Ja daar heb je feitjes voor nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Sitethief het volgende:
Ik merk net dat het best moeilijk is iemand zelfvertrouwen aan te praten,.
Mjah, 13 jarige puber, met een hoop puber probleempjes, maar verder wel een jofele gozer. Maar erg verlegen en onzeker irl. Ik probeer een date voor hem te regelen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja daar heb je feitjes voor nodig.
Dat is niet zijn geestelijk leeftijd, en als je het mij vraagt ook niet zijn lichamelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
wat moet een 13 jarige met een date?
Nankinky,quote:
Vanwege het volgende:quote:Maar waarom niet?
quote:Hij vind een meisje leuk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vanwege het volgende:
[..]
Nja, voor de goede interpretatie had de nadruk op 'leuk' moeten zetten.quote:
Ach met 13 jaar kun je best een vriendinnetje hebben waar je handjes meevast houdt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, voor de goede interpretatie had de nadruk op 'leuk' moeten zetten.
Dat halfzachte geklef altijd. Een meisje (of jongen) 'wel leuk' vinden. Zo karakterloos,
zo slap. Terecht dan dat 'ie onzeker is. Dat jong moet gewoon volwassen worden
en dingen met overtuiging gaan doen.
Nou laat mij in die waanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef liefie_ het volgende:
pfff op je 13 word er tegenwoordig toch al gewoon grof geneukt?
vast houden met je handje primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou laat mij in die waan
Op je 13de hoor je handje vast te houden!
Ja NanKing, the times, they are changingquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou laat mij in die waan
Op je 13de hoor je handje vast te houden!
Ja, woewoewoequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing, the times, they are changing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |