quote:Voor een topclub met hoogwaardige aspiraties verkeert PSV in een ideale positie. In eigen land fietst de landskampioen mee in het wiel van koploper Ajax. De eerste trede van de eredivisie is permanent binnen handbereik, maar wordt in periodes dat die plaats er nog niet toe doet graag uitgeleend aan de hoofdstad.
quote:SV is écht een grote club in Europa en ver daarbuiten. In Nederland is er maar één klassieker: Feyenoord-Ajax. De twee grootste clubs van het land zijn Ajax en Feyenoord. Maar vanuit het buitenland bezien is er hier maar één club die er toe doet: PSV
quote:
Ligt er maar net aan waar die buitenlander vandaan komt hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraag een willekeurige buitenlander naar een Nederlandse club en hij zal Ajax noemen, dus wat Van Nijnatten nou weer zeurt.
Toen ik er zat viel dat wel mee, er was zelfs nog een soort van "sfeer"quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ok maar ik bedoel van dat soort volk dat met de hele famillie gaat
Ja hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie gaat er naar Ajax - Wien Donderdag?
Mequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie gaat er naar Ajax - Wien Donderdag?
wie is Chris van Nijnattenquote:
Houden zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef WEST het volgende:
[..]
wie is Chris van Nijnattennooit van die kerel gehoord
ja, ging niet zo goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Allemaal al Ajax Battle gespeeld op Ajax Netwerk?
als ik dat zo lees neem ik hem ook niet serieusquote:
Best lastig ja... Verloor net van een PSV-man...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja, ging niet zo goed![]()
zitten ook allemaal dingen tussen die ik niet eens wil weten
Jij?!?! Iets niet weten?!?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best lastig ja... Verloor net van een PSV-man...
daar staan alleen wedstrijden van Talpaquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Messenga het volgende:
Ultrasuid.com kan je nog wel een samenvatting vinden denk ik, Houniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |