quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft net zo goed hoge nood na 2 maanden. Dus als Marcia haar charmes (die ze vast wel ergens diep van binnen heeft) in de strijd gooit, weet je nooit.
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ksnap echt niet waarom die Jeroen niet ff aanpapt bij Sabrina...zie dat is gaan.![]()
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[..]
jeetje zit jij je op te geilen, je hebt het alleen maar over dat gedrag van Marc. van weken geleden
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.
Marcia fan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig toch
Nee hoor geen Marciafan, Rik en Sem!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia fan?
Maar wie er ook de 'fout' ingaat vannacht... het levert leuke streams op, dus altijd goed.
Dan schat ik de kans Marcia/Marlies nog groter inquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:09 schreef egmo het volgende:
Marcia en Jeroen....die twee gaan het verhaal voor de komende nacht schrijven....let maar op![]()
![]()
Zijn er eindelijk mooie nummers op, zet jij het geluid uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik zet het geluid toch maar even uit.
gek hequote:
Geweldigquote:
Nou, echt niet mijn muziek hoor. Je zou er spontaan depressief van worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er eindelijk mooie nummers op, zet jij het geluid uit
Die van Charles is veel mooier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Charles Aznavour .... oh nee, dit is de cover.
het begint te komen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
Is t al de moeite om de streams aan te zetten?
Ik vermaak me bestquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
Spuit 11. Had je wat anders te doen vanavond?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
als die zat is gaat ie altijd janken en mensen troosten.. denk je echt dat ie nu met het spel bezig isquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef marky het volgende:
Oe Tijn zag iedereen troosten hij komt ook nog snel even een wit foetje halen
dat kunnen mannen toch sowieso nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
denk je dat hij 3 maanden stil gaat zitten?![]()
Alles voor de camera ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als die zat is gaat ie altijd janken en mensen troosten.. denk je echt dat ie nu met het spel bezig is![]()
![]()
Ik zeg in ieder geval geen stapavonden af met vrienden voor een avond saaie streams, Gert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Spuit 11. Had je wat anders te doen vanavond?![]()
Ze hebben inmiddels genoeg op, dus de BB-regie vond het tijd worden voor de de jank-liedjes.
Nee, hebben ze zelf verzonnen. Een afscheidslied.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nummer ook al in het nederlands
Nee Scan, dat is het afscheidslied voor Marcia en Marlies.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nummer ook al in het nederlands
Ja, je mist 'm wel op zon avond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
breng nu E-10 naar binnen om ruzie te gaan maken
kenk nog op tijd naar me nest ook, is dat wat....m'n baas zal morgen wel denken: tenk joe bik brodderquote:
ik meende toch dat ik net 2.30 zag staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, dat is het afscheidslied voor Marcia en Marlies.
Ik begin te vrezen dat het feestje om 23:30 uur afgelopen is.![]()
Hoezo? De heibel begon altijd pas NA de muziek hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
kenk nog op tijd naar me nest ook, is dat wat....m'n baas zal morgen wel denken: tenk joe bik brodder![]()
te sfeer is een stuk minder gespannen inderdaad.quote:
Koop gewoon een knappe videokaart en loop nie zo te zeuren, ouwe manquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef henk.jansen het volgende:
Talpa bedankt![]()
Ik maak geen caps meer, dit gaat zelfs volgens mijn niveau tever naar naar beneden![]()
![]()
![]()
Als de streams weer normaal zijn zie je me weer![]()
Ja valt mee hequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze naakt in het zwembad
Marcia zegt dat ze toch maar een bikini aandoet omdat ze anders problemen krijgt.
Je moet zeker weer naar school morgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, dat is het afscheidslied voor Marcia en Marlies.
Ik begin te vrezen dat het feestje om 23:30 uur afgelopen is.![]()
Ben ook nog lang niet weg hoor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? De heibel begon altijd pas NA de muziek hoor
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop gewoon een knappe videokaart en loop nie zo te zeuren, ouwe man
Nvidia 7800GT ofzo, werkt perfectquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
zal eens kijken, heb je een idee wat voor een ?
zoveel gedronken is er nu ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? De heibel begon altijd pas NA de muziek hoor
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
Ik zeg in ieder geval geen stapavonden af met vrienden voor een avond saaie streams, Gert.
Nou, zwemmen is wel een heel groot woord hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef schizolientje het volgende:
Zag ik Rik nou al rokend zwemmend voorbij komen?
Ze zijn nog wakker hehquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Zo'n melding op het scherm 'denk aan morgen, welterusten' snap ik dus echt helemaal niet. Willen ze dan echt dat er helemaal niets gebeurt in het huis. Wat hebben wij in NL toch een belachelijke programmamakers bij BB.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Sa ligt voor pampus
Ach ik ga van de eerlijkheid van mensen uit Gert, helemaal niet zon gek idee hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.![]()
Je moet niet alles geloven joh.
via al die streams (4 tegelijk die) zie ik er steeds maar eentje (stream 1)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
streams begeven het nu echt
Gelukkig wel, maar als het aan Hummie lag, lagen ze nu allemaal in bed en gingen ze lekker slapenquote:
Bij mij doen 1,3 en 4 het prima.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
via al die streams (4 tegelijk die) zie ik er steeds maar eentje (stream 1)![]()
Ik heb een maat die is precies het zelfde....die gaat helemaal los...en dan ben je hem ineens kwijt en ligt tie ergens in een hoekje!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:38 schreef riri het volgende:
oh god....sabrina alweer uitgeteld
het zal eens niet zo zijn
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij doen 1,3 en 4 het prima.
http://www.nowlive.eu/
Haha, die gebruikt gewoon mijn links, na ja als het werktquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij doen 1,3 en 4 het prima.
http://www.nowlive.eu/
ze cappen alleen niet zo handigquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haha, die gebruikt gewoon mijn links, na ja als het werkt
Ja dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Capaja het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/moletopasdfghj.jpg]afbeelding][/URL]
Leek er wel op...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef pullup het volgende:
Zat Tijn nu even de borsten van marlies te testen ?
Het zit ook een beetje tussen de oortjes bij Sa, die staat straks weer gewoon te springen op bed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:41 schreef Capaja het volgende:
mo brengt sa toch maar even naar bejde toe
lijkt me inderdaad wel wijs
Ja die ik heb is al een jaartje of 4 a 5 oud, ga morgen even kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nvidia 7800GT ofzo, werkt perfect
installeer dan wel ff purevideo software.
VERLAAT LOUNGE IVM EVENTUELE STROOMSTORINGquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef T-lex het volgende:
nou kom op regie...![]()
2 streams op het zwembad en 2 op Tijn,Mo en Sa.
eigenlijk wilde ik zeggen : hier stream 1+2 lounge (1 is nu beeldscherm)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef T-lex het volgende:
nou kom op regie...![]()
2 streams op het zwembad en 2 op Tijn,Mo en Sa.
Monique liep er opgewekt voorbij idd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef T-lex het volgende:
leuk dat niemand merkt dat het op beeld staat! hahaha
tssssssquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef Bartoli het volgende:
geen hond die het leest natuurlijk
ow nee mutsen danquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
tssssss
kijk jij wel bb
er zijn geen honden in bb![]()
Bij jou staat er óók al een typfout in.quote:
hummie heeft te veel op er staat IM VERBANDquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:50 schreef pullup het volgende:
Grappig dat niemand opmerkt dat die v in ivm ontbreekt![]()
Verdomd, ik had 'm niet eens gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij jou staat er óók al een typfout in.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
BB heeft de zaakjes weer goed voorelkaar![]()
[afbeelding]
Whehehe. Weet je nog vorig jaar? De eerste live (dacht ik) die helemaal in het water viel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef NorthernStar het volgende:
BB heeft de zaakjes weer goed voorelkaar![]()
[afbeelding]
en met kaarsje alleen aan geloof het welquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
We gaan alsnog een halloween partijtje krijgen als ik die stem zo hoorde
Geen idee, ik hoop dat de tekst op het plasmascherm onderdeel is van een waanzinnig leuke aktie die bedacht is door de BB-produktie. Maar ik vermoed van niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomd, ik had 'm niet eens gezien.
Wat is er nou aan de hand? Hoezo 'eventueel'![]()
Ik zit nog te hopen op een slechte helloweengrap van BB, maar vrees dat het gewoon echt van ellende in elkaar stort.quote:
ja ze snapt echt niets van die mededelingquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaarsjes aan en veilig neerzetten.
Marcia: snapt iemand dat??
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zit nog te hopen op een slechte helloweengrap van BB, maar vrees dat het gewoon echt van ellende in elkaar stort.
Misschien gaat de tuin wel openquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zit nog te hopen op een slechte helloweengrap van BB, maar vrees dat het gewoon echt van ellende in elkaar stort.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
[..]. t Zou gewoon kennen gebeuren hoor, eerst Semih die een bal achter een kast vind, net als een vuile handdoek en nu weer dit, sjongejonge.
De rest profiteert van de camerastoring in de badkamerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:00 schreef T-lex het volgende:
kzie geen kaars en ook maar 3 mensen in de zitkamer...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep wel beeld maar het geluid van de zwembad?
denk het...zo lang zeiken kan alleen Micheline en die zit al thuis.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep wel beeld maar het geluid van de zwembad?
dan snap ik ook meteen waarom we geen geluid meer hadden zonetquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze nu ook de melding gekregen dat het verstandiger is als ze niet meer drinken?
Marlies zei net zoiets.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
BB harder dan ooit. pff laat ze dan gvd ook drinken. Kut hummie
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Bartoli het volgende:
BB harder dan ooit. pff laat ze dan gvd ook drinken. Kut hummie
En ze verzinnen een stroomstoring.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
"BB is harder dan ooit"![]()
Dus BB gaat hard op de rem staan als er te veel wordt gezopen![]()
Het woordje 'eventueel' is BELACHELIJKquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ze verzinnen een stroomstoring.
de hele "actie" is belachelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het woordje 'eventueel' is BELACHELIJK![]()
Ze moesten er uit vanwege een stroomstoring.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:09 schreef Day het volgende:
WTF!
Ik denk ga effe snel douchen, dan kan ik na het hoerenfeest naar bed.
Waar zijn de bewoners? Uit het zwembad getrokken door Hummie?
Hummie maakt zich belachelijk en BB verliest zijn geloofwaardigheid. In hoeverre ze die al niet kwijt waren natuurlijkquote:
of is hummie bang van robquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Eerst al de stille hint 'welterusten' en nu ook nog een 'drinkverbod' .
Hummie is BB zat en wil gewoon dat deze editie flopt. Dat moet haast wel
Hoezo, staat ie weer voor de deur ?quote:
Misschien van Floris ofzo. Rob doet niet zo moeilijk volgens mij. Alleen maar als de kids vanalles te horen krijgen vanwege een tv uitzending.quote:
Met zo'n cap krijg ik nog meer tranen in mijn ogenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
En toen ging deze avond als een nachtkaars uit
Gemiste kans.
[afbeelding]
Neem nog een lekkere kaneelthee
Ze gaan nog net niet uit de Bijbel lezen geloof ik inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
Hummie zou beter een christelijk jeugdkamp kunnen leiden ofzo.
Het idee van een topavond. Een uurtje kinderdisco en dan naar bed.
Ik ook, van die kikker...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met zo'n cap krijg ik nog meer tranen in mijn ogen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |