Dat gebeurt soms ook nog wel eens hoor. Ik moet maar snel het nieuwe boekje van Borst & Nicolaï kopen.quote:
ikke ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie gaat er naar Ajax - Wien Donderdag?
Bij Youp thuis is die quiz altijd, en Tom maakt dan altijd samen met Debby de toastjes...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Is een algemeen boekje. Danny Blind wint daar elk jaar de quiz.
Hij houdt het wel spannendquote:RTV N-H
AJAX Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar sprak afgelopen weekend voor het eerst zeer open voor de camera's van RTV N-H over zijn nabije toekomst.
Zoals bekend hebben tal van clubs in Europa belangstelling voor de spits van Ajax. De belangstelling van Manchester United lijkt nog het meest serieus. De Engelsen zouden Huntelaar deze winter al willen inlijven.
Huntelaar zelf reageerde nuchter en gaf aan de intentie te hebben tot het eind van het seizoen bij Ajax te blijven. 'Maar je weet natuurlijk nooit', aldus Huntelaar
Idd GODVER. Is het eindelijk rustig rondom Ajax, krijg je dit weer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
GODVER. Waarom moet hij nou weer janken. Waarom zegt ie uberhaupt zoiets onzinnigs. Je weet toch dat Ajax dit seizoen rouleert.
Wordt de Eredivisie etc. daar ook uitgezonden eigenlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Ik meld me weer terug uit Curacao
Heb van grote afstand toch nog kunnen genieten van deze week, paar fotootjes volgen binnenkort nog wel.
Nee dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Spreekt ie al Nederlands dan?
Volgens mij is er nog plek genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:37 schreef WEST het volgende:
welke vakken zijn nog niet uitverkocht?morgen ff kaartjes halen
jaja ik ben laat, maar er zijn wat prive problemen waardoor ik niet eerder kon beslissen of ik wel of niet zou gaan.![]()
Mwa, dat radiofragment met die emotionele verslaggever was mooi om te zien. In zn beste nederlands ' Kiepenvel hé'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet boeiend dus.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:11 schreef -Wolf- het volgende:
Wellicht dat ik er donderdag wel bij ben, want ik krijg sterk de neiging om het uit te maken met m'n vriendin.
Dat was een sterk minpunt, maar vind het toch geen reden om het uit te maken vanwege 1 wedstrijd in het seizoen die ik mis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Om andere redenen dan Ajax neem ik aan?
Zonde dat ie niet iets eerder fit was toen Babel geblesseerd raakte.quote:Nicloae Mitea kijkt gematigd tevreden terug op zijn rentree in het Ajax-shirt. De Roemeense buitenspeler was lange tijd geblesseerd, maar speelde vanavond een uur mee met Jong-Ajax.
"Ik kon duidelijk merken dat ik er lang uit ben geweest, aldus Mitea tegenover ELF. "Nu is het belangrijk dat ik geduldig blijf, maar soms is het moeilijk om lang te wachten. Ik weet namelijk wat ik kan. Het leek vanavond wel of ik voor het eerst voetbalde."
Ook present, vak 409. Als het net zo'n avond als tegen IK Start wordt, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie gaat er naar Ajax - Wien Donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |