Kan je posten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:02 schreef nein het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlandse fijner, ze hebben achterin ook Nederlandse adressen gemikt met speciale adresjes, daar kom je toch sneller dan in Groot Brittannie![]()
Het is geen Jamie Oliver hoor. Alle conversie tabellen staan er in, en de recepten zijn gewoon in metrisch stelsel.quote:Ook de maat eenheden zijn gewoon Nederlands, is ook erg fijn.
Ik kan postenquote:
I know I know, het is geen Jamie, maar ik vind Nederlands toch écht fijner.quote:Het is geen Jamie Oliver hoor. Alle conversie tabellen staan er in, en de recepten zijn gewoon in metrisch stelsel.
Besides ze zijn in de UK het ouderwetse stelsel langzaam aan het uitfaseren en dat zou in de 2009 klaar moeten zijn
(daarnaast is het engelse boek 20 euro goedkoper)
Oh fijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef glremme het volgende:
Schopje!
http://ie.youtube.com/profile_videos?user=Postmester&search_query=search+of+perfection&search=Zoeken
Alle afleveringen ervan, elk in 3 delen. Geniale show vind ik dit.
Prachtig boek. Extreem zwaar en redelijk aan de prijs. Maar wel een heel mooi boek om in je collectie te hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik kon het niet laten, en heb dus sinds vandaag in huis:
[ afbeelding ]
Het is een prachtig boek, een van de mooiste die ik heb. Helemaal van A tot Z lezen zal ik het denk ik niet doen aangezien dat alleen door het formaat al erg moeilijk zal gaan: 42.2 x 32.6 x 8.2 cm en 4,5 kilo. Er staat desondanks veel leesbaars in: van onuitvoerbare recepten tot wetenschappelijk aandoende stukken over o.m. smaakwerking en -beleving. En gelukkig heel veel prachtige foto's .
Duikelman Oldenhof en Kookpunt en DOK zijn eigenlijk 4x hetzelfdequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:04 schreef nein het volgende:
[..]
Ik kan posten
Ik doe alleen ff de main info, anders blijf ik typen.
Duikelman, Amsterdam
www.duikelman.nl
Oldenhof Hilversum/Amersfoort/Zwolle
www.oldenhof-kookkado.nl
Kookpunt: kookgerei etc, Rotterdam/Breda
www.kookpunt.nl
DOK Cookware, Den Haag/Antwerpen
www.dokcookware.com
www.antwerpskookhuis.be
En verder nog een aantal bladzijdes met adressen in t buitenland enzo
[..]
I know I know, het is geen Jamie, maar ik vind Nederlands toch écht fijner.![]()
en dat terwijl ik een half jaar in Engeland heb gewoond
Ik zou je post nog even editten als ik jou was. Zoiets levert je een ban op volgens de policy.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:43 schreef Yvesss het volgende:
Ik had al een beetje vaag vermoeden. Maar je moet wel een usenetaccount hebben. Het is alleen maar een verwijzing naar eventueel te downloaden bestanden. Beter had ik kunnen zeggen: "op usenet is heston blumenthal momenteel ook vrij aktueel".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |