ja na 2 uur in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef denthemen het volgende:
werkt het online gebeuren alweer goed?
En als je dus eenmaal in een poule zit kan je niet wisselen?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef Crush65 het volgende:
Nee, is niet te regelen. Hoger dan divisie 1 is er niet....
Je moet de Master League edit-functie unlocken. Hoger dan Div 1 is er inderdaad niet, maar dan kun je in ieder geval je toekomstige tegenstanders zelf uitkiezen (de topclubs in mijn geval vaak). Maar als je eerste bent geworden doe je wel mee aan cups hoor...dus je kunt ook blijven spelen!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En als je dus eenmaal in een poule zit kan je niet wisselen?
En wefa championship aan deel nemen?
niet echt. gewoon veel meer een kwestie van gevoel geworden..dat jij nou als een lompe hork op die knoppen loopt te rammenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef StarGazer het volgende:
Het schieten blijft een ramp. Jammer is dat.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
niet echt. gewoon veel meer een kwestie van gevoel geworden..dat jij nou als een lompe hork op die knoppen loopt te rammen![]()
Het schieten is briljant, denk ik, want ik kan er dus helemaal niks van, ik speel zelf altijd nog even de keeper voorbij omdat schieten gewoon bijna nooit een goal oplevert. Mijn broertje daarentegen schiet vanuit alle hoeken en standen van ver weg de bal in de kruising. Dat geeft dus aan dat het te leren valt, en dat betekent dat het veel van het echte voetbal wegheeft. Ik ga ook oefenen op schietenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef StarGazer het volgende:
juistquote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het schieten is briljant, denk ik, want ik kan er dus helemaal niks van, ik speel zelf altijd nog even de keeper voorbij omdat schieten gewoon bijna nooit een goal oplevert. Mijn broertje daarentegen schiet vanuit alle hoeken en standen van ver weg de bal in de kruising. Dat geeft dus aan dat het te leren valt, en dat betekent dat het veel van het echte voetbal wegheeft. Ik ga ook oefenen op schieten
Nope.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef denthemen het volgende:
werkt het online gebeuren alweer goed?
Aan het begin liep het schieten voor geen meter, alles ging over. Nu schiet ik veel meer van afstand of druk direct op schieten voor het eerste balcontact, dan vliegen ze er aan de lopende band in. Dieptepass en dan meteen uithalen, dan gaan ze meestal loeihard laag over de grond.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef hoM3r het volgende:
Het schieten is briljant, denk ik, want ik kan er dus helemaal niks van, ik speel zelf altijd nog even de keeper voorbij omdat schieten gewoon bijna nooit een goal oplevert. Mijn broertje daarentegen schiet vanuit alle hoeken en standen van ver weg de bal in de kruising. Dat geeft dus aan dat het te leren valt, en dat betekent dat het veel van het echte voetbal wegheeft. Ik ga ook oefenen op schieten
OK unlockenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je moet de Master League edit-functie unlocken. Hoger dan Div 1 is er inderdaad niet, maar dan kun je in ieder geval je toekomstige tegenstanders zelf uitkiezen (de topclubs in mijn geval vaak). Maar als je eerste bent geworden doe je wel mee aan cups hoor...dus je kunt ook blijven spelen!
Zie PES topicquote:Op woensdag 1 november 2006 18:08 schreef Jasza het volgende:
Werken de servers voor de 360 al goed, want dan wil ik wel ff iemand van de mat vegen
Hij vraagt of de PES servers weer werken, en ik gaf al antwoord int pes topic, dus moet ie daar ff kijken.quote:
Dit is het PES topicquote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hij vraagt of de PES servers weer werken, en ik gaf al antwoord int pes topic, dus moet ie daar ff kijken.
No shit? Hij bedoelt dat die vraag al vaak genoeg hier is gesteld :pquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef Jasza het volgende:
Failed to connect with opponent krijg ik steeds
Dan moet je oefenen.... ik won net met 7-1quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef StarGazer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |