Wat is er nou zo aantrekkelijk aan die wedstrijden in de CL? Weer tegen Arsenal, weer met één treffer verschil verliezen van een Italiaanse club? Zulte Waregem bezoeken is nu juist wel weer leuk en er zijn nog enkele clubs die UEFA Cup spelen, die ik graag eens tegen zou komen, de Spurs bijvoorbeeld. Zo erg vind ik het niet om een jaartje UEFA Cup te spelen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Tuurlijk zou het heel erg leuk zijn om de UEFA Cup te winnen, maar ik had vele malen liever in de CL gezeten.
De wedstrijden zijn aantrekkelijker en er valt veel meer eer te behalen voor Ajax.
Daarnaast had ik wel eens willen zien hoe Ajax in de huidige vorm het had gedaan tegen de echte Europese toppers.
Ik vind het niet halen van de CL echt een enorm gemis.
Ga toch weg, man! Alleen het winnen van de CL is beter dan het winnen van de UEFA Cup, liever de UEFA Cup winnen dan verliezend finalist van de CL.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Robar het volgende:
Winnen van de Uefa cup staat wat mij betreft gelijk aan het behalen van de kwart finale van de CL.
De nerazzurri was ik anders ook behoorlijk zat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Dat stront milan en arsenal ben ik kotsbeu.
Daar ben ik het dan wel weer een beetje mee eens...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Al de italiaanse clubs.
Inderdaad ja. Het winnen van de Uefa Cup is gewoon een mooie Europese prijs. Ik win inderdaad liever de Uefa Cup dan dat ik verliezend finalist in de CL ben. Hoewel het financieel voor Ajax natuurlijk een stuk aantrekkelijker is om in de CL te spelen, vind ik een jaartje Uefa Cup helemaal niet erg. En ik zie dit Ajax heel erg ver komen dit jaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga toch weg, man! Alleen het winnen van de CL is beter dan het winnen van de UEFA Cup, liever de UEFA Cup winnen dan verliezend finalist van de CL.
Je kunt niet ontkennen, dat ik qua niveau van de wedstrijden gelijk heb.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan die wedstrijden in de CL? Weer tegen Arsenal, weer met één treffer verschil verliezen van een Italiaanse club? Zulte Waregem bezoeken is nu juist wel weer leuk en er zijn nog enkele clubs die UEFA Cup spelen, die ik graag eens tegen zou komen, de Spurs bijvoorbeeld. Zo erg vind ik het niet om een jaartje UEFA Cup te spelen!
[..]
Ga toch weg, man! Alleen het winnen van de CL is beter dan het winnen van de UEFA Cup, liever de UEFA Cup winnen dan verliezend finalist van de CL.
Bijna vergeten dat er idd nog wat mooie clubs bijkomen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef jna het volgende:
Ach met een beetje geluk/pech komt Barcelona ook in de UEFA cup![]()
Shakhtar Donetskquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat er idd nog wat mooie clubs bijkomen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan die wedstrijden in de CL? Weer tegen Arsenal, weer met één treffer verschil verliezen van een Italiaanse club? Zulte Waregem bezoeken is nu juist wel weer leuk en er zijn nog enkele clubs die UEFA Cup spelen, die ik graag eens tegen zou komen, de Spurs bijvoorbeeld. Zo erg vind ik het niet om een jaartje UEFA Cup te spelen!
[..]
Uit sportief oogpunt valt er in de CL ook maar weinig eer te behalen, natuurlijk is het niveasu hoger, maar dat zorgt er ook voor dat Ajax de CL niet één-twee-drie zal winnen. De kans is groter dat Ajax de UEFA Cup wint, dat ben je toch wel met me eens? Ajax loopt dit seizoen veel geld mis, doordat zij geen CL spelen, maar juist in de UEFA Cup vind ik persoonlijk wel weer de charme van het Europees voetballen zoals het vroeger was terug.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen, dat ik qua niveau van de wedstrijden gelijk heb.
In de finale (mogelijk Halve Finale) pas van de Uefa Cup kom je te spelen tegen een topclub.
Die kom je over het algemeen in de CL al in de eerste ronde tegen.
Ik vind dat je er te veel vanuit een persoonlijk perspectief naar kijkt.
Jij vind de "reisjes" naar Zulte Waregem leuk, maar uit sportief oogpunt valt daar toch geen eer te behalen?
Dat geldt toch eigenlijk zowat voor de hele poule waar Ajax in zit?
En wat is er opeens gebeurt met de mening van velen dat de Uefa Cup niets meer is dan een troostprijs?
Tuurlijk zie ik Ajax graag de Uefa cup winnen, maar qua niveau vind ik het heel ver uit elkaar liggen.
'Het is een leuke afwisseling'quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Robar het volgende:
Tuurlijk jongens, met deze instelling kunnen we maar beter elk jaar Uefa cup spelen, want daar maken we tenminste nog kans op.
Jullie winnen toch liever de Uefa cup, dan dat jullie CL spelen?
Ik praat niets goed, ook ik was even overdonderd na de uitschakeling, maar ben er allang overheen. Een jaartje UEFA Cup is geen wereldramp, ik zie er zelfs de positieve punten van in. Volgend jaar weer CL, afscheid van Jaap Stam zoals destijds van Frank Rijkaard?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Praat het maar goed. Wat een onzin.
Wie is dan de nieuwe Kluivert?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik praat niets goed, ook ik was even overdonderd na de uitschakeling, maar ben er allang overheen. Een jaartje UEFA Cup is geen wereldramp, ik zie er zelfs de positieve punten van in. Volgend jaar weer CL, afscheid van Jaap Stam zoals destijds van Frank Rijkaard?
De charme van de Uefa cup is verdwenen toen er beslist werd dat niet alleen landskampioenen mee mogen doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit sportief oogpunt valt er in de CL ook maar weinig eer te behalen, natuurlijk is het niveasu hoger, maar dat zorgt er ook voor dat Ajax de CL niet één-twee-drie zal winnen. De kans is groter dat Ajax de UEFA Cup wint, dat ben je toch wel met me eens? Ajax loopt dit seizoen veel geld mis, doordat zij geen CL spelen, maar juist in de UEFA Cup vind ik persoonlijk wel weer de charme van het Europees voetballen zoals het vroeger was terug.
Dat is een hele andere discussie, maar ik ben het er wel mee eens. Qua opzet zuigt de CL, doe mij de Europa Cup I (voor landskampioenen) maar terug en ook meteen de Europa Cup II (voor bekerwinnaars) weer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Robar het volgende:
[..]
De charme van de Uefa cup is verdwenen toen er beslist werd dat niet alleen landskampioenen mee mogen doen.
Uit sportief oogpunt valt er des te meer eer te behalen.
Je kunt je bewijzen als echte topclub, omdat Ajax dat pretendeert te zijn.
Ajax hoort geen Uefa Cup te spelen, dus het winnen van de UEfa cup doet aan mij niets af aan het feit dat we CL zijn misgelopen.
Maar van mij mag het oude systeem allang weer in ere hersteld worden.
Hoe kun je nou over een kampioenencompetite spreken als de nummer vier van Spanje, Italie, Duitsland en Engeland er ook zo in kan hobbelen?
Ryan Babel.quote:
H86 - H88 zitten we volgens mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
In Tsjechie zijn de prijzen van Sparta Praha - AFC AJAX al bekend:
http://sparta.perfectnet.cz/t_php/aktualni_arena.php?jazyk=1&soubor=3c7906cb68fbf03be6c5d5aa79c82f55&mrs=#
Wedstrijd begint al om 18:30 (!) Kun je daarna dus nog ruimschoots uitgaan..
quote:30/10/2006 - Toch ontevredenheid bij Perez?
(Gepost door P.)
BRON: Sportweek
Sportweek meldt dat Kenneth Perez niet tevreden is met zijn positie bij Ajax. De van AZ overgekomen speler heeft volgens Sportweek na de wedstrijd tegen Heerenveen zijn ontevredenheid geuit: "Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam. Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij".
Ajax Netwerk
Henk ten Cate ziet het anders. Hij liet na de wedstrijd tegen Heerenveen weten dat het niet om hem of Perez ging, maar om het teambelang. "Ik stel naar eer en geweten een elftal samen waarvan ik denk dat het een winnend geheel is. In mijn optiek kwamen tegen Heerenveen de kwaliteiten van Sneijder beter tot uiting, achter spits Huntelaar, dan die van Perez."
Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof de Champions League echt zoveel meer voorstelt; ja tuurlijk qua geld, omvang en exposure maar uiteindelijk staan wel elke keer minimaal 6 dezelfde clubs in de kwartfinale en 10 van de 16 dezelfde in de 8ste finales.
Speel je tegen weer zo'n vertiefte kut Italiaanse ploeg waar op geen enkele leuke manier eer tegen te behalen is, tegen een middelmaatse topper uit Scandinavie of Oostblok en een miezerige kutclub uit het Oostblok of een andere achtergestelde competitie. Oh what a joy. Met een tegenzittende loting speel je dan in de 8ste finale tegen Real, Barca of AC Milan en lig je er alweer uit. Nou, was dat weer leuk
Tuurlijk trekt de CL mij ook veel meer, maar nu zo'n jaartje UEFA Cup tussendoor; het is weer wat anders, het zijn andere tegenstanders en je bent een keer de favoriet. Is ook wel weer eens lekker.
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".
Hehequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als tegen Feyenoord zeggen: "Ga maar een jaartje naar de Jupiler League, dan kun je ook eens kampioen worden".
7 Gouden Jaren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:56 schreef Messenga het volgende:
Van Gaal begon ook met de Uefa Cup, ik voorspel een goed seizoen.
Ik heb evt. hier de hele wedstrijd voor je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ajaxpride filmt toch altijd de uitwedstrijdenik kan die tegen Feyenoord nergens vinden
iemand een idee waar die staat?
alvast bedankt
Je zag Stam nog wel ff iedereen roepen om naar de supporters te gaan na Heerenveenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef Sethje het volgende:
Lekker filmpie op ajaxpride weer van Heerenveen.
Ook lekker dat steeds de hele ploeg netjes naar het uitvak komt enzo:) goed voor de band tussen ajax en supporters
Tegen feyenoord deed Wesley datquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Je zag Stam nog wel ff iedereen roepen om naar de supporters te gaan na Heerenveen![]()
Dat net viel wel mee vond ik toen ik daar een keer zatquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb me moeder vandaag kaartjes laten halen voor Ajax - Twente
Goedkoopste kaartjes waren voor 18,50 maar dat was in 416 en dat is dus een gedeelte uitvak
Dat wil ik eigenlijk helemaal niet maarja
Nu heb ik zo een kut net voor me gezicht
Hoe durven ze daar 18,50 voor te vragen
Hoe is de sfeer daar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dat net viel wel mee vond ik toen ik daar een keer zat
Ja ok maar ik bedoel van dat soort volk dat met de hele famillie gaatquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet wel he. Je kan er geen seizoenskaart voor kopen.
GODVER. Waarom moet hij nou weer janken. Waarom zegt ie uberhaupt zoiets onzinnigs. Je weet toch dat Ajax dit seizoen rouleert.quote:Kenneth Perez heeft zijn ontevredenheid over zijn positie in Amsterdam geuit in het weekblad De Sportweek. De technicus is niet blij met zijn huidige rol bij Ajax. Afgelopen zaterdag werd de in vorm verkerende Perez om tactische redenen gepasseerd door trainer Ten Cate.
"Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam", moppert de Deense Ajacied. "Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij."
Opvallende woorden, aangezien Ten Cate afgelopen zaterdag nog liet weten dat het 'hem als voetballiefhebberr pijn deed om Perez te passeren'.
Ten Cate liet duidelijk merken dat zijn keuze totaal niet persoonlijk is maar dat zijn keuzes in het belang van Ajax zijn. "Het gaat om het belang van Ajax”, verduidelijkte trainer Ten Cate direct na de wedstrijd. "Het gaat niet om Kenneth Perez of Henk ten Cate. Het gaat om de club. Perez is meer een tweede spits dan een middenvelder. Ajax had al vier jaar op rij verloren in Heerenveen. Ik vond het dus niet verstandig om ook nog met Perez te spelen. Volgens mij is dat niet slecht uitgepakt. Er is volgens mij dan ook geen discussie mogelijk,” aldus Ten Cate.
quote:Voor een topclub met hoogwaardige aspiraties verkeert PSV in een ideale positie. In eigen land fietst de landskampioen mee in het wiel van koploper Ajax. De eerste trede van de eredivisie is permanent binnen handbereik, maar wordt in periodes dat die plaats er nog niet toe doet graag uitgeleend aan de hoofdstad.
quote:SV is écht een grote club in Europa en ver daarbuiten. In Nederland is er maar één klassieker: Feyenoord-Ajax. De twee grootste clubs van het land zijn Ajax en Feyenoord. Maar vanuit het buitenland bezien is er hier maar één club die er toe doet: PSV
quote:
Ligt er maar net aan waar die buitenlander vandaan komt hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraag een willekeurige buitenlander naar een Nederlandse club en hij zal Ajax noemen, dus wat Van Nijnatten nou weer zeurt.
Toen ik er zat viel dat wel mee, er was zelfs nog een soort van "sfeer"quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ok maar ik bedoel van dat soort volk dat met de hele famillie gaat
Ja hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie gaat er naar Ajax - Wien Donderdag?
Mequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
wie is Chris van Nijnattenquote:
Houden zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef WEST het volgende:
[..]
wie is Chris van Nijnattennooit van die kerel gehoord
ja, ging niet zo goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Allemaal al Ajax Battle gespeeld op Ajax Netwerk?
als ik dat zo lees neem ik hem ook niet serieusquote:
Best lastig ja... Verloor net van een PSV-man...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja, ging niet zo goed![]()
zitten ook allemaal dingen tussen die ik niet eens wil weten
Jij?!?! Iets niet weten?!?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Best lastig ja... Verloor net van een PSV-man...
daar staan alleen wedstrijden van Talpaquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Messenga het volgende:
Ultrasuid.com kan je nog wel een samenvatting vinden denk ik, Houniet.
Dat gebeurt soms ook nog wel eens hoor. Ik moet maar snel het nieuwe boekje van Borst & Nicolaï kopen.quote:
ikke ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
Bij Youp thuis is die quiz altijd, en Tom maakt dan altijd samen met Debby de toastjes...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Is een algemeen boekje. Danny Blind wint daar elk jaar de quiz.
Hij houdt het wel spannendquote:RTV N-H
AJAX Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar sprak afgelopen weekend voor het eerst zeer open voor de camera's van RTV N-H over zijn nabije toekomst.
Zoals bekend hebben tal van clubs in Europa belangstelling voor de spits van Ajax. De belangstelling van Manchester United lijkt nog het meest serieus. De Engelsen zouden Huntelaar deze winter al willen inlijven.
Huntelaar zelf reageerde nuchter en gaf aan de intentie te hebben tot het eind van het seizoen bij Ajax te blijven. 'Maar je weet natuurlijk nooit', aldus Huntelaar
Idd GODVER. Is het eindelijk rustig rondom Ajax, krijg je dit weer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
GODVER. Waarom moet hij nou weer janken. Waarom zegt ie uberhaupt zoiets onzinnigs. Je weet toch dat Ajax dit seizoen rouleert.
Wordt de Eredivisie etc. daar ook uitgezonden eigenlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Ik meld me weer terug uit Curacao
Heb van grote afstand toch nog kunnen genieten van deze week, paar fotootjes volgen binnenkort nog wel.
Nee dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Spreekt ie al Nederlands dan?
Volgens mij is er nog plek genoeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:37 schreef WEST het volgende:
welke vakken zijn nog niet uitverkocht?morgen ff kaartjes halen
jaja ik ben laat, maar er zijn wat prive problemen waardoor ik niet eerder kon beslissen of ik wel of niet zou gaan.![]()
Mwa, dat radiofragment met die emotionele verslaggever was mooi om te zien. In zn beste nederlands ' Kiepenvel hé'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet boeiend dus.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:11 schreef -Wolf- het volgende:
Wellicht dat ik er donderdag wel bij ben, want ik krijg sterk de neiging om het uit te maken met m'n vriendin.
Dat was een sterk minpunt, maar vind het toch geen reden om het uit te maken vanwege 1 wedstrijd in het seizoen die ik mis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Om andere redenen dan Ajax neem ik aan?
Zonde dat ie niet iets eerder fit was toen Babel geblesseerd raakte.quote:Nicloae Mitea kijkt gematigd tevreden terug op zijn rentree in het Ajax-shirt. De Roemeense buitenspeler was lange tijd geblesseerd, maar speelde vanavond een uur mee met Jong-Ajax.
"Ik kon duidelijk merken dat ik er lang uit ben geweest, aldus Mitea tegenover ELF. "Nu is het belangrijk dat ik geduldig blijf, maar soms is het moeilijk om lang te wachten. Ik weet namelijk wat ik kan. Het leek vanavond wel of ik voor het eerst voetbalde."
Ook present, vak 409. Als het net zo'n avond als tegen IK Start wordt, dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef WEST het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |