quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Zoals in 't vorige topic al door iemand gemeld: Mauro Rosales morgen bij Holland Sport op NED3, zo rond 20.20 meestal. Om iets nuttigs als tvp te posten
Bedankt, goed reden om zeker niet vergeten te kijken (hoewel ik toch altijd kijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Zoals in 't vorige topic al door iemand gemeld: Mauro Rosales morgen bij Holland Sport op NED3, zo rond 20.20 meestal. Om iets nuttigs als tvp te posten
Gewoon per nieuw topic. Des te coolerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef -Wolf- het volgende:
kunnen we dit topic niet nog meer ubervette foto's posten? maar dan ook echt alleen de allergaafste!
Wij hebben gewoon gewonnen joh, die kut italianen zaten onder de dope joh.. maar het is gewoon een mooie foto, of doet die foto van Heitinga je dan weer herinneren aan het vorige hoeren seizoen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef Silenus het volgende:
Ja, anders herinner je ons nog effe aan die kutwedstrijd.
Nee, we hebben na penaltys verloren. Er zijn genoeg foto's die de lading van het seizoen '95-'96 beter dekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon gewonnen joh, die kut italianen zaten onder de dope joh.. maar het is gewoon een mooie foto, of doet die foto van Heitinga je dan weer herinneren aan het vorige hoeren seizoen?
Plaats dan een foto van de wedstrijd Real - AJAX als je zo graag iets uit het seizoen 1995-1996 wilt plaatsen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef denthemen het volgende:
gewoon mooie foto's blijven posten en misschien is er iemand die ze wil toevoegen bij de OP ?
hier nog een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Duh tuurlijk weet ik dat we verloren hebben.. maar ik bedoel gewoon dat we zo'n fucking mooi team hadden en dat dit gewoon een schitterende foto is.. het gaat mij niet om het seizoen zelfquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, we hebben na penaltys verloren. Er zijn genoeg foto's die de lading van het seizoen '95-'96 beter dekken.
En die foto van Heitinga herinnert me juist aan die fantastische 7 mei.
Ik bedoel, je gaat toch ook geen foto van een Mike Obiku die in de hekken van het OS hangt plaatsen, en er dan bij
denken: God, wat was '94-'95 toch een mooi seizoen!![]()
Ben toevallig vanavond net weer begonnen met beelden overzetten op dvd.. ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Plaats dan een foto van de wedstrijd Real - AJAX als je zo graag iets uit het seizoen 1995-1996 wilt plaatsen.
Ga je trouwens nog wat beeldmateriaal van Brian en Michael Laudrup op youtube zetten? Zoals bijvoorbeeld dat doelpunt van Brian tegen Willem II![]()
Topquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben toevallig vanavond net weer begonnen met beelden overzetten op dvd.. ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Maar ik kan je niks beloven, want ik weet op dit moment geen goed programma om kleine delen te rippen van een dvd, vandaar..quote:
Niks moois aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef denthemen het volgende:
gewoon mooie foto's blijven posten en misschien is er iemand die ze wil toevoegen bij de OP ?
hier nog een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Ik w8 wel afquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar ik kan je niks beloven, want ik weet op dit moment geen goed programma om kleine delen te rippen van een dvd, vandaar..
Maar ondertussen kun je wel vast even een klein lijstje maken met beelden die je graag ziet op de goal van willem II uit na, die is vanzelf sprekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |