Waarom heeft ze nu weer haar aandacht gekregen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Monique krijgt weer haar aandacht. Zou Monique de "Joost" zijn van BB6, die koste wat kost moet winnen van Hummie?
tuurlijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef ruby het volgende:
Waarom doet Monique zo "dramatisch"? Vindt ze het erg dat dat Marlies of Marcia moet vertrekken?
En geloof me, één van de volgende slachtoffers is Tijn. Eerst degene die van morgen overblijft en dan Tijn...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef riri het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ze heeft het maar liever snel achter de rug
volgende slachtoffer wordt dan weggewerkt
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En geloof me, één van de volgende slachtoffers is Tijn. Eerst degene die van morgen overblijft en dan Tijn...
Jouw mening is echt 180 graden veranderd hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef riri het volgende:
monique ziet er ook niet uit vanavond
dat gezicht en dat haar wat zo raar zit
ze groeit helemaal dicht als ze niet oppast
Ja, het bruist enorm. Ik denk dat ik morgen maar vrij neem zodat ik tot 6 uur 's ochtends streams kan gaan kijken/luisteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
Is het knalfeest al begonnen?
Jeroen stemt op Rik... maar ehh als Semih tactisch stemt komen Marcia en Rik op de bank ipv met zn zessen behalve Monique.. zou een toffe acite zijn_O_ .. nu is t zo voorspelbaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef gerxan het volgende:
zoals t er nu naar uit ziet krijgt ieder een stem... ligt eraan wat jeroen doet, die heeft n beslissende stem
Ik ben bang dat Tijn wederom vrijuit gaat. Zou wel een stunt zijn als Mo op hem zou stemmen, maar helaas gaat dat niet gebeuren of BB moet haar dat zetje geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aan
Tijn en hem inderdaad graag weg wil hebben.
En wat de andere bewoners betreft, kan me niet voorstellen dat ze zich niet ergeren aan het gedrag van Tijn
de laatste 2 weken...
Ik moest ook ff 3x kijken of die wel een post was van flugelquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Day het volgende:
[..]
Jouw mening is echt 180 graden veranderd hè?
Monique begint écht het spel te spelen. Dat is overduidelijk. Ze begint zich ook los te trekken van Tijn. Sabrina is haar 'vriendje' al kwijt dus Mo en Sa trekken nu helemaal naar elkaar toe om één voor één de anderen uit te schakelen. Ik zie Monique als het grote brein hierachter, Sabrina hobbelt met haar mee. Monique heeft zich eerst overal naar binnen gewerkt (eerst Tijn, vervolgens afgelopen week ineens Semih, Sabrina nam Etiënne en nu Jeroen voor haar rekening) en nu beginnen ze de mensen af te rekenen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat Mo zich steeds meer begint te ergeren aan
Tijn en hem inderdaad graag weg wil hebben.
En wat de andere bewoners betreft, kan me niet voorstellen dat ze zich niet ergeren aan het gedrag van Tijn
de laatste 2 weken...
Was dan ook geen post van mij, maar van Ririquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest ook ff 3x kijken of die wel een post was van flugel![]()
Jeroen- Rik en dat zou betekenen dat iedereen behalve Mon erop zit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef gerxan het volgende:
of zo :
rik-jeroen
monique-marcia
sabrina-marcia
tijn-sem
sem-tijn
marcia-sabrina
jeroen-???????
t Lijkt alsof de bovenkant en de onderkant van haar gezicht van 2 verschillende mensen komt.quote:
Het zou prachtig zijn als het zo zou zijn want dat maakt BB dan wel weer spannendquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Monique begint écht het spel te spelen. Dat is overduidelijk. Ze begint zich ook los te trekken van Tijn. Sabrina is haar 'vriendje' al kwijt dus Mo en Sa trekken nu helemaal naar elkaar toe om één voor één de anderen uit te schakelen. Ik zie Monique als het grote brein hierachter, Sabrina hobbelt met haar mee. Monique heeft zich eerst overal naar binnen gewerkt (eerst Tijn, vervolgens afgelopen week ineens Semih, Sabrina nam Etiënne en nu Jeroen voor haar rekening) en nu beginnen ze de mensen af te rekenen.
Ja, daar ben ik goed in, mensen met hun ware aard tonenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Lijkt alsof de bovenkant en de onderkant van haar gezicht van 2 verschillende mensen komt.
Echt waar? Ik kon ze niet zien op de streams aangezien er bij mij maar eentje doet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef marky het volgende:
Een nu zitten ze op het randje van het vertrek en weer gaan ze roddelen
Ben het hier wel heel erg mee eensquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Monique begint écht het spel te spelen. Dat is overduidelijk. Ze begint zich ook los te trekken van Tijn. Sabrina is haar 'vriendje' al kwijt dus Mo en Sa trekken nu helemaal naar elkaar toe om één voor één de anderen uit te schakelen. Ik zie Monique als het grote brein hierachter, Sabrina hobbelt met haar mee. Monique heeft zich eerst overal naar binnen gewerkt (eerst Tijn, vervolgens afgelopen week ineens Semih, Sabrina nam Etiënne en nu Jeroen voor haar rekening) en nu beginnen ze de mensen af te rekenen.
Op de manier waarop Mo kon kijken. Dat zag ze eerst niet maar twee weken terug zag ze het ineens. bla bla blaquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Wat zei marleis nou over Mo...was net ff weg en heb dat gemist?
garnier laag doen het allemaalquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kon ze niet zien op de streams aangezien er bij mij maar eentje doet.
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef ruby het volgende:
Echt waar? Ik kon ze niet zien op de streams aangezien er bij mij maar eentje doet.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Morwen het volgende:
Dat wordt dadelijk weer: Geweeeeeeeeeeldig, fantastisch.........En Marcia: Fokkin hell goed gedaan!!!!
![]()
En uiteindelijk gaat ze liggen frutten met Tijn of Jeroen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Morwen het volgende:
Dat wordt dadelijk weer: Geweeeeeeeeeeldig, fantastisch.........En Marcia: Fokkin hell goed gedaan!!!!
![]()
Blijven hopen hequote:Op zondag 29 oktober 2006 20:23 schreef sade42 het volgende:
zo dan is het nu tijd voor een paar confronterende filmpjes
Perfecte timing jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:23 schreef sade42 het volgende:
zo dan is het nu tijd voor een paar confronterende filmpjes
Ik heb een voorspellende gavequote:
Ik heb 'm ondertussen ontdekt. Maar bedankt in ieder geval.quote:
Same here!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Day het volgende:
Ik kan geen medelijden, mededogen of compassie met die krengen hebben, sorry!
Zeker die domme Hummie weer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Dat onnozele scherm: "Bis"
Welke gebruik jij nu, want ik heb op geen enkele streamsite meer dan 1 stream?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen ontdekt. Maar bedankt in ieder geval.
En ja, ik heb vier streams nu.
Ik denk de LQ streams van Garnier, dat zijn de enige die het nog allemaal doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welke gebruik jij nu, want ik heb op geen enkele streamsite meer dan 1 stream?![]()
Deze:quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welke gebruik jij nu, want ik heb op geen enkele streamsite meer dan 1 stream?![]()
Echt niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Day het volgende:
Ik kan geen medelijden, mededogen of compassie met die krengen hebben, sorry!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk de LQ streams van Garnier, dat zijn de enige die het nog allemaal doen
S1+S3 iig wel (ik kijk ze altijd apart in WMP)quote:
Thanx, die heb ik open staan, maar met 1 stream dus. Ik heb het al opgegeven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Deze:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
![]()
Dan moet je even met je muis op een stream staan en dan kun je met je rechtermuisknop het volume regelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:30 schreef jessie het volgende:
Ruby daar heb ik geen geluid op:?
Dat is ook maar 1 stream op hoge kwaliteitquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Deze:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
![]()
Ja, het slaat kant noch wal inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Dat StarTrek-helm-achtig-kapselvan Monique vinnik helemaal niks. Dan nog zo'n ouwbollig jasje erbij...
jij hebt t zo op tijn... ik ook niequote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Lady-night het volgende:
Tijn heeft het natuurlijk weer gefikst
laat me toch... tijn is de lijder... uhm leiderquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef marky het volgende:
Ophouden met zingen nu
Heb je het adres van die streams ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef Morwen het volgende:
Was die gitaar het feest ofzo![]()
Garnier LQ doet het op alle 4 de streams, slecht beeld maar goed....![]()
lounge is tog de hele tijd al dicht? zou daar nog wat komen hoop ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef Morwen het volgende:
Was die gitaar het feest ofzo![]()
Garnier LQ doet het op alle 4 de streams, slecht beeld maar goed....![]()
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je het adres van die streams ?
Ze gaan toch zeker wel los met échte muziek.....
Ja maar..als ze meekletst zit ze te slijmen en trekt ze aandacht, en houdt ze haar mond is het ook niet goed.quote:
Thanks, heb ze ook gevonden in Jank.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Echt echt echt geweldig: Marlies![]()
Maar we kunnen wel de uiterst interessante gesprekken volgen nuquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:48 schreef henk.jansen het volgende:
Lage kwaliteit streamcap
[afbeelding]
Alleen ons niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Rik vermaakt de boel wel.....
Ik vind Sab wel meevallen, Mon zit erbij of ze in de rouw isquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:52 schreef gerxan het volgende:
sab is stilletjes vanwege jenna
ja maar la ma zegguh weet je wel ik weet nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef Bigblahbla het volgende:
Mo rimpeldoos drinkt wijn uit een koffiekopje en is erg stil als ze zelf niet in de belangstelling staat![]()
Een banaanquote:
vind je t gek dat mo en sab dan stil zijn...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:55 schreef Inq. het volgende:
Pffff..nog stééds niet uitgeluld over dat lied![]()
Ja en straks zegt ze:lamasegguuh weetjuhwel mijn hart doet zo;n pijn lamasegguuhquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar la ma zegguh weet je wel ik weet niet
let's get the party started right nowquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef marky het volgende:
Heeee er ligt een disco vloer in de lounge
ja ja zometeen leeft die weerquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef gerxan het volgende:
laten we het t eens over jeroen hebben... leef die nog???
Gelukkig welquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef gerxan het volgende:
laten we het t eens over jeroen hebben... leef die nog???
Nee ze zegt: ik voelde me zó klein en diep gekwetst in mijn hart.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
Ja en straks zegt ze:lamasegguuh weetjuhwel mijn hart doet zo;n pijn lamasegguuh![]()
Ja, maar dat heb je ook al als ik me ergens in mengquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef schatje het volgende:
Het is wel een aparte groep hè?
LOLquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef Lady-night het volgende:
Moet dat nou (kijk eens naar dat rare mondje)![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop ergens dat Marlies straks een beetje gaat aanpappen met Tijn zodat Monique pissig wordt.
Jaaaaaaaa, maar het vervelende is dat Mo dan weer heel zielig gaat doen en vervolgens gaat Tijn er weer achteraanquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop ergens dat Marlies straks een beetje gaat aanpappen met Tijn zodat Monique pissig wordt.
Jeroen en Marcia in één bed. Die meid is immers zo geil als boter als ze dronken is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Bartoli het volgende:
ik hoop dat er een paar dronken worden, wordt het leuk
Ja en allemaal te laf om wat te zeggen, het is alleen maar ja echt, ja precies, ja echt ,zeker,quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
En heel deze kutsfeer is alleen maar omdat ze elkaar niets maar dan ook helemaal niets gunnen daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef schatje het volgende:
Hij hangt vandaag best veel om d'r heen, dus wie weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gewoon vet uit haar dak gaan met Tijn, zodat hij weet wat hij gemist heeft.....
![]()
Rik kan eindelijk weer eens hélemaal los gaan !!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Day het volgende:
Waarom is Rik in godesnaam zo hyper!
Alléén al om het hoofd van Mo zou het priceless zijn.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hij hangt vandaag best veel om d'r heen, dus wie weet.
Houden zo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef sade42 het volgende:
waar is Monique nu dan zie haar nergens meer
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef pullup het volgende:
Dat enge centenbakje zoekt Mo weer op
Ik dus ook, maar dan wel het origineel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Inq. het volgende:
Loop ik naar de keuken..betrap ik mezelf erop dat ik zelfs dat kutlied zelf loop te zingen![]()
Waarom begint dat megabizartoffe superfeest niet?!
Ik zing: Kijk daar heb je....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Inq. het volgende:
Loop ik naar de keuken..betrap ik mezelf erop dat ik zelfs dat kutlied zelf loop te zingen![]()
Waarom begint dat megabizartoffe superfeest niet?!
Dat betekent dus dat ze haar in het echt lelijker vindenquote:
Het liefst na Peking Expres, maar mag nu ook. Volg ik het wel dubbelquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef sade42 het volgende:
alle bewoners zender checken en dan nu naar de lounge toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow doet het op 3 streams.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, met één stream is er verder weinig keus![]()
Garnier low quality heeft er 4 ! (Zie Jank.....)quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, met één stream is er verder weinig keus![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef pullup het volgende:
Champagneeen mooi begin als je goed dronken wil worden
nu alquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef Lady-night het volgende:
o dat loopt weer uit de hand....yes
Nu nog afwachten (na deze avond/nacht) welke excuses ze wel moet doen aan Floris, straks!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia heeft in ieder geval duidelijk een BH aan. Dat scheelt weer excuses aan Floris, straks....
Ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil Marcia welles over 3 uurtjes zien![]()
De zusjes hebben geen goede smaak qua kleding iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Is dat 'in' al die positiekleding bij vrouwen of zo ?
Wel lekkere muziek!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef Djep het volgende:
Oh dit wordt weer zo´n gil avond...
Volgens meneer Flugel zijn ze zelfs overdressedquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Day het volgende:
Feestkleding volgens de broertje: een hemd/t-shirt met colbert.
Ik ben ook keilekkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:30 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde Marcia zeggen: Oooooooh, lekker die flugel jongen![]()
Die heupbroeken staan afgrijselijk bij ze.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
De zusjes hebben geen goede smaak qua kleding idd![]()
Tijn danst lekker die danst of hij Bloemkolen tussen zijn benen heeftquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen danst zó fout.... Mo heeft het op hem voorzien, geloof ik....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn danst lekker die danst of hij Bloemkolen tussen zijn benen heeft
Nou dan.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die heupbroeken staan afgrijselijk bij ze.
Maar ik vind sowieso dat die alleen voor pubermeiden geschikt zijn.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef gerxan het volgende:
somebody watching me
Als het de vorige keer nummer tien was, is dit nummer elfquote:
Ik heb inmiddels 4 weer aan de gang. Wat een gekloot steedsquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Inq. het volgende:
[..]
Even pagina opniewu openen hielp bij mij..bij jou misschien ook?
de ik heb een boot variant van de gebroeders is veel leuker dan dat zweedse geneuzel of wat is hetquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Rik: ''Deze vind ik vetttt''
Ach beter als de gebroeders Co. in ieder geval.
Het Zweedse geneuzel is het orgineel. Ach zo heeft ieder zijn smaak.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de ik heb een boot variant van de gebroeders is veel leuker dan dat zweedse geneuzel of wat is het
ja dat dat het origineel is weet ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het Zweedse geneuzel is het orgineel. Ach zo heeft ieder zijn smaak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |