op die tekens klikken met je muisquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:26 schreef sade42 het volgende:
ja ik heb wel tekens maar niet zo'n poppetje
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Moet dat gejank nou iedere keer?
erg héquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan iemenand in dat huis Monique ff kompleet in elkaar stampen?
Man ó man wat loopt die ineens te slijmen......![]()
![]()
Ja moest ik ook aan denken. Volgens mij houdt die iedereen te vriend, je weet maar nooit. Heeft ook wel suc6, want wrsch krijgt hij maar weer een stemquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:42 schreef gerxan het volgende:
wat dacht je van tijn... die voert n toneelstukje op bah...
hoor m nog zeggen: ik nomineer marlies omdat ik haar lief vind
Die maakt zich nu al druk om het feestje (lees: Sab) vanavond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef riri het volgende:
Monique kan het moeilijk hebben dat de aandacht naar anderen gaat
het druipt er vanaf
Nee niet echt. Doe mij Sabrina maar. Heeft een beetje prettiger karakter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef Lady-night het volgende:
Vind Marcia toch wel de mooiste vrouw in het huis
Dat hoeft ze niet te doen E10 is er niet meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die maakt zich nu al druk om het feestje (lees: Sab) vanavond.
Ze heb haar haar als Raggel Hazes zittenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, écht niet, maar ik vind Marlies vanavond net een travestiet.
Vergeet Egbert nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te doen E10 is er niet meer.
Ik vind 'r net een opblaaspop.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, écht niet, maar ik vind Marlies vanavond net een travestiet.
Te weinig hersencellen om emoties te hebben, ligt ook te eten als een bouwvakker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef marky het volgende:
Heerlijk zoals Jeroen zich gedraagt nu. Lekker een zak allemaal maar in de stront act. Ik ga hier niet lopen slijmen.
accountmanagerquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Te weinig hersencellen om emoties te hebben, ligt ook te eten als een bouwvakker.![]()
Nou je weet wel, zo'n pop met openstaande mond die je kan opblazen en waar je eventueel kunstjes mee kan doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef gerxan het volgende:
n opblaaspop... of blaas m op pop
Veroorzaakt door de 2 jankende genomineerden. Die het helemaal aan zichzelf te danken hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Echt sfeer hangt er niet hè. Het is gewoon een hele ongemakkelijke spanning die er hangt.
Snap jij het snap ik het. Maar ook met zo'n beroep kan je in sociale vaardigheden onderontwikkeld zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |