Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof de Champions League echt zoveel meer voorstelt; ja tuurlijk qua geld, omvang en exposure maar uiteindelijk staan wel elke keer minimaal 6 dezelfde clubs in de kwartfinale en 10 van de 16 dezelfde in de 8ste finales.
Speel je tegen weer zo'n vertiefte kut Italiaanse ploeg waar op geen enkele leuke manier eer tegen te behalen is, tegen een middelmaatse topper uit Scandinavie of Oostblok en een miezerige kutclub uit het Oostblok of een andere achtergestelde competitie. Oh what a joy. Met een tegenzittende loting speel je dan in de 8ste finale tegen Real, Barca of AC Milan en lig je er alweer uit. Nou, was dat weer leuk
Tuurlijk trekt de CL mij ook veel meer, maar nu zo'n jaartje UEFA Cup tussendoor; het is weer wat anders, het zijn andere tegenstanders en je bent een keer de favoriet. Is ook wel weer eens lekker.
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".
Hehequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".
7 Gouden Jaren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:
Van Gaal begon ook met de Uefa Cup, ik voorspel een goed seizoen.
Ik heb evt. hier de hele wedstrijd voor je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ajaxpride filmt toch altijd de uitwedstrijdenik kan die tegen Feyenoord nergens vinden
iemand een idee waar die staat?
alvast bedankt
Je zag Stam nog wel ff iedereen roepen om naar de supporters te gaan na Heerenveenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef Sethje het volgende:
Lekker filmpie op ajaxpride weer van Heerenveen.
Ook lekker dat steeds de hele ploeg netjes naar het uitvak komt enzo:) goed voor de band tussen ajax en supporters
Tegen feyenoord deed Wesley datquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Je zag Stam nog wel ff iedereen roepen om naar de supporters te gaan na Heerenveen![]()
Dat net viel wel mee vond ik toen ik daar een keer zatquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb me moeder vandaag kaartjes laten halen voor Ajax - Twente
Goedkoopste kaartjes waren voor 18,50 maar dat was in 416 en dat is dus een gedeelte uitvak
Dat wil ik eigenlijk helemaal niet maarja
Nu heb ik zo een kut net voor me gezicht
Hoe durven ze daar 18,50 voor te vragen
Hoe is de sfeer daar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dat net viel wel mee vond ik toen ik daar een keer zat
Ja ok maar ik bedoel van dat soort volk dat met de hele famillie gaatquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet wel he. Je kan er geen seizoenskaart voor kopen.
GODVER. Waarom moet hij nou weer janken. Waarom zegt ie uberhaupt zoiets onzinnigs. Je weet toch dat Ajax dit seizoen rouleert.quote:Kenneth Perez heeft zijn ontevredenheid over zijn positie in Amsterdam geuit in het weekblad De Sportweek. De technicus is niet blij met zijn huidige rol bij Ajax. Afgelopen zaterdag werd de in vorm verkerende Perez om tactische redenen gepasseerd door trainer Ten Cate.
"Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam", moppert de Deense Ajacied. "Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij."
Opvallende woorden, aangezien Ten Cate afgelopen zaterdag nog liet weten dat het 'hem als voetballiefhebberr pijn deed om Perez te passeren'.
Ten Cate liet duidelijk merken dat zijn keuze totaal niet persoonlijk is maar dat zijn keuzes in het belang van Ajax zijn. "Het gaat om het belang van Ajax”, verduidelijkte trainer Ten Cate direct na de wedstrijd. "Het gaat niet om Kenneth Perez of Henk ten Cate. Het gaat om de club. Perez is meer een tweede spits dan een middenvelder. Ajax had al vier jaar op rij verloren in Heerenveen. Ik vond het dus niet verstandig om ook nog met Perez te spelen. Volgens mij is dat niet slecht uitgepakt. Er is volgens mij dan ook geen discussie mogelijk,” aldus Ten Cate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |