quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.
Einde discussie en we praten pas weer na 12 November
Ajax:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
Einde discussie en we praten pas weer na 12 November
Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
PSV is de laatste drie jaar misschien wel de beste en meest succesvolle Nederlandse club op Internationaal niveau, want daarvoor was het natuurlijk vooral meedoen is belangrijker dan winnen in Europees verband. Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.
Hooguit bij Disney.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.
Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12.
De grap van de weekquote:
en een week lang een mooie AJAX-avatar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren
Hoog niveau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Robar het volgende:
Ajax is lekker de beste en de bekendste![]()
man wat een discussie
We hebben het ook niet over Ajax supporters he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.
Wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over Ajax supporters he?. Die kennen Ajax idd over het algemeen wel
.
Inderdaad, dit is een discussie zonder einde, we kunnen er maar beter mee ophouden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar we zullen er maar over ophouden, deze (zinloze)discussie is inderdaad al veel te vaak gevoerd.
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren
Wow! Jij durft! Helemaal in je eentje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
Telefoon staat uit. heel leuk allemaal, want ik zou haar morgen van Schiphol moeten afhalen. Op deze manier kan ik haar ook niet vertellen dat ze maar beter niet hoeft te komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Is het al uit met je vriendin?
Eigenlijk durf ik dat niet want ben een beetje bang van dat Snertjong wat hier ook altijd rondhangtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wow! Jij durft! Helemaal in je eentje?
Ze voelt de bui al hangenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Telefoon staat uit. heel leuk allemaal, want ik zou haar morgen van Schiphol moeten afhalen. Op deze manier kan ik haar ook niet vertellen dat ze maar beter niet hoeft te komen.
Irriteert me mateloos. Ik heb NOOIT m'n telefoon uitstaan aangezien ik het zelf ook vervelend vind als anderen niet bereikbaar zijn wanneer het echt nodig is.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Daarom vind ik ook dat feyenoord een topclub is!
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSVquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:52 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het gewoon beter de laatste jaren. Als je dat niet erkent heb je zitten slapen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSV
We houden het in de gaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Feijenoord is wel scheef natuurlijk aangezien die net Kuyt hebben verkochtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, was inderdaad Matty Verkamman en niet Chris van Nijnatten.
Daar ging het overquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zegt degene die zonder te kijken nieuwsberichten rondstrooit ook al staan ze al 2 keer in 't topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jezus, Twi anders lees je je ff in...
Ik heb nu de hele serie, geweldige uitgave. Gouden Jaren moet ik nog kijken, rest wel gezien al.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Die ga ik ook zeker kopen. De gouden jaren sla ik maar over denk ik, is meer iets voor mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |