quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn heeft net zo goed hoge nood na 2 maanden. Dus als Marcia haar charmes (die ze vast wel ergens diep van binnen heeft) in de strijd gooit, weet je nooit.
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ksnap echt niet waarom die Jeroen niet ff aanpapt bij Sabrina...zie dat is gaan.![]()
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[..]
jeetje zit jij je op te geilen, je hebt het alleen maar over dat gedrag van Marc. van weken geleden
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op te geilen aan Marcia? Nee, dank je. Maar er zijn twee feestjes geweest tot nu toe, waar Marcia behoorlijk uit de bocht vloog. Dus het idee dat dat weer gaat gebeuren is niet geheel nergens op gebaseerd.
Marcia fan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou ik zou me er niet zo druk om maken. Er zijn er nog een paar "fout" bezig toch
Nee hoor geen Marciafan, Rik en Sem!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia fan?
Maar wie er ook de 'fout' ingaat vannacht... het levert leuke streams op, dus altijd goed.
Dan schat ik de kans Marcia/Marlies nog groter inquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:09 schreef egmo het volgende:
Marcia en Jeroen....die twee gaan het verhaal voor de komende nacht schrijven....let maar op![]()
![]()
Zijn er eindelijk mooie nummers op, zet jij het geluid uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik zet het geluid toch maar even uit.
gek hequote:
Geweldigquote:
Nou, echt niet mijn muziek hoor. Je zou er spontaan depressief van worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er eindelijk mooie nummers op, zet jij het geluid uit
Die van Charles is veel mooier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Charles Aznavour .... oh nee, dit is de cover.
het begint te komen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
Is t al de moeite om de streams aan te zetten?
Ik vermaak me bestquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
Spuit 11. Had je wat anders te doen vanavond?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
als die zat is gaat ie altijd janken en mensen troosten.. denk je echt dat ie nu met het spel bezig isquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef marky het volgende:
Oe Tijn zag iedereen troosten hij komt ook nog snel even een wit foetje halen
dat kunnen mannen toch sowieso nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
denk je dat hij 3 maanden stil gaat zitten?![]()
Alles voor de camera ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als die zat is gaat ie altijd janken en mensen troosten.. denk je echt dat ie nu met het spel bezig is![]()
![]()
Ik zeg in ieder geval geen stapavonden af met vrienden voor een avond saaie streams, Gert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Spuit 11. Had je wat anders te doen vanavond?![]()
Ze hebben inmiddels genoeg op, dus de BB-regie vond het tijd worden voor de de jank-liedjes.
Nee, hebben ze zelf verzonnen. Een afscheidslied.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nummer ook al in het nederlands
Nee Scan, dat is het afscheidslied voor Marcia en Marlies.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nummer ook al in het nederlands
Ja, je mist 'm wel op zon avond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
breng nu E-10 naar binnen om ruzie te gaan maken
kenk nog op tijd naar me nest ook, is dat wat....m'n baas zal morgen wel denken: tenk joe bik brodderquote:
ik meende toch dat ik net 2.30 zag staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, dat is het afscheidslied voor Marcia en Marlies.
Ik begin te vrezen dat het feestje om 23:30 uur afgelopen is.![]()
Hoezo? De heibel begon altijd pas NA de muziek hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
kenk nog op tijd naar me nest ook, is dat wat....m'n baas zal morgen wel denken: tenk joe bik brodder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |