gewezen op http://www.patriotsquestion911.com/
er is hier nog geen debunker geweest die daarover heeft geschreven
kom op, veeg de vloer dan eens aan met deze mensen
veel succes!
Waarom? Het zijn allemaal meningen en vermoedens geen feiten. Ook niet eens (of amper) gebasseerd op onderzoek ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:46[ schreef Orwell het volgende:
terrecht wordt steeds weer gewezen op http://www.patriotsquestion911.com/
er is hier nog geen debunker geweest die daarover heeft geschreven
kom op, veeg de vloer dan eens aan met deze mensen
Niet zo groot is dat verschil vond ik toen ik bij CD's aanwezig was. Het zijn immers veel kleine ladingen die detoneren . Bovendien gaan die geluiden al heel snel door elkaar heen lopen . terwijl het 1e deel al plat ligt gaan er nog explosieven af in het volgende deel . Je laat bv eerst de kernkolommen springen welke eerst moeten inzakken om de volgende ring makkelijk te kunnen springen.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf
Hoeveel verschil zit er, denk jij, tussen het geluid van een explosie en het geluid van tonnen aan beton en staal dat naar beneden valt?
En denk jij dat dat verschil goed te horen is een druk bebouwd gebied waar dergelijke harde geluiden alle kanten op echoën?
Dus aan de hand van het geluid kun je eigenlijk niet concluderen dat er explosieven zijn gebruikt om WTC7 neer te halen?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef atmosphere1 het volgende:
Niet zo groot is dat verschil vond ik toen ik bij CD's aanwezig was.
Wie hier ziet het FEMA rapport als absolute waarheid?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef atmosphere1 het volgende:
Dus om het FEMA-raport nou te zien als de absolute waarheid lijkt mij erg vreemd .
Dat lijkt me erg lastig inderdaad ,hangt er vanaf hoe ver je er vandaan staat en of er objecten zijn die het geluid beïnvloeden.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus aan de hand van het geluid kun je eigenlijk niet concluderen dat er explosieven zijn gebruikt om WTC7 neer te halen?
De genen die steeds zeggen dat daar de feiten instaan .quote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie hier ziet het FEMA rapport als absolute waarheid?
:dus ? Het zou leuk zijn als alle crimes altijd bewezen konden worden. Hoe vaak worden daders niet vrijgesproken bij gebrek aan bewijs ? De vermoedens en meningen op die site komen van US officials ,dat verdient op z'n minst toch enige aandacht .quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn allemaal meningen en vermoedens geen feiten. Ook niet eens (of amper) gebasseerd op onderzoek ofzo.
Ik wel ; Danny Jowenko . Wanneer WTC 7 wel CD was betekend dat overigens nog niet dat dit onderdeel was van een groter 9/11 complot .quote:Ik heb ook nog niemand gezien die het uitgebreide onderzoek dat WTC7 geen gecontroleerde sloop is, aan gort heeft geschoten.
Volgens mij ben jij de eerste die over het FEMA rapport begintquote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef atmosphere1 het volgende:
De genen die steeds zeggen dat daar de feiten instaan .
Mja, ik heb wel wat gelezen. Maar het zijn eigenlijk dezelfde vermoedens, aannames, theorien die al 87621876 zijn langsgekomen in deze discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef atmosphere1 het volgende:
:dus ? Het zou leuk zijn als alle crimes altijd bewezen konden worden. Hoe vaak worden daders niet vrijgesproken bij gebrek aan bewijs ? De vermoedens en meningen op die site komen van US officials ,dat verdient op z'n minst toch enige aandacht .
Die heeft dat hele onderzoek nooit gezien... Die basseert zich op een paar foto's en een internetfilmpje....quote:Ik wel ; Danny Jowenko .
Dus allemaal bij AMAZON bestellen zodat Alex(held, true patriot) bij iedereen in zijn gezicht gedrukt word,quote:"Once we roared like lions for liberty; now we bleat like sheep for security! The solution for America's problem is not in terms of big government, but it is in big men over whom nobody stands in control but God."
-Norman Vincent Peale
"Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary security deserve neither liberty nor security"
-Benjamin Franklin
"It is in the religion of ignorance that tyranny begins." --Benjamin Franklin
"A tyrant's best ally has always been an apathetic populace. Citizens of Germany learned that awful truth in 1939."
-Doug Thompson
"To sin by silence when they should protest makes cowards of men." --Abraham Lincoln
"We are apt to shut our eyes against a painful truth...Are we disposed to be of the number of those, who having eyes, see not, and having ears, hear not...? For my part, whatever anguish of spirit it might cost, I am willing to know the whole truth..." -Patrich Henry
Nou verdomd. Wat een geweldig argument! Ik geloof meteen dat Bush zelf Atta heeft gerecruteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:42 schreef pietje77 het volgende:
Terrorstorm is 2 dagen uit op AMAZON en nu bij de Top DVD sellers van plaats 7000 naar nr. 21 gegaan
Dat is zóóóó oneindig veel sterker dan het trieste officiele verkondigde sprookje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:32 schreef haaahaha het volgende:
proest, elke pietje77 post een vette propaganda.Moet ook wel, want de complottheorie op zichzelf komt zwak over.
Ik ben nog niet 1 aanname van jullie kant tegengekomen waarbij ik zeg, ja inderdaad, dat klopt niet. Ik snap dat oa pietje77 dan inderdaad de zaak flink moet opkloppen, anders luisterd er geen hond naar hem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is zóóóó oneindig veel sterker dan het trieste officiele verkondigde sprookje.
Maar leeft gerust verder in je eigen nepwereldbeeld
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet 1 aanname van jullie kant tegengekomen waarbij ik zeg, ja inderdaad, dat klopt niet. Ik snap dat oa pietje77 dan inderdaad de zaak flink moet opkloppen, anders luisterd er geen hond naar hem.
Het is vergelijkbaar met de loosechange en andere films, dramatische muziek, flashie beelden, spannende stem. Zonder die elementen heb je een slappe saaie film die geen hout snijdt. Het is een beetje complotgelover-eigen om op die manier te discusseren; opkloppen, anders is er niks.
lol, blijkbaar vindt pietje77 het wel nodig om op te kloppen. Sterker nog, elk complot-filmpje wat ik gezien heb is opgeklopt. Het is dus blijkbaar wel nodig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opkloppen e.d., is niet nodig hoor, de beelden spreken voor zich. "Instorting".
Sommigen zien er wel iets vreemds in, ook als ze het plaatje "gewoon" zien. Dat jij het eruit vindt zien als 'n instorting wil nog niet zeggen dat iedereen dat zo hoeft te zien. Ik herinner mij de oogetuigen verslagen nog prima hoor, ben echt niet de enige die dit anders ziet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, blijkbaar vindt pietje77 het wel nodig om op te kloppen. Sterker nog, elk complot-filmpje wat ik gezien heb is opgeklopt. Het is dus blijkbaar wel nodig.
Ook jij doet het. Je zet namelijk "instorting" onder het plaatje. Als je het plaatje gewoon zou zien zou je niks vreemds zien. Jij moet het dus opkloppen om het overtuigend over te laten komen. Thx dat je m'n punt verduidelijkt.
Deze mannen en vrouwen hadden n aardig "standpunt" om de dingen goed te kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:15 schreef haaahaha het volgende:
Sommigen willen dingen zien, omdat ze een bepaald standpunt in het leven hebben genomen. Maar dat wil nog niet zeggen dat wat ze zien ook klopt. Er lopen een hoop gekken rond op deze aardbol, resonancer.
Ach ja, net zoals die ooggetuige journalist bij het pentagon wat dacht een raket gezien te hebben maar daar later op terugkwam, ondertussen het raket verhaal een eigen leven leidend. Op die manier zit het 9/11 complottheorie vol met verhalen die een eigen leven zijn gaan leiden. Vol met aannames, suggesties, geen kennis van zaken etc etc. De complottheorie is 1 grote grap.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Deze mannen en vrouwen hadden n aardig "standpunt" om de dingen goed te kunnen zien.
http://www.youtube.com/watch?v=B-uOFXsfskM
"de complottheorie"? zucht, je valt wel heel erg in herhalingen, daarbij keer op keer dezelfde fout makend.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:29 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach ja, net zoals die ooggetuige journalist bij het pentagon wat dacht een raket gezien te hebben maar daar later op terugkwam, ondertussen het raket verhaal een eigen leven leidend. Op die manier zit het 9/11 complottheorie vol met verhalen die een eigen leven zijn gaan leiden. Vol met aannames, suggesties, geen kennis van zaken etc etc. De complottheorie is 1 grote grap.
Ja gek he, in een discussie die steeds in een rondje gaat. Elke keer dezelfde discussie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
"de complottheorie"? zucht, je valt wel heel erg in herhalingen, daarbij keer op keer dezelfde fout makend.
Het is mij compleet onduidelijk wat je toch altijd bedoelt met "de complottheorie" maar eerlijk gezegd laat jouw mening me ondertussen koud, dus bespaar je de moeite enquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:41 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja gek he, in een discussie die steeds in een rondje gaat. Elke keer dezelfde discussie.![]()
overigens ben ik natuurlijk van mening dat de fout bij de complotgelovers zit, maar dat hoef ik verder niet uit te leggen, wel?
Is het nu zo moeilijk om het verschil tussen explosion and explosives te begrijpen. Ja, er waren explosies in de gebouwen zoals bv. de impact van de vliegtuigen. De meeste mensen in de torens hadden geen idee wat er gebeurde en hoorde enkel de impact die klonk als een.... explosie. De mensen in de noordelijke toren ten tijde van de instorting van de andere toren hadden soms niet door wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Deze mannen en vrouwen hadden n aardig "standpunt" om de dingen goed te kunnen zien.
http://www.youtube.com/watch?v=B-uOFXsfskM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |