Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef Def1987 het volgende:
Heb PES6 nu ook al een tijdje op de pc.![]()
Was gelijk begonnen met de ML met de default players.
1ste seizoen had ik maar 7 punten en werd laatste , in dat seizoen stekelenburg gekocht en wat gare spelers verkocht en Babel gekocht.
2de seizoen ging iets beter en werd toen 5de en won de D2 cup na penalty's. Babel topscorer dus extra puntjes![]()
Ben nu met 3de seizoen bezig en heb een 17jarige v/d Sar gekocht ( zidane als 17 jarige wou niet komen , terwijl ik ruim 2300 salaris bood) en Stam als 17 jarige. Heitinga , Sneijder en Lindgren gekocht.
Sta nu 3de maar moet nog veel wedstrijden spelen.
Perez of Sneijder werkt ook goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef StarGazer het volgende:
Huntelaar begint z'n doelpuntjes te maken
Van Persie kort achter hem werkt perfect.
Spelers komen terug als talentjes als ze gestopt zijn in MLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren worden![]()
Op welk niveau speel je?
ik had online Real - Barca gedaan. Hij kwam heel sneaky op 1-0 door een intikker van v. Nistelrooy.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste potjes online gespeeld vanavond, mooiste was met Utrecht tegen Man U, ik scoorde in de 90e minuut de 1-1, die gast moet hebben zitten vloeken
Op professional en de ML staat op Hard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren worden![]()
Op welk niveau speel je?
Ik doe soms zelfs hele goal-celebrations naquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer best heftig bij voetbalspelletjes. hard juichen etc. De hele straat hoort het altijd. En veel gescheld ook..
goeie tipquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Op professional en de ML staat op Hard.
Spelers die stoppen in de ML komen soms terug als 17 jarigen ( wel met mindere stats )
Zodra je in een negotiation period zit moet je bij search by group bij newcomers kijken , soms komen daar spelers te staan die zijn teruggekomen als 17 jarigen. Maldini heb ik daar ook gekocht.
En het voordeel is ook nog dat je alleen een contract hoeft aan te bieden omdat ze clubloos zijn![]()
wat ik mis is het commentaar van ISS Deluxe op de SNES. Dat Amerikaanse gejuich:quote:Op woensdag 1 november 2006 10:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik doe soms zelfs hele goal-celebrations na.
Nou ik had een paar maandjes geleden nog de SNES uit de kast gehaalt, en was weer begonnen met ISS en beviel me wel eigenlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 11:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen speelt het nu voor geen meter meer op de snes.
Of :"Another header , and another one. Another header , and another one and another one"quote:Op woensdag 1 november 2006 11:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat ik mis is het commentaar van ISS Deluxe op de SNES. Dat Amerikaanse gejuich:
He shoots! YES!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!
of:
Goal! GOAL!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLL!!!
Echt het gaafste gejuich wat ik ooit gehoord heb in een voetbalspel. Waarom ze dat er niet bij PES bijdoen. Daar is het commentaar een beetje lafjes.
Ik vind het moeilijk om te scoren. Ik krijg 20 kansen en daarvan gaat er dan maar hooguit 1 in.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Nou ik had een paar maandjes geleden nog de SNES uit de kast gehaalt, en was weer begonnen met ISS en beviel me wel eigenlijk
Keurig vrijgespeeld!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:17 schreef Cubewoods het volgende:
Leuke goal gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=syxbP165w9E
Die bal vloog zo mooi in de kruising, dat ik me telefoon er maar even bij had gepakt.
Vandaar dus die crappy kwaliteit ;d
Haha met zo een steekpaas, kan je de hele verdediging overhoop gooien. Gebruik in PES6 ook veel vaker een steekpaas, als dat ik in PES5 deed. Heerlijk om zo te scoren :dquote:
Klopt, dat doe ik nu ook. Ik gebruik veel meer de steekpas om gewoon over te spelen, en ook direct schieten uit zo een steekpass vliegen ze heerlijk in de goal.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Cubewoods het volgende:
Haha met zo een steekpaas, kan je de hele verdediging overhoop gooien. Gebruik in PES6 ook veel vaker een steekpaas, als dat ik in PES5 deed. Heerlijk om zo te scoren :d
Komt ook omdat je nu veel beter geplaatst kan schieten vanuit een paas, als in PES5.
ja na 2 uur in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef denthemen het volgende:
werkt het online gebeuren alweer goed?
En als je dus eenmaal in een poule zit kan je niet wisselen?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef Crush65 het volgende:
Nee, is niet te regelen. Hoger dan divisie 1 is er niet....
Je moet de Master League edit-functie unlocken. Hoger dan Div 1 is er inderdaad niet, maar dan kun je in ieder geval je toekomstige tegenstanders zelf uitkiezen (de topclubs in mijn geval vaak). Maar als je eerste bent geworden doe je wel mee aan cups hoor...dus je kunt ook blijven spelen!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En als je dus eenmaal in een poule zit kan je niet wisselen?
En wefa championship aan deel nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |