Ik ben benieuwd hoe die 'missie' wordt uitgelicht, dus hierbij alvast het topicquote:Twee kabinetten zijn gevallen, dertien bewindslieden vertrokken, maar Jan Peter Balkenende bleef zitten. En als het aan hem ligt, blijft hij premier na de verkiezingen van 22 november. Maar hoe gaf hij leiding aan zijn kabinetten? Had hij de regie in handen bij alle incidenten of stond hij machteloos toe te kijken? Zembla onderzocht hoe de antiheld Jan Peter Balkenende, die zonder veel politieke ervaring het Torentje binnenwandelde, alle stormachtige crisissen overleefde. Prominente CDA'ers en andere politiek betrokkenen over de minister president die vindt dat hij Nederland weer economisch op orde heeft gebracht. Soms was hij afwezig, dan weer stuntelde hij of greep hij te laat in. Maar hij ging door, hij gaat door, want hij heeft een missie. Jan Peter Balkenende, de professor in de politiek. Samenstelling: Bernard Krikke.
Hopelijk wordt het eens een objectief verhaal, ik betaal geen kijk- en luistergeld voor PvdA-propaganda.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef Aoristus het volgende:
Straks op nederland 3 een samenvatting van 2(.5) kabinetten Balkenende.
(29-10-2006, 22:05, Ned 3)
[..]
Ik ben benieuwd hoe die 'missie' wordt uitgelicht, dus hierbij alvast het topic
het is gewoon een canon van 4 jaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het eens een objectief verhaal, ik betaal geen kijk- en luistergeld voor PvdA-propaganda.
Juist daarom zou er hoor- en wederhoor toegepast moeten worden, iets wat je wel ziet in vergelijkbare programma's als Dokwek en Tegenlicht. Dit is gewoon gekleurd nieuws. Net als die Uruzgan-uitzending. En die over Verdonk. En die over Ayaan Hirsi Ali.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het is gewoon een canon van 4 jaar
Hoezo, je ziet Bert Bakker nu toch uitleg geven hoe hij tegen de problemen aan keek. Hij zei destijds iets anders, maar het telt wel voor het waarheidsgehaltequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Juist daarom zou er hoor- en wederhoor toegepast moeten worden, iets wat je wel ziet in vergelijkbare programma's als Dokwek en Tegenlicht. Dit is gewoon gekleurd nieuws. Net als die Uruzgan-uitzending. En die over Verdonk. En die over Ayaan Hirsi Ali.
ik vond het ook wel een abrupt einde moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Aoristus het volgende:
jammer, het was ongeveer 2 en een half uur te kort
Ja de blunders waren op en je kunt als VARA natuurlijk geen positieve dingen over Balkenende gaan uitzendenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een abrupt einde moet ik zeggen.
Dat was een kleuter van 3 met down ook gelukt hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
de maatregelen heeft genomen die nodig waren om dit land door de recessie weer economisc hoogtij te leiden.
Je betaalt sowieso geen kijk- en luistergeld, dat is in 2000 afgeschaft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het eens een objectief verhaal, ik betaal geen kijk- en luistergeld voor PvdA-propaganda.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was een kleuter van 3 met down ook gelukt hoor.
dit programma is dan ook linksquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef Ultrawuft het volgende:
Wat een eenzijdig belicht programma. Alleen forceren op de zwakkere momenten.
Nee hoor, je bent gewoon nog altijd de lul. Vroeger kon je het nog ontduiken maar nu gaat het mee in de belastingheffing.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je betaalt sowieso geen kijk- en luistergeld, dat is in 2000 afgeschaft.
Ja hoor het economisch herstel is echt ondanks Balkenende ingezet. Denk eerder dat het een rem is geweest.quote:
Bron? Bewijs?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hoor het economisch herstel is echt ondanks Balkenende ingezet. Denk eerder dat het een rem is geweest.
In 2002 hadden maatregelen genomen moeten worden maar toen is er niet geregeerd. Dat heeft de situatie zeker erger gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |