Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef Def1987 het volgende:
Heb PES6 nu ook al een tijdje op de pc.![]()
Was gelijk begonnen met de ML met de default players.
1ste seizoen had ik maar 7 punten en werd laatste , in dat seizoen stekelenburg gekocht en wat gare spelers verkocht en Babel gekocht.
2de seizoen ging iets beter en werd toen 5de en won de D2 cup na penalty's. Babel topscorer dus extra puntjes![]()
Ben nu met 3de seizoen bezig en heb een 17jarige v/d Sar gekocht ( zidane als 17 jarige wou niet komen , terwijl ik ruim 2300 salaris bood) en Stam als 17 jarige. Heitinga , Sneijder en Lindgren gekocht.
Sta nu 3de maar moet nog veel wedstrijden spelen.
Perez of Sneijder werkt ook goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef StarGazer het volgende:
Huntelaar begint z'n doelpuntjes te maken
Van Persie kort achter hem werkt perfect.
Spelers komen terug als talentjes als ze gestopt zijn in MLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren worden![]()
Op welk niveau speel je?
ik had online Real - Barca gedaan. Hij kwam heel sneaky op 1-0 door een intikker van v. Nistelrooy.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste potjes online gespeeld vanavond, mooiste was met Utrecht tegen Man U, ik scoorde in de 90e minuut de 1-1, die gast moet hebben zitten vloeken
Op professional en de ML staat op Hard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Als Zidane 17 is moeten Sneijder, Heitinga, Babel en Lindgren nog geboren worden![]()
Op welk niveau speel je?
Ik doe soms zelfs hele goal-celebrations naquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer best heftig bij voetbalspelletjes. hard juichen etc. De hele straat hoort het altijd. En veel gescheld ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |